*♥* SyysKeijut piinaviikonloppuun *♥*
Se taitaa olla Keijujen viimeinen viikonloppu. Tai jotkut saa ehkä jatkaa Keijuilua odotuspuolella. Ja toiset taas jossain muualla.
Ketkä huomenna ovat testaamassa? Mä vähän epäröin. Nimittäin on taas niin menkkaolo. Ja jos mulla oli ovis kp 14, niin kierto olis tällä kertaa 28. Nyt on siis kp 28/27. Eli huomenna taitavat alkaa. Mietin vaan, jos ei tänään ole alkanut, en taida silti huomenna testata. Jos aamulla testais negan ja iltapäivällä tulee kuitenkin täti, ihan tuhlausta. Olen nyt sillä asenteella, että se hiton paholainen saapuu taas :( Että turha on testejä miettiä. Olishan tässä vaiheessa ihan varmasti selviä raskausoireita, jos raskaana olisin. Nyt ottaa päähän koko touhu =((
Oletteko säilyneet vielä kuivilla tädin kynsistä? Kukas se olikaan (Shannonko) joka tippui syyskeijuista? Isot lohtuhalit ja sympatiat täältä!!! Vaikkei se siinä kohtaa paljon lohduta.. Entäs Majita, ei kai se vaan tullut?! Toivon niin paljon sulle plussaa!
Huonolta vaikuttaa siis täällä, mutta jatketaan...
Kommentit (20)
näytti testi minulle. Otin varaslähdön ja testasin jo tänään kun olin ollut käymättä vessassa ainakin 5h. Kyllä se siinä olisi jo näkynyt jos olisi näkyäkseen... Mulla siirtyi siis testaus taas viikon päähän, jos silloinkaan ei näy mitään niin varaan ajan lääkäriin. Nyt vaan mietin että viittisikö sitä vielä mennä tk:een vai yksityiselle. Rahatilanne vaan ei antaisi myöten kauheesti tässä vaiheessa.
Tuun huomenna kurkkaamaan kuinka monta plussaa olette tänne saaneet! =) You can do it sisters!
Testattu on. Kyllä tuon vähän arvasinkin. Jään odottelemaan menkkoja. Siinä meni haaveet kerralla sekä syyskeijusta, että lokamasusta. Kierron pituuden ja tämän kierron myöhäisen LH-huipun (ei se sitten ollut ovis) vuoksi pomppaan yli koko lokakuun. Lisäksi vielä tuli yritystä täyteen sitten se vuosi. Olen masentunut, piristäkääpä joku muu minua plussalla.
Uskottava tämä kait nyt on, että plussaa tämä taitaa olla... Sain viikolla jo 3 aika selvää haamua ja nyt aamulla acon10:llä tosi selkeät kaks viivaa. Olo on tällä hetkellä pöllämistynyt enkä osaa vielä oikein sisäistää asiaa - vaikka tätä kovasti toivottiinkin. Koko viikon olen nimittäin pelännyt tädin tuloa koska oireet ovat olleet samankaltaiset. Monta kertaa päivässä olen käynyt vessassa tarkastamassa tuleeko verta vai ei koska pientä tuhruttelua on ollut. Ehkä tässä vieläkin vähän pelätään, että mitä jos kuitenkin täti tulee! Täytyy toivoa että kaikki menee hyvin!
Lohtuhalaukset teille, jotka saitte negat :)
++++++++++++++++++++++++++ sylin täydeltä plussia seuraaviin kiertoihin!!
Yön pimeinä tunteina täti saapui tänne. Se siitä sitte. Taas. Ei tullut syysvauvaa meillekään. Ymmärrän Marikko tunteesi. Samaa masennusta ilmassa täälläkin. Meillä yritystä takana " vasta" puoli vuotta, ja sekin tuntuu jo ikuisuudelta. Mulla vois olla mahdollisuudet siihen lokakuun nyyttiin, ja sinne nyt suuntaan toiveeni. Jospa seuraavasta kierrosta....
Tsemppiä kovasti meille kaikille! Koitetaaan ottaa asiat hyvillä mielin kuitenkin, eihän tästä vauvahaaveesta koko elämä saa tulla, eikä pakkomielle. Halit kaikille!
Ja Misulille hirmuisesti onnea plussasta!! onnellista masunkasvatusta!
Selmiina[color=red][size=6]♥
Kyllä se nyt jollekulle piti se plussa tullakin. :) Tarrasukkia vaaville mukaan !
Oliko vielä joku, jonka piti testailla mukana? Muille onnea lokamasuihin, menen itse palstailemaan tädin hoideltuani tuonne marrasmasuihin. Paitsi, jos sittenkin menkat ei alkaiskaan. Mulla tosiaan nyt kp 31/32. No, joo, näyttää huonolta noi lukemat. Mutta eiköhän se marrasmasujen pinokin ole sitten ihan kiva. *yrittää keksiä jotain positiivista* Huoh ! Eikun eteenpäin vaan!
Ja muille pahoittelut..
Itsekkin testasin taas tänä aamuna, tulivat jo eilen postissa ne hyvitystestit. Ja ihan selvä negahan se.Nyt ois sitten tädin syytä tulla ja pikaseen, mutten menee seuraavakin kierto pilalle, kun ukko lähtee töihin.
Nyt jos alkas tänään tai huomenna niin voisin ainakin olla varma, että ovis oli sitten ennen kun ukko tuli kotiin ja mitään mahkuja ei sitten oikeesti ollukkaan.
Mä oisin sillä hilkulla jäisinkö lokakuun hännille vai marraskuun alkupuolelle, riippuen tietty millon nää nyt suvaitsis alkaa. Voipi olla, että yritän jättää vähän vähemälle tästä eteenpäin tätä kuumeilua.
Toivottavasti joku vielä kertoo pian plussauutisia!
Tulihan sieltä edes yksi plussa =) Kovin on ollut hiljaista sillä rintamalla täällä muuten.
Pahoittelut negaa testanneille muillekin. Mä joudun kans hyppäämään lokakuisten ohi. Ajattelin tässä tätiä odotellessa testailla kerran viikossa, tai sitten ainakin ennen kaikennäköisiä juominkeja. Mulla olis varmaan ollut menkat pois koko tän 5kk ilman niitä terolutteja, eikä nekään näyttäneet tekevän muuta kun yhden vuodon saivat aikaan. Voi paskat suoraan sanottuna, ottaa niin päähän tajuta se että lääkärille tässä on mentävä.
Minut saa siis poistaa listalta, tulen sitten takaisin kun saan kierron kuntoon tai plussan testiin! Hyvää jatkoa muille :)
Majita, Mako, Jeanel, Marikko ja Selmiina: Olen tosi pahoillani puolestanne :( En osaa muuta sanoa kuin tsemppia...
Suuret onnittelut Misulille plussasta!! Vauvaliimoja ~~~~~~~~
Onkohan taalla kukaan nyt sitten enaa jaljella? KJ25 ainakin taisi sanoa testaavansa ensi viikon puolella, onko muita? Itse testaan siis keskiviikkona, jos tarvetta.
Vielakaan ei mitaan oireita havaittavissa. Viime yona nain tosi realistisen unen etta tein positiivisen testin... Enneuni? :o)
Mukavaa viikonloppua kaikille!
:o) Töötsi
Olen ihan uusi täällä ja mitä ilmeisemmin kuulun tähän porukkaan. Tällä hetkellä kp29/26-28 enkä millään uskalla testata. Jos malttaisin huomiseen tai maanantaihin. Uskon niin vahvasti että tätsy tulee.
Tuhannet kiitokset kaikille onnitteluista :) Olo on vieläkin vähän epätodellinen, mutta tuntuu hyvältä että pääsee kertomaan jonnekin (tänne) tuosta tuloksesta. Olen ajatellut muuten olla hissunkissun tämän alkuajan. Aina kuitenkin pelottaa jos jotain sattuukin... Mutta toivotaan, että vaavilla on todellakin liimaa tai tarrasukat matkassa ja pysyisi matkassa mukana loppuun asti :)
Ippuliinille - mulla oli myös viikolla vahvasti sellaisia fiiliksiä että täti olis tulossa ja tuhruttelikin vähän, mutta haamuja testasin kuitenkin viikolla 3 ja tänään selkeästi ++. Testaapa huomenna ja kerro miten kävi :) Pidän peukkuja!!!
Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä muille uuteen yritykseen. Mä plussasin eilen. Mulla oli tuo laskettu aika tuolla syyskuun alussa, mutta täti tuli sitten... Nyt sitten ollaan kuitenkin raskaana ja laskettuaika tuli kuiteski kierron mukaan vielä tänne syyskuun puolelle, päivä vaan vaihtu eli uus laskettuaika on 30.9.
Siirryn nyt tonne odottajien puolelle...
Toivottavasti menee kaikki hyvin ja saataisiin syyskuussa meidän kolmonen...
Kaikille onnea yritykseen jatkossa ja kaikkea hyvää :)
Ketäs vielä roikkuu mukana: Piipaa, Tötsi, Ippuliini, Jeanel, KJ25 ja meikäläinen. Onkos näin? Ei näy täällä vielä tätiä, mutta aika huono olo on. Vähän on sellainen flunssanalkumainen olo, ei ihan tyypillinen tätioirekaan ole. Kp on 32/28-36. Laitoin tuohon tuon kiertoni koko jakauman mukaan. Näytti siltä, että ovis tikkujen mukaan olisi ollut kp 18.
Ippuliini, uskalisitkos testata?
Pidetäänkö pino kasassa vielä ensiviikon. Aloitelkaa joku alkuviikolla, joka pääsee aamupv:llä aloittamaan pinon. Minä pääsen vasta yleensä illalla tänne kurkistelemaan itse ja silloin pinolla ei ole aikaa oikein kasvaa enää. Voi olla, etten pitkään roiku mukana, mutta eipä tästä muuallekaan kannata ilmoittautua, kun ei täti ole vielä syyskeijuista pois karkoittanut.
Peukutan kaikille syyskeijuille plussaa ja otan siihen myös varpaat käyttöön! bdbd
Eli kp 1/31.
aamulla oli lämmöt laskeneet ja tiesin sen siis jo ennen vessareissua.
toisaalta hyvä, että nyt voin olla varma siitä ettei ukko tosiaankaan kerenny ajoissa kotiin, kun tuli kp 19 ja tän mukaan ovis oli kp 17. Eli ei ainakaan välttämättä johtunu mun kilppariongelmista vaan ajoituksesta.
Nyt tuli vielä sen verran sopivan lyhyt kierto, että pitäis ehtiä hyvin yrittämään ens kiertoon enennkun ukko lähtee taas töihin, mutta koska nää kierrot vaihtelee niin eihän siitäkään voi olla varma.
Mutta kovasti plussaonnea lopuille keijuille!
Mä taidan kuitenkin hipsiä tuonne lokakuisiin, kun kierron mukaan sinne häntäpäälle seuraava aika menee. Ikävää vaan aina olla hännänhuippuna.. pöh. Tulkaahan joku muu tipahtanut seuraksi!
No voi ei... =( =(
Mä varmaan tulen mukanas lokakuulle taustailemaan. Tein tänään testin, kun halusin tietää että tohdinko ottaa olutta vapaapäivän kunniaksi. Ja negaa näytti apteekin oma testi. Menkkaoireita ei ole vielä ilmestynyt, mutta ehtiihän ne vielä. Kierto vetelee viimeisiään.
Tsemppiä lopuille piinailijoille ja plussatuulia! +++
KJ25
Eilen illalla alkoi vuoto ja tänä aamuna kivut niin kovina että en mennyt kouluun, kun kävellessäkin joka askeleella tuntuu kipua.
Endohan se siellä taitaa jyllätä, sitä on mulla epäilty. Nyt marssin gynelle jatkamaan tutkimuksia, ja lopetan kuumeilun tähän. Tulen varmaan kirjottelemaan silloin tällöin tuonne lapsettomuus-palstalle.
Ei ois munkaan kannattanut vielä eilen testata, turhaahan se oli, ei ollu menkatkaan vielä myöhässä.
Endossa ja raskaudessa on ikävä kyllä samankaltaisia oireita ja mua vedettiin nyt ihan täysillä höplästä. :(
Tsemppiä kaikille muille, plussaonnea!
Halaukset Majitallekin! Ja tsemppiä eteenpäin! Mä jätän kans ainakin palstailun toistaiseksi, jos nyt ei tärppää. Kuumeilu varmaan jatkuu, mut jospa pysyis paremmin aisoissa ilman täällä oloa. Onnea ja tsemppiä sulle myös gyne tutkimuksiin.
Voi sitä tätiä minkä taas on meidän keijusakille tehnyt. Suuret pahoittelut.
Eiköhän se tännekkin piakkoin tiensä löydä. Kaupan testissä oli ihan puhdas nega.
toisaalta, jos vielä haluan pitää toivoa yllä ja kääntää taas ajatukset sen suuntaan, että ovis oli sittenkin myöhään eikä aikaseen niin sitten ois vielä toivoa. Nyt ois siis vasta kymmenisen päivää oviksesta tässä tapauksessa. Ja menkatkaan ei oo vielä ees myöhässä sen mukaan joten jatkan piinailua vielä muutaman päivän, ainakin siihen asti kunnes täti saapuu. Tänään kp 29/ ?? viimeks 34.
Toivottavasti vielä saadaan niitä plussauutisia, viimeistään huomenna!
Onkos huomisessa kimppatestauksessa ketään enää? On se perkele kun toiset yrittää ja yrittää muttei millään tule raskaaksi, ja toisille käy vahinkoja! Sanon vaan ettei tasan mene jne...
Kuka puhui palan tunteesta kurkussa? Mulla on nyt ollut eilisestä asti. Toisaalta liitän sen jotenkin närästykseen.. Nyt pitäis lähteä äipän kanssa kauppaan ja samalla vois poiketa apteekkiin. Mä olen niin Sammakko Suuri-Suu, että olen kertonut liiankin monille näistä vauvahaaveista. Välillä ottaa päähän niin suunnattomasti kun äiti kysyy että joko oot taas testannut?! Nytkin yritti yllyttää tällä viikolla, mutta sanoin että meillä on kimppatestaus ja siitä pidetään kiinni! ;D
Jeanel Kp 39
P.S. Koitin tänään ajatuksen voimalla saada toimintaa munasarjoihini... Saa nähdä onko mussa noidan vikaa..! ;)
Älä vielä luovuta Selmiina :) Mullakin ollut tunteita tädin tulosta pitkin viikkoa ja pientä tuhrutteluakin tullut, mutta silti ei ainakaan vielä ole täti tullut. Toivottavasti pysyykin poissa!! Ja lohdutukseksi, minulla tuli esikoisesta ensimmäiset raskausoireet vasta rv 9 pintaan. Sitä ennen en kyllä olisi ilman positiivista testiä tiennyt edes raskaana olevani. Kait se täytyy huomenna kp28 taas testata jollei mitään muuta tapahdu ennen sitä. Inhottavaa kun kierto ei täysin säännöllinen ole (36,24,28,29 viimeisimmät). Mistäpä tässä nyt tarkan päivän tietäisi milloin testata?? 2 haamua olen nyt viime päivinä ainakin saanut.
Majita, täältä sympatiat sinun suuntaan :) Tiedän tuon endon ikävyyden henk.kohtaisesti. Jokaikinen tädin vierailu on tuskaa. Tsemppiä sinulle! :)
Tsemppiä ja ++++ vielä kaikille keijukaisille! :)
Pahoitteluni tädin kiusanhengen visiitistä!
Minä olen mukana testaamassa huomenna, jos ei tuo täti tule ennen sitä. Nyt on menossa kp 30/32. Ja ei muuta kuin sellainen olo juuri kuin Selmiinallakin, että jatkuvasti käyn tsekkaamassa, että joko lorahtaa. :( Ei minkäänlaisia raskausoireita ja km-kierrossa oli jo tässä vaiheessa pientä äklötystä. Saapi nähdä, tuleeko vuosi yritystä täyteen huomenna. Vähän on sellainen luovuttamisen maku tästäkin kierrosta.
Mutta kun meitä nyt näinkin paljon on viimeistä Keiju-viikkoa vetämässä tässä, niin kait nyt jollekulle meille plussa pitäisi tulla jo kaiken mahdollisen todennäköisyyden perusteella. Joten odotan jotain ilouutisiakin huomenna! PLUSSAPEUKUT KAIKILLE KEIJUILLE!
++++ bd ++++