Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*,*,*,* 3-kuumeilijat*,*,*,* viikko 26

23.06.2008 |

Uusi viikko käynnistyy.

Toivottavasti vuoden valoisin aika tuo tullessaan iloisia uutisia monelle

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ylpeänä ilmoitan, että onnistuin hetkeksi päihittämään pallonpotkijaiset ja että jos ei olla pieniin päin, niin yrityksen puutteesta ei ole kyse.

Vierailija
22/35 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ilonkyyneleet! Jäi mun kirjoittelu tänne kovin lyhytaikaiseksi, kun tein juuri plussatestin ihan liian aikaisin. Haalea oli, mutta selvä. Murehdin vasta jos sen aika tulee ja palailen, mutta nyt tsemppiä kaikille ja iso halaus!

Avion :x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kerran yritin kirjoitella aiemmin näillä uusilla sivuilla, mutta se meni ihan mihin sattu...

Minä taas palailen kirjoittelemaan. Alkuvuodesta olin täällä ja tuossa välilläkin...siis tänä vuonna jo 2 x km takana (toinen ku). Yrittänyt vähän hillitä itseäni, mutta minkäs teet kun haluaa vauvan niin haluaa..!

En haluaisi kohdata taas ensi viikkoa kun tunteet on sen oloiset että on täti taas tulossa kylään. Tää on oikeesti välillä todella raskasta, tiedätte varmaan moni. Piinaviikko tässä meneillään, mutta...

En tiiä mikä ihme on noiden keskenmenojen jälkeen kun menkkaoireet on suunnilleen triplaantuneet! Aina alkaa viikon ennen menkkoja ja kaikki mahdolliset oireet mitä kuvitella saattaa, ja harmi kun ne on niin lähellä raskausoireita niin sitten tippuu aina kovaa ja korkealta! En millään enää jaksa uskoa raskautuvani! Yritin jo ajatella että josko tämä olis jokin enne kun aiemmin laskeskelin laskurilla että jos nyt raskautuisin niin la olisi mun oma synttäripäivä...sitä vaan mielessään ajattelee että kai se nyt jotain tarkottaa...edellisenä syntymäpäivänä makasin keskussairaalassa kohdunulkoisen takia...olipa leppoisa 25v päivä

Oon lueskellu teidän tekstejänne aina silloin tällöin! Suuret onnittelut plussanneille minunkin puolestani! Olkoon teillä jarrusukkia oikein roppakaupalla mukana!

No niin! Eiköhän pistetä tsemppi päälle että päästään tästä pinosta pois, vaikka täällä onkin hyvä porukka!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?

Äiti1983 yk 4 kp 23/28

ps. huvitti noi jalkapallojutut =) mä en ole niitä vielä voittanut...yritystä yritystä....

Vierailija
24/35 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä vaan taas kävi, että ei meidän pikkuinen jaksanutkaan matkassa kuin 9+4 viikoille asti. Olin tänään ultrassa ja sykettä ei ollut. Olo on turta, mutta realistinen. Päätettiin miehen kanssa (joka oli taas niin ihanasti lohduttamassa) että katotaan vielä se kolmaskin keskenmeno ennenkuin lopetetaan yritys. Siis huumorilla, vaikka ei muuten nauratakaan yhtään.. Tai jospa se olisikin se kolmas kerta joka toden sanoo..

Mutta elämä voittaa, varsinkin kun kattelee noita kahta huliviliä ympärillä...

Palailen kuvioihin, kun saan nää pakolliset keskenmenoon kuuluvat rutiinit hoidettua ja päässyt kuumeilemaan uudesta kunnolla.

Onnea yritykseen kaikille!

vuma rv 0+0

Vierailija
25/35 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vumalle paljon jaksamista! Vaikka olenkin "uusi" jäsen tällä listalla, enkä ole seurannut kirjoitteluasi täällä, niin siitä huolimatta olen pahoillani tapahtuneesta. Eipä sitä tämmöiseen oikein mitään osaa sanoa.

Avionille onnittelut plussasta! Mun toisen raskauden testi näytti todella, todella haaleaa viivaa, mutta niin vaan se haalea viiva täyttää parin viikon päästä vuoden;)

Meillä lapset ovat tällä hetkellä ihan väärällä tuurilla siinä mielessä, että menevät harmittavan myöhään iltaisin nukkumaan. Siinä vaiheessa, kun talossa on rauha, on itsekin niin väsynyt, ettei jaksa ajatellakaan muuta kuin nukkumista. No, ovispäivät eivät ihan vielä ole edes käsillä, joten siinä mielessä ei haittaa.

Inhan sateinen päivä ollut. Toivottavasti viikonlopulle lämpenee.

Päikky

Vierailija
26/35 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki uudet ja vanhat kuumeilijat :)

Ihka ensimmäistä kertaa olen "kuumeen" kourissa ja ensimmäistä kertaa toivomassa plussaa. Ovulaatio oli juhannusviikolla, tai ainakin kaikista merkeistä näin päättelin :) Eli nyt vaan sitten odotellaan ja toivoa en uskalla mitään...

Vierailija
27/35 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei!

vuma pahoittelut, voimia sinne. Onneksi miehesi on tukemassa sinua.

päikky meillä kanssa muksut menee kamalan myöhään nukkumaan. tää valoisa aika sen varmaan tekee, mutta silloin kun päätän että tänä iltana on toimintaa miehen kanssa rupean laittamanaan muksuja nukkumaan ennen kasia ja ovat unessa ennen ysiä. vielä kun he eivät ymmärrä kelloa niin pystyy "huijaamaan" että nyt on ilta ja nukkumaan meno aika on mennyt jo. saatan jopa puoli kasi laittaa nukkumaan. (kamala äiti... ;))

Äiti1983 tervetuloa minunkin puolesta. huonoa "tuuria" ollut sinulla. toivottávasti pian sinäkin saisit pikkuisen tarrasukilla matkaan loppuun asti.

Avion ONNEKSI OLKOON! tarrasukkia matkaan. Mitkä on oireet?

ovista EI puuhailuja EI eli mitään ei ole tapahtunut siihen nähden että raskautuminen olisi tapahtunut ... alkukiertoa tässä nyt mennäänkin, mutta on kyllä niin odottamisen odottamisen odottamista.

Tänään oli lasten kanssa loisto päivä. leikkivät kuin unelmat keskenään, pelattiin muistipeliä, oltiin kuin joku kiiltokuva perhe, kaikki toimi niin kuin halusin, ei huutoa ja tappelua ja nukahtivtkin vielä suhteellisen helposti lman että huudetan jano, pissa jne..

viime aikoina olen nähnyt aika paljon kaksi vuotiaita lapsia niin se on tehnyt olon että haluanko sittenkään sitä kolmatta. Jokainen niistä lapsista ovat olleet TODELLA rasittavia tapauksia. sitä on miettinyt että jaksaako sitä uudestaan sen kamalan uhma vaiheen..juuri kun nykyisten lasten kanssa on helpottanut tilanne.

MUTTA mä haluaisin vielä kerran kokea sen kaiken...olisihan tässä oman iän puolesta aikaa siirtää kolmosen tekoa ja muutenkin juuri nyt moni asia on vaiheessa elämässä, rahatilanne ei ole vakaa ja talo remontti kesken... sitten taasen toisaalta onko sitä oikeaa aikaa kolmoselle?

voi kunpa omistaisi sen kristallipallon ja näkisi tulevaisuuteen millasita olisi olla kaksilapsisena ja millaista kolme tai useamman lapsen kanssa.

kp 13/28-31 (oho luulin et kp olisi pienemmät... eli ovis olisi ihan käsillä....) onneksi on vkl tulossa niin eiköhän ne peitot tule tuuletettua ;)

Vierailija
28/35 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palailen tänne toiveikkaana.. Keskenmenon sais rv 10, la olis ollu 7.12 menkoista. Ultraan en ihan ehtinyt. Nyt ekat menkat takana.. Lääkäri suositteli odottamaan kahdet, mut en mä jaksa odottaa. Yleensä kun suositellaan ne yhdet ja mä oon hyvin palautunut siitä. Tosi koville otti, mutta nyt oon hyvällä fiiliksellä lähdössä uuteen yritykseen. Puoli vuotta yritettiin sitä raskautta, joten pitäs malttaa nytkin mielensä ja ottaa ihan rennosti vaan.. Eipä se varmasti ihan heti sieltä tule. Vähän pelottaa kyllä sekin, että jos tulis taas keskenmeno..

Ennestään meillä on poika, joka aloittaa koulun ja tyttö täyttää kohta neljä. Toivovat kovasti meille vauvaa ja kyselevät, enkö tykkää vauvoista ku meille ei sellasta tule.. Vähän sattuu... Ei ehditty kertoa raskaudesta heille..

Nyt työt kutsuu, joten palaillaan!

Ovis olis varmaan ens viikolla, jos tää kierto olis suunnilleen samanlainen ku aiemmin..

Plussaonnea kaikille! Ja onnittelut jo plussanneille!!!

t. iiiik yk1

Vierailija
29/35 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: mies lähti eilen lasten kanssa maalle, meikä palasi töihin. Nyt sitten vaan odotellaan onko riittävästi ollut puhtia yrityksessä. kaikesta päätellen ovulaatio oli tässä nyt loppuviikosta. Jestas kun ihminen on pöllö kun ei pysty ajattelemaan mitään muuta kuin raskaaksi tulemista. Heinäkuun tokalla viikolla sitten nähdään jotain jos ollaan nähdäkseen. toivottavasti tuplaviivoja tikussa.

Vierailija
30/35 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiiik:ille tulin toivottamaan tsemppiä ja onnea yritykseen!Toivotaan pian plussaa testiin ja pysyvää 9kk matkaa kohti ihanaa vauvan tuoksua!

Petite-te ja bebe rv 17+0 joulukuisista

Onnea matkaan muillekin kuumeisille=)

Vierailija
31/35 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussista ja tsemppii kaikille, erityisesti km kokeneille.

itse kovasti haluisin jo testailla, vielä pitäis ootella viikko ainakin.. luulen että negaa sieltä tulee, olen siihen varautunut. jos odotan plussaa niin petyn liian paljon jos ei ookkaan.. petyn kyllä siitä huolimattakin. mies kun ei ollu koko aikaa lomastaan tässä niin ei saatu joka päivä petipuuhiin, luulen että se ovis meni sit sillon..

rinnat on arat ja alamahassa tuntuu jännälle, mutta voi olla että kuvittelen.

nyt koetan taas saada noi lapset nukkuu.. on taas homma, komentaa saa hiljaseks ihan kunnolla. menee kohta hermo.

Vierailija
32/35 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minulla ole mitään erityistä asiaa, mutta tulin piipahtamaan tänne. :)

Ovista tässä odottelen ja en malttaisi millään odottaa milloin tulee kaksi tasavahvaa viivaa. Siis tikuttelen ovista. Tänään tosin vasta kp 12. Ja vähän nihkeältä tuntuu saada tuota miestä petiin. :-/ Täytyy kait odottaa siihen asti kunnes ovisplussa tulee ja sitten... ;-) Ja minulla on luultavasti hiiva... :( Grr... Antibiottikuurista ehkä tuli. Voi himputti! Ostin muuten itsekin tuota Pre-seediä. Epätoivoistako?? :D No, täytyy kokeilla. Toivottavasti vaan tulee ajoissa ennen kun ovis ennättää mennä ohi.

iiiiik: Hyvä kun tunnet olevasi kunnossa taas. :) Tsemppiä uuteen yritykseen. bd bd bd!! :)

Ja vumalle pahoittelut. :(

Nyt täytyy mennä aamupalalle.

Kp 12/26-30, yk 11

Vierailija
33/35 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on juhlat juhlittu ja hetki aikaa hengähtää. Eilen oltiin kavereiden häissä (ilman lapsia, jee) ja tänään oli tuttavien tytön rippijuhlat. "Inho sukkiksissa" on siis hiihdelty pari päivää! Mutta mukavaa oli molemmissa juhlissa, ei siinä mitään.

Avion: onnittelu plussasta

Vuma ja iiiik: pahoittelut tapahtuneesta ja jaksamista. Toivottavasti seuraava yritys tuo sen parhaan palkinnon!

2poj@näiti tsemmpiä oviksen odotteluun ja miehen kellistämiseen myös!

ON: Oireita on vaikka muille jakaa. Mahassa juilii ja on painontunnetta. Rinnat nippailee. Ne ei ole turpeet, kuinka voiskaan olla kun ovat edellisten imetysten jäljiltä "nahkarukkaset". Paleleekin ja väsyttää koko ajan. Mutta, mutta noi kaikkihan voi kuvitella ja helposti; ainakin meikäläinen. Ja oikeesti yritystä oviksen aikaan oli tasan kerran, joten se siitä...

Piinaileva Piqu (kp28/28-30, yk1)

Vierailija
34/35 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut km kokeneille =( myötäelän...

Ja onnittelut plussasta (sorry nikki unohtu)!!!

Taisi jollain muullakin olla samanlaiset fiilikset ku mulle...kaikenlaisia oireita on "olevinaan", mutta minäkin pystyn ne vallan hyvin itselleni kuvittelemaan! Kun ei hemmetti mielessä ole mikään muu! no ens viikon loppupuolella pääsee testailemaaaan (jos pääsee?!?)

Mulla oli lämpö tänään mitattaessa v'ähän koholla, on ollu melkein viikkon kokoajan viluinen olo...ja kuumemittari sopivasti piilottautunut! No tänään oltiin anoppilassa käymässä ja mittasin siinä 37,3 astetta ja normaaali on jotain 36.5. ei kuitenkaan mitään flunssan oireita ole. missä vaiheessa lämpö on yleensä koholla, osaako joku kertoa? Kuitenkaan ovisaika ei voi olla kun niin loppukierrossa mennään...kai...

Oikein aurinkoista uutta viikkoaa kaikille (nyyh, loma loppuu tältä erää...kuukauden päästä lisää...)

Äiti1983 yk 4 kp 25/28 (muistaakseni)

Vierailija
35/35 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsempeistä Petite-te ja 2p@janäiti! Onneahan tässä hommassa tarvitaan, niinku kaikki tiedämme!

Näyttäis siltä, et kierto olis suht normaali. kp 13 on nyt ja ovista enteilevät oireet on alkanu viikonloppuna. Tällä viikolla siis ovis olis. Katsotaan, kuinka käy.Ovis on mulla ollu jossain kp 15-17 tienoilla. Ihan tarkkaan en tiedä. Nyt vähän jännittää. Ei oo onneks mitään paniikinomaista tarvetta raskautua. Katellaan rauhassa..

Tultiin eilen illalla reissusta ja valvottii pitkästi yli puolenyön. Nyt sit väsyttää hulluna ja töissä pitäis jaksaa olla reippaana koko päivä. Ei edes huvittais lähteä sinne..Mut ei auta.. Työt kutsuu!

Plussaonnea ja kaikkea mahdollista onnea kaikille! t. iiiik yk 1 kp 13/29-32?