Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~**~Maalismussukuiden Perjantai~**~

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauduin äsken siitä, että neitokaien ei suostunut päiväunille ja kikkaili muutenkin noiden unien kanssa. No, nyt olen saanut nettailla tässä jo hyvän tovin, kun tytsy posottaa uniaan.

Laitoin tonne yleiselle palstalle kyssärin, että onko vielä tän ikäiselle vaarallista vuorata sänky tyynyillä, niin että tytylle tulee sinne unipesä? Tai laittaa tollanen ihan iso tyyny? Näemmä diggaa nukkua pää tyynyn päällä, kun vetelee edelleen hirsiä tuolla yläkerrassa. Onko teillä muilla sängyissä tollasta unirekvisiittaa?

Voi p, mä oisin saanu nyt tosi hyvät päikkärit ite. Aina käy näin - kun yritän ottaa päikyt, tyty ei nuku. Mut kun ajattelen, et turha mun ottaa päikkäreitä, kun se ei nuku pitkään kuitenkaan, niin eiköhän toi nuku kuin unimurmeli konsanaan.

LUKEMINEN: meillä luetaansilloin tällöin kirjoja, joskus tyty jaksaa kuunnella loppun asti, joskus ei. Ne Vau' kirjasta tulleet HEI ja HEI SITTEN ilmaiskirjat on ollu aika mieleiset. Oon lainannu myös kirjastosta etenkin Maisa-kirjoja. Niistä neiti tykkäis, mut on niin sikakalliita. Täytyisköhän käydä kirja-alessa kattomassa. Kirjaston kirjoja ei valitettavasti vaan voi pureksia...

Vierailija
22/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin masuvaavia sanotaan sykeröksi=)

Tuulia,Mimmi 30.3 ja sykerö rv17+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hurjasti onnea plussasta! Ja onnellista odotusaikaa!

Ja NUKUTTAMISESTA: Meillä nukahtaa niin, että annan sylissä maitopullon, sitten vien sänkyyn, silittelen vähän. Sitten irrotan otteeni ja jään huoneeseen odottamaan unen tuloa. Olen siis vieressä, kunnes nukahtaa. Välillä kaadan pitkälleen n. 100 kertaa, kun neiti nousee ylös. Välillä nukahtaa heti. Toisinaan saatan hetken pitää puoliväkisin aloillaan, jos ei meinaa jäädä makuulleen - kun sitten rauhoittuu, irrotan otteen. Nukutukseen menee (jos maitopulloa ei lasketa) 1-15 minuuttia. Tosin sekin tuntuu välillä liian pitkältä ajalta ;-)

Terhi

Vierailija
24/24 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla ekaks syödään puuro n. 20 aikaan, sitten ootellaan vähän aikaa, että ruoka laskehtii ja sitten mennään pesulle. Vaihetaan vaippa ja yökkäri päälle. Sitten jos kello ei ole vielä 21, niin ootellaan, kattellaan telkkuu, sylitellään ym. N. 21 pestään hampaat, mennään makkariin ja laitan tytön unipussiin. Sitten nostan hänet pinnikseen, annan pusun ja sanon hyvää yötä. Valot pois ja ovi kiinni. Väsymysasteesta riippuen jodlailee ja möyrii 5 - 30 min. Joskus jos on oikein virtaa, joudun käydä laittamassa takasin selälleen muutaman kerran, mutta yleensä tätä seisomaan- tai kontillennousemisrallia ei ole illalla vaan päikkärien yhteydessä. Sinne nukahtaa sitten ihan ittellään.

Meilläkin aika pitkään (n. 5kk) oli tuota syliinnukuttamista, mutta kun se alkoi olla yhtä huutoa ja venkoilua, niin yhtenä iltana suutuksissani vaan laitoin täysin hereillä olevan tytön pinnikseen ja valot pois sekä minä pois huoneesta. Sinne oli nukahtanut. Eli ilmeisesti vaan halus omaa rauhaa ennen nukahtamista. Ja kuumakin siinä sylissä tuli.

Ja Milille minultakin onnittelut!!

lehtovi & helmi, joka on tosi seurankipee just sillon, kun mä oon koneella tai soitan jollekin. Plääh.