Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä miehiä jotka tykkää vähän isommista naisista?

Vierailija
23.06.2008 |

En nyt tarkoita mitään reilusti ylipainoista jolla ei ole mitään muotoja vaan sellaista ylipainoista jolla on esim. iso takapuoli, reittä ja mahaa myös. Mun mies aina väittää, että oikeesti kukaan mies ei tykkää lihavista mutta olen ihan vakuuttunut, että kyllä niitäkin on!

T. ylipainoinen jonka mies haluaisi olevan hoikka...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kauniit, hoikat ihmiset ovat luotuja toisilleen ja voivat saavuttaa tyydyttävän parisuhteen, perhe-elämän, seksielämän.

Ne jotka ovat ylipainoisia, tavallisia tallaajia joutuvat tyytymään B-luokan osaansa ja perustaa perhe sen kanssa kenet nyt sattuvat sitten saamaan ja joutuvat viettämään loppuelämänsä uneksien Brad Pitistä tai Angelina Jolien kaltaisesta kumppanista???????

?????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
22/33 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Karu totuus on, että on olemassa ihmisiä, jotka ovat paitsi kauniita, myös mukavia, älykkäitä ja miellyttäviä. Miesten osalta sitten komeita, sympaattisia, fiksuja luotettavia jne jne. Nämä alfat napataan nopeasti, Y L E E N S Ä nappaaja on toinen alfa." E I A I N A.

Vain kauniit, hoikat ihmiset ovat luotuja toisilleen ja voivat saavuttaa tyydyttävän parisuhteen, perhe-elämän, seksielämän.

Ne jotka ovat ylipainoisia, tavallisia tallaajia joutuvat tyytymään B-luokan osaansa ja perustaa perhe sen kanssa kenet nyt sattuvat sitten saamaan ja joutuvat viettämään loppuelämänsä uneksien Brad Pitistä tai Angelina Jolien kaltaisesta kumppanista???????

?????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos on tarpeeksi rahaa, saa haluamansa näköisen naisen. Tätä ei varmasti tarvitse sen kummemmin todistella, esimerkkejä on maailma täynnä. Onnellisuutta se ei tietenkään vielä takaa.

Vierailija
24/33 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkaasta miehestä kannattaa opetella pitämään muutenkin kuin rahoittajana.

Raha ei tee onnelliseksi, mutta rahattomuus voi tehdä onnettomaksi. Rikkaalla on enemmän valinnanvaraa elämässä.

Että jos on tarpeeksi rahaa, saa haluamansa näköisen naisen. Tätä ei varmasti tarvitse sen kummemmin todistella, esimerkkejä on maailma täynnä. Onnellisuutta se ei tietenkään vielä takaa.

Vierailija
25/33 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköisenä semmoista viimeisen päälle treenattua ja sliipattua miestä. Yleensä nämä vielä ovat tietoisia ulkonäöstään ja ovat nähneet sen eteen paljon vaivaa. Arvostan enemmän luonnollisen ja inhimillisen näköisiä ihmisiä, joille ulkonäkö ei ole pääasia. Ja se taas ei tarkoita sitä, ettei pitäisi itsestään huolta...

Vierailija
26/33 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun heräävät aamulla krapulassa tai ilman krapulaa. Silti heistä näkyy se, onko itsestä pidetty huolta. Ei siihen meikkiä ja vaatteilla koristelua tarvita.

Minun mielestäni nainen on seksikkäimmillään vasta heränneenä ja alastomana, ilman meikkiä, hieman unisena vielä. Aamut on parasta aikaa harrastaa seksiä :)

M30

Mä olen sitten varmaan vähän outo, kun pidän lähinnä vastenmielisen

näköisenä semmoista viimeisen päälle treenattua ja sliipattua miestä. Yleensä nämä vielä ovat tietoisia ulkonäöstään ja ovat nähneet sen eteen paljon vaivaa. Arvostan enemmän luonnollisen ja inhimillisen näköisiä ihmisiä, joille ulkonäkö ei ole pääasia. Ja se taas ei tarkoita sitä, ettei pitäisi itsestään huolta...

Vierailija
27/33 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kylla tykkään isoista naisista eivätkä he ole lihavia vaan semmoisia miksi heidät on luotu!

Vierailija
28/33 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoista naisista eivätkä he ole lihavia vaan semmoisia miksi heidät on luotu!

mitenkäs nuo nyt sulkevat toisensa pois? Vai tarkoitatko pituudeltaan ja luustoltaan isokokosia naisia noilla "isoilla naisilla"? Kyllä termi "isompi nainen" on eufemismi enemmän tai vähemmän läskille naarasihmiselle.

Vierailija
29/33 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan aika harva on ylipainoinen syntymästään asti. Jossain vaiheessa on ruoka maistunut...

minä kylla tykkään isoista naisista eivätkä he ole lihavia vaan semmoisia miksi heidät on luotu!

Vierailija
30/33 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä ne sulkevat toisensa pois.

Vierailija
31/33 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"isojen tyttöjen vaatteet" ja "isojen tyttöjen vaatekaupat" on suunnattu läskeille, jotka eivät sovi alle 50-numeroisiin...

Vierailija
33/33 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma on ruma, oli se laiha tai paksu

huono provo