Kahvista ripuli?
tyhmä kysymys, mutta olenko ainoa jolle tulee kahvista ripuli? Itselläni käy niin että noin 15min sen jälkeen kun olen kahvin juomisen aloittanut on jo armoton ripulihätä. Välttelenkin siis kahvin juomista. Muita?
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 08:32"]Aamuisin tulee :D
[/quote]
Ihanaa en ole ainoa siis! :D ap
No varmasti sillä ripulin saa aikaseksi koska se nestettä poistaa ja kun nestettä pääsee suolistoon sen sisältö muuttuu aika veteläksi.
Kyllä kahvi voi sen tehdä. Moni ummetuksestä kärsivä saa kahvilla suolensa toimimaan.
No et ole. Mullakin käy just aamuisin kahvi pskatuslääkkeenä, ja muulloinkin ja syön jotain vaikka salaattia ennen sitä.
Jep, täällä myös. Aamusin ei kakka tule jos en hörpi totuttuun tapaan kahvia.
Jos haluaa kahvia juoda, mutta tulee mahavaivoja, kannattaa siirtyä tummapaahtoisiin, ne on paljon vatsaystävällisempiä. Me juodaan miehen kanssa vain tosi tummapaahtoista kahvia ja jos juo yhdenkään kupin jotain perus juhkamokkaa niin vatsa on heti sekaisin.
Mulla menee myös helposti maha sekaisin kahvista, kun en sitä kovin usein juo. Ja aiheuttaa helposti myös unettomuutta.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 08:49"]Jos haluaa kahvia juoda, mutta tulee mahavaivoja, kannattaa siirtyä tummapaahtoisiin, ne on paljon vatsaystävällisempiä. Me juodaan miehen kanssa vain tosi tummapaahtoista kahvia ja jos juo yhdenkään kupin jotain perus juhkamokkaa niin vatsa on heti sekaisin.
[/quote]
Kiitos vinkistä! Laitetaan kokeiluun :) ap
Menee heti sekaisin, tummapaahtoisistakin. :(
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 08:49"]Jos haluaa kahvia juoda, mutta tulee mahavaivoja, kannattaa siirtyä tummapaahtoisiin, ne on paljon vatsaystävällisempiä. Me juodaan miehen kanssa vain tosi tummapaahtoista kahvia ja jos juo yhdenkään kupin jotain perus juhkamokkaa niin vatsa on heti sekaisin.
[/quote]
[/quote]
Muistaakseni Pauligilla on sellaista kahvia kuin Watsa, siinä oli sellaisen lihavan Buddhan kuva. Jotain erityisen vatsaystävällistä :)
Joistan halvoista marketin kahveista menee vatsa sekaisin. Kokeile jotain muuta lajia.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 08:49"]Jos haluaa kahvia juoda, mutta tulee mahavaivoja, kannattaa siirtyä tummapaahtoisiin, ne on paljon vatsaystävällisempiä. Me juodaan miehen kanssa vain tosi tummapaahtoista kahvia ja jos juo yhdenkään kupin jotain perus juhkamokkaa niin vatsa on heti sekaisin.
[/quote]
[/quote]
Muistaakseni Pauligilla on sellaista kahvia kuin Watsa, siinä oli sellaisen lihavan Buddhan kuva. Jotain erityisen vatsaystävällistä :)
[/quote]
Kiitos vinkistä!!! T. Toinen, jolla saattaa tulla maailmanluokan ripuli kahvista. Pidän kahvista ja usein vieraille sitä tarjoan, mutta en tohdi aina itse ottaa koska sitten täytyykin mahdollisesti siirtyä heti vessaan :D
Kyllä kahvi saattaa tuonkin tehdä
Joo siis joka aamu!!! En kestä tätä... Kahvia on kuitenkin pakko saada
Minulle tulee vain tietyistä kahvilajeista. Kokeile jotain miedompaa paahtoa, esim. oma vatsani sietää yllättävä hyvin Lidl:in kahveja, mutta perus Kultamokka saa vatsan sekaisin.
Jep, aamupaska on taattu kahvin jälkeen. Juuri meni viimenen hörppy kurkusta alas, vatsassa kuplii.
:DD
Ei varsinaisesti haittaa mua, kiva vaan että saa suolen aamulla tyhjeneen.
Itse koen aamu-ripulin hyvänä asiana. Ei ainakaan turvota vatsa.
Jatkan kahvin juontia normaliin tapaan.
Aamuisin tulee :D