Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi luulen, että "kaikki" miehet ovat ihastuneita minuun???

Vierailija
12.05.2008 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on häirinnyt koko elämäni tämä sama juttu. Aina, kun joku tuttavamies tms juttelee kanssani, hymyilee tai jotain, siis ihan normaalia kanssakäymistä, alan heti ajattelemaan, että hän on ihastunut minuun. Järjen tasolla tiedän, ettei näin voi olla, mutta silti ajattelen niin. Ärsyttävää! Kaiken lisäksi tiedostan olevani hoikka, tissitön, rumanaamainen ohuthiuksinen nainen, ujo ja sosiaalisesti estynyt :) Ja oma mies on plakkarissa, ihana sellainen.

Mutta miksi kuvittelen aina noin?? Johtuuko se huonosta itsetunnosta vai mistä?

Vierailija
2/6 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveydellisia pakko ajatuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin seinäruusuna tunnustan, että olisi tosi kiva jos joku joskus suoraa päätä ihastuisi minuun. Valitettavasti näin ei koskaan käy :(

Vierailija
4/6 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita sun oireita/luuloja siitä et kaikki miehet ovat ihastuneita suhun on yllättävän monella. Puhu lääkärille! Selvästi harhasta.

Vierailija
5/6 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus, että nainen ja mies voivat olla myös tuttavia/kavereita/ystäviä. Ei kaikkien ihmissuhteiden taustalla tarvitse olla muuta..

Vierailija
6/6 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesasioissa? Jos olet kovin kokematon ja vielä ujo, miehen (sinua) silmiin katsominen ja hymyily voi tuntua mitä suurimmalta flirttailulta, ihastumiselta ja imartelulta vaikka mies olisi vain kohtelias ja ystävällinen ja ehkä jopa hieman flirttaileva luonteeltaan.