***LOKALAHJAT JA MAMMAT PERJANTAIHIN***
Kommentit (74)
HENNAJO: Mä kävin myös ko. ala-astetta, millä luokalla olit ? Oliko sun luokanopena Heikki Arppe (tais opettaa kolmannesta eteenpäin) ? Itse kävin ko koulua tokasta luokasta kuudenteen.
Mun ope oli Kirsti Perkiönmäki. Oliko sun luokalla kaksosia?
Ei muistaakseni ja olin B-luokalla, jos muistan oikein : )
Mä en kyllä yhtään muista millä luokalla mä olin. Oliko sun luokalla Hannea?
Kävin sen muskarin katsomassa, mut meille ei tuo aika sovi, kun isommat pitää hakea kerhosta just sillon kun tuo muskari alkaa. Olen muuten joskus siskon tytön kanssa tuolla käyny.
Tää loppupuoli pinosta oli ihan hassu :D Varsinkin NikkeH:n muistelot " Olin B-luokalla, muistaakseni" :D:D:D Hihiiiiiiihhiihiii!!! Miten voikin naurattaa näin paljon?! :D
No joo.
Oli mulla kaikkia asioita, mutta unohdin tuossa nauraessani :-O
Mä kans hurraan sitten [b]Blackan virtuaalihäille[/b] :)
Ja [b]äiti3:lle[/b], sua potkitaan persuksille tollasten ostosten jälkeen *murisee valkosuklaa-ostoksille* ;D
[b]Imurointia[/b] en oo hetkeen kokeillu Pinjan nukkuessa, en oo uskaltanu! Kyllä se vähän pienempänä ainakin nukkui kuin tukki! Toisaalta, tuskin se herää imuriin, kun ei herää isoveljensä kiljumisiinkaan ;D
[b]Kuumetta[/b] tai muita oireita ei näemmä sitten tämänpäiväisestä piikistä tullut, hyvä niin!!
[b]Herkkuja[/b] olen koko päivän vältellyt, kohta kyllä korkkaan yhden Oton ;-P Se sallittakoon mulle...!
Höööö.... mistäs vielä oli puhetta..?! Taisi olla [b]tyttilii[/b] jolla paha mieli koiruuden vuoksi..? *lämmin halaus*
Pinjapa nukahti tänään [b]ilman tissiä[/b]!!! Wi-piii!! Tosin eka me tissiteltiin melkoisen kauan, mutta lopullinen nukahtaminen tapahtui ilman imuttelua :) Saa nähdä herääkö kohta... toivotaan ettei! Ois mukava viettää vähän aikaa miehenkin kanssa, jahka se hetken kuluttua kotiutuu töistä...
Ja niistä [b]töistä[/b] puheen ollen, meillä mies ei yötöissä ole, mutta iltavuorossa joka toinen viikko. Ei kivaa ollenkaan, kun itse joudun kahden pienen kanssa illat olemaan :( Varsinkin, kun nää meidän pienet ei oo kauheen hyviä tossa nukahtamisessa....! Mutta mies hakee nyt työpaikan sisäistä uutta hommaa, se olis PÄIVÄTYÖ, pitäkää peukkuja että saisi sen *bd*
Mitäs sit vielä...? [b]Nasulillakin[/b] löytyi makkaroita! Tai Aurorallahan ne makkarat taisi olla.. ;) Mulle noi jalkamakkarat on ihan uusi tuttavuus, pojalla ei ikinä oo ollu mitään ylimääräistä missään. On sellainen ruipelo-kirppuliini :)
Mulla on ihan hillitön nälkä. Kai se on tyydyttävä porkkanaan ja omenaan kaikkien herkkujen sijasta *byäääääääääh*
Eiköhän siinä ollu jo tarpeeksi höpötystä. Aika pikana luin pinoa niin ei kaikki jutut jääny taas mieleen.
Emppu *lähtee sitä porkkanaa kuorimaan...*
Mä täällä herkuttelen..................
...................................kohmeisia mansikota :(, nooh, menettelee kunhan ei kasva korvat ja muutu pupuksi! No ehken sentään mansikoilla =).
Oh-hoh, täällähän on melkein naapurit linjoilla :-O!!! Onpas jännä sattuma, että samassa koulussakin olette olleet, NikkeH ja hennajo. Ja ihanaa kun te B & H saatte toisistanne vaunuilu-kaverit *haaveilee, että tääkin sais vaunuilu kaverin*!!!
Mulla tyhjenty pää kun luin tän pinon läpi, ihan valtavan pitkä, mahtavaa! En vaan enää muista, mitä piti vastailla...
Vauvakirjasta: Täytellään aina kun muistetaan, ei niin aktiivisesti kylläkään tule täytettyä kun esikoisen aikaan.
Melusta: Meillä kyllä on kans pitäny sopeutua Eemilin meluun, siitä on esikko pitänyt huolen. Imuroin kyllä, vaikka Eemil nukkuukin (joppa hänen sängyn alta) ja ei herää. Tosin myös meillä (niinku nasulilla aurora) jää hereillä ollessaan ihastelemaan imurin ääntä.
Ääntelystä/kääntyilystä: Ääntelee: uu-uuuuuuuuuuuuuuuu, y-yyyyyyyyy jne., hymyilee valloittavasti, muttei vielä kikattele. Vielä ei Eemil käänny muuta kuin kyljeltä kyljelle ja pyörii ' akselin' ympäri.
Kyljellään nukkumisesta: Ei pysy kyljellään ja jos laittaa, alkaa ähinät. Koettaa silloin kovasti kääntyä masulleen. Nukkuu siis selällään ja pään malli ok. Nukutin reilu ekan kk:n kyljellään siten, että vaihdoin joka syötöllä toiselle kyljelle.
Oliko muuta. No muutama muistu mieleen.
Eemil meni yöunille klo 20.00, laitoin heti kun tulin jumpasta (joka oli muuten HYVÄ!). Mies oli käyttänyt hänet kylvyssä ja hieronut masua, on ollut TOSITOSI itkuinen nyt eilisen ja tän päivän. Liekö antibiooteilla osuutta asiaan. Annoin sille vielä omat kapselit maitohappoa, että helpottas. Saapa nähdä, mikä yö on tulossa ja kuinka usein tänään syödään. Mutta nyt lähden nukkumaan. Nähdään taas huomenna!
Öitä!
*Vallu kera uinuvan Eemilin*
tyttilii: Surullista, haleja sinulle!!!
kohme isia mansikota!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*nauraa hekottaa* :D
Mullakin on siideri tuolla kaapissa........
Vitsikö menit mainitteen tuon Oton, alko niin tekemään mieli! :-P
*Lähtee juomaan sen siiderin....*
[b]Nukkumisesta:[/b] Pinja on nukkunut tosi pienestä asti selällään, ihan alkuun tein kuten Vallu mutta nopeasti kuitenkin alettiin nukuttaa selällään. Eikä se tuolla meidän sängyssä MILLÄÄN pysyisi kyljellään muutenkaan!
[b]Ääntelystä:[/b] Voi, kaikkia hassuja ääniä noista lapsista pääseekin :) Paljon erilaisia äänteitä, korkeita kiljahduksia, " totista" juttelua jne... luultavasti paljolti samalla lailla ääntelee kuin muidenkin muksut ;)
[b]Vallu:[/b] Joko oot ihan " seipäät" ?! ;D Mä en vielä oo kerenny sitä Ottoa avaamaan, narskutin eka kolme porkkanaa ja yhden ompun, ja nyt suunnittelen sen Oton kaappaamista!!
Psssst... Pinja nukkuu vieläkin! Voi olla että Otto odottaa ottajaansa vielä hetkisen.... ;) Jos sais tuon ukonretaleen kellistettyä eka [color=red]♥
Luin tuossa nyt tämän alkuviikon pinoja vihdoin ja esitän myöhästyneen kiitokseni mukana jännittäneille, kun maanantaina sitä testiä tein. Ja lopputuloksen onnitteluista. Äippäli81 olikin kohtalotoveri, osanotto/onnittelut sinnekin ;)
Ainiin, piti mainita tuosta laihispinosta, että erinomainen idea! Itse jätän kuitenkin väliin, vaikka vaaka sanoo, että vielä 6 raskauskiloa on jäljellä. Itseni tuntien en täysin ilman herkkuja ole (eilen livahti tuhti banana split ja tänään panttereita) kuitenkaan ja toisekseen aina kun teen päätöksen ihan itsenäisesti ja itseäni varten, se pitää paremmin kuin jonkun ehdottama lakko tms. Tupakkalakkoa esim. pari kertaa puolison tai vanhempien pyynnöstä yrittäneenä... Koen sen painostavaksi kun joutuu sitten pyytämään lupaa ja häpeilemään jos sortuu. Mutta Lukan ilmoitettua olemassaolostaan heitin tupakat välittömästi roskiin enkä ole sen jälkeen polttanut ainuttakaan. Ja nyt päätin itsekseni, etten syö sipsejä (kamalia vieroitusoireita!) ja kolme viikkoa olen toistaiseksi onnistunut sitä pitämään.
Jaadajaada ja kiviäkin kiinnostaa :D
Tulipahan löpistyä kun kerrankin on aikaa :)
HENNAJO: Hanne ei ollut mun luokalla, mutta tunnen kyllä Hannen edelleen... Meinasin juuri kysyä seuraavaksi että oliko sun luokalla Hannea, kun en muita muilta luokilta muistanut...
Joku tässä " naureskeli" meidän näille muisteloille : ) Mutta niin sitä vaan unohtaa millä luokalla oli jne Mutta maailma on näin pieni että tällaisesta listasta löytyy sellainen kenen kanssa on ollut samassa koulussa...
Tarkotathan Väisästä? Kaksoset On Hannen kavereita myös edeleen ja meidän lasten kummeja
Blacka: Juu, katsellaan ensi viikolla.
NikkeH: Kävin ensimmäiset neljä vuotta Pallastunturintie ala-astetta