Kaupan poistumistarkastuksesta kysyttävää - olen aivan ihmeissäni
Teen sijaisuuksia eräässä kauppaketjussa tässä opintojen ohella. Tänään meillä oli poistumistarkastus eli kaksi vartijaa odotti takaovella, kunnes tullaan kaupasta ulos. Mulla oli kuitti ostoksista, eli kaikki ok. Toinen vartija kuitenkin huomasi satasen setelin mun lompakossa kun kaivelin kuittia. Olin nostanut sen ennen töitä yhtä kurssimaksua varten eikä mulla ollut automaattikuittia.
Vartija alkoi kysellä, että mistä se satanen on jne. ja mun työkaverilta, että heittikö kassa jne. Kyselyä ja ihmettelyä kesti aika kauan, ja toinen vartija kehtas kysyä, että miten mulla voi edes olla tilillä noin paljon rahaa!
Lopuksi mies sanoi, että soittaa huomenna mun päällikölle asiasta. Vartijat (varsinkin toinen niistä) kohteli mua kuin rikollista. Lisäksi se kysyi, että jos se ottaa sen satasen multa pois, mitä mä meinaan tehdä. Uskallanko soittaa poliisit?
Miten muka voi olla rikollista kantaa lompakossaan satasta??? Olen todella ihmeissäni ja loukkaantunut.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 01:09"]valita niiden esimiehelle
[/quote]
Voi hyvä luoja taas! 9 vuotta vanha ketju. Lukekaa aloitukset ja varsinkin päivämäärät tarkemmin.
Täh? Miksi valehtelet? Ei automaateista saa sadan euron seteleitä. Ja mammat uskoo ap:n tarinan... Of course, onhan 90% palstamammoista töissä kaupan kassalla.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 01:21"]Täh? Miksi valehtelet? Ei automaateista saa sadan euron seteleitä. Ja mammat uskoo ap:n tarinan... Of course, onhan 90% palstamammoista töissä kaupan kassalla.
[/quote]
IDIOOTTI!!!!!!!!!!
valita niiden esimiehelle