Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

****SYYSKUUN SALAISUUDET ma-ke****

12.05.2008 |

Tää on taas niin tätä.. Loistava palstauudistus, mut meikäläisellä ei ainakaan näy nää tekstit kuin joka toinen päivä ja tänään taas ruutu täynnä tyhjää. :( Jatkamme myöhemmin!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä näkyy viestit, välillä ei! Miksei palstaa voitu jatkaa vanhassa paikassa siihen asti kunnes nämä uudet saadaan kuntoon? X-(

Vierailija
2/4 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että nämä pikku fibat nettisivujen uudistuksessa saadaan pian paikattua... Tuntui ihan hullulta, kuinka riippuvainen sitä voi olla tästä keskustelupaikasta! Oli ihan orpo olo, kun ei päässyt hakemaan vertaistukea. Vaikka ei itse tule usein kirjoiteltua, niin luettua sitäkin useammin.

Kävin tänään neuvolassa ja rauta-kuurille sitä nyt sitten joutuu, eli ei muuta kuin hakemaan Obsidania apteekista... Viikkoja on nyt 23+1 ja sf mitta oli 22 ja paino oli noussut noin 850 g / vko. Eli ihan kiitettävästi. Vauvan sydän siellä jumputti kovasti ja se hakeutuu usein tuonne oikealle kyljelle... Olenkin sanonut, että jättää varmaan tuon vasemman esikoisen kanteluun ; )

Seuraavaksi onkin sitten neuvola-lääkärin aika kesäkuussa.

Muuten olo on ollut mitä mainioin! Onneksi! Vauva liikkuu jo kovasti. Isäntäkin tunsi ensimmäiset kunnon potkut ja itse näen jo joskus vatsan päältä, kuinka siellä myllerretään. Olo on ollut niin hyvä, että tuntuu ettei isäntäkään aina muista, että raskaana ollaan ja kovimmat urakoinnit voisi jo jättää vähemmälle.

Äitienpäivä meni mukavasti puuhastellessa terassia kesäkuntoon, grillaillessa ja nauttiessa auringosta. Kesän ensimmäiset grillaus kokeilut ei mennyt ihan putkeen, mutta uutta yritystä vaan tuossa piakkoin.

Oikein ihania päiviä kaikille, vaikka ilmeisesti sää ei enää tällä viikolla niin kovin suosikkaan!

Pikku Myy ja masuasukki 23+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun aattelin, että tehään vähän tällai lyhyempi pino, kun ainakin itseäni henk.koht. joskus vähän kyrsii selata sitä sivumäärää sinne, mistä viimeks on lukenut, kun viestejä on monta kymmentä. Mutta kukin kirjottaa mihin haluaa, tehhään niin! :p

Täällä masu kasvaa, liikettä on ja nyt kiirellä lähdettävä taas lounaalle, mut kunhan mielipiteeni toin julki. :)

Santtu

Vierailija
4/4 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vai toimiiko??

Olin jo allapäin, kun en löytänyt yhden yhtä Syyskuun salaisuuksien viestiä... Oon riippuvainen tästä palstasta!:) Eilen tultiin Italiasta, oli hieno reissu. Toivottavasti kaikilla on sujunut mukavasti. Itse herään joka aamuyö siihen, että molempia pohkeita tai oikean jalan reittä ja pohjetta kramppaa aivan vietävästi. Muuten olo on loistava. Jatketaan taas, toivottavasti saadaan tämä toimimaan...

aidae ja mokkula (25 or so)