Lue keskustelun säännöt.
Voinko lähteä hakemaan autolla tupakkaa, kun olen juonut aikavälillä klo 17-21
19.01.2006 |
neljä puolen litran olutta/ siideriä, viimeiset kulaukset otin 45min sitten?? Ei ole yhtään humalainen olo.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla