Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olivera!

19.01.2006 |

Laitoit viestiä ylimääräisistä Puregoneistasi tuonne " miinuspuolelle" . Tosi mahtavaa, jos tosiaan suostuisit niistä/osasta niitä luopumaan!!

Mullakaan ei ole sellaista sähköpostia, jossa ei mun nimeä olis. Mulla on yksi sun osoite, sellainen, missä on sun työpaikan nimi. Pääsetköhän sitä lukemaan äippälomalla? Meilasin siihen, jos et pysty sitä lukemaan niin voitko kertoa niin keksitään jotain muuta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesi serveri kertoa. Hmm hmm. Soitin jo numerotiedusteluunkin, mutta samannimisiä sun kanssa oli joku toinenkin. Voisitko kertoa vaikka että millä kirjaimella teidän kadunnimi alkaa? Saisin sieltä 118:sta sun numeron ja voisin laittaa tekstarin. Miltäs kuulostaa?

Vierailija
2/2 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin tuonne toiselle puolelle meiliosoitteen jota voit kokeilla. Katson huomenna tuliko läpi. Mutta tässä puhelinnumerosta:

Mun nimellä on kaksi liittymää joista toinen on salainen numero (jäänyt vaan jostakin syystä (joten sitä et ole voinut saada) ja toinen DNA:n tunnuksilla 044- (on kyllä miehen käytössä, mutta ei haittaa, siihen voit laittaa viestiä), osoite alkaa PO.........KATU 12... Tosiaan mulla on täyskaima (ainakin ennen asui Helsingissä), mutta toivottavasti selvisi näillä tiedoilla saitko meidän numeron tiedustelusta vai oliko kaiman. Laittele viestiä jos on oikea numero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän