Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset eivät saa murrosikäisiä lapsiaan kuriin?

Vierailija
19.01.2006 |

Tuttavapiirissäni on esimerkiksi tapaus, joissa murrosikäinen poika on yrittänyt tappaa oman äitinsä! Mikä helvetti on silloin mennyt kasvatuksessa vikaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, sitä saa mitän tilaa.

Kaverini tyttö köyttää huumeita, on 15v., sossu meinaa ottaa tytön huostaan kun vanhemmat ei saa kuriin.

Luulisi että esim. tuossa tapauksessa itse vaikka lukitsisin lapseni kotiin jos ei muuten huumeista pääse irti. Toki apua haettaisiin ja kovasti!

Toivoa sopii etten joudu itse samaa tilanteeseen, niin ainakin aina tuudittaudun että kun lastaan oikeasti rakastaa niin kyllä siitä ihminen kasvaa.

Vierailija
2/5 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaan käy niin, vaikka mitä tekisi. Loputtomiin ei voi lastaan suojella.

Useimmiten toki ei " vaan käy niin" . Kasvatus on mennyt pieleen jo alusta asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa sopii etten joudu itse samaa tilanteeseen, niin ainakin aina tuudittaudun että kun lastaan oikeasti rakastaa niin kyllä siitä ihminen kasvaa.

hyvästä rakastavasta perheestä poika narkomaaniksi joka myöhemmin tappoi jonkun...ei siinä paljoa rakkaus auta kun huumeet vie.Ja Olen toisaalta sitten taas sitä mieltä että jo lapsesta asti pitää takoa päähän mikä on oikein ja mikä väärin.

Ei siinä riitä että luottaa rakkauteen..=(

Vierailija
4/5 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian löysät rajat ts. välinpitämättömyys. Annetaan pienestä pitäen olla jo niiin isoa poikaa. Siksipä olen moukka lapseni mielestä kun en ekaluokkalaiseni anna kulkea yksin muualla kuin pulkkamäessä ja koulussa. Ei mitään asiaa hengailla luokkakavereiden kanssa kioskeilla ym...

Vierailija
5/5 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kyseinen juttu aina johdu kasvatuksesta. Se voi johtua siitä, että lapsi ei ole ihan kehittynyt niin kuin yleensä lapset kehittyvät. Eli hänestä ei ole tullut itsenäistä.