Lue keskustelun säännöt.
Piteneekö kellään kk-kierto stressittömänä aikana?
19.01.2006 |
Mulla normaalisti kierto 29 - 31 päivää. Mulla on ollut kovasti työ- ym. kiireitä viimeiset pari vuotta ja kierto ollut 26 - 28 päivää. Nyt kaikki kiireet ja stressit on ohi ja 29. kp menossa. Voiko johtua stressittömyydestä, vai... Mulla tosiaan aina pitkä kierto, mutta olen luullut sen " tasautuneen" lyhyemmäksi, kun on sen pari vuotta ollut noin lyhyt.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla