Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuolla mahanahan roikkumisella oikein tarkoitetaan?

Vierailija
19.01.2006 |

Sitäkö vain, että alavatsa vähän pullottaa ja on arpinen? rv 22 menossa ja mietiskelen mikä synnytyksen jälkeen odottaa :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nahka on löysä ja heiluu kävellessä

Vierailija
2/10 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsan nahka siis ei ole kiinteä...mitäköhän se muistuttaa...no hyytelö on kohtuu hyvä sana sitä kuvaamaan, mutta on vielä löysempi.

Mukula sitä aina taputtelee ja hihkuu riemusta, kun se vatsa liikkuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vaikka olin timmissä kunnossa, niin ylimääräinen nahka meni sellasille p aaltopahvi tyyppisille rypyille :-S

Vierailija
4/10 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hetkessä sieltä poistuu kaikki täyte, luuletko, että nahka vetäytyy samalla hetkellä takaisin. Ehei, kyllä siihen kotvanen menee.

Vierailija
5/10 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ikäänkuin hiven supistuvat ja iho on arpien kohdalta todella ryppyinen. Ei kaunis näky siis :)

Vierailija
6/10 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kuukautta meni että palautui tähän mummonnahka vaiheeseen.

Vierailija
7/10 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain sanoa, ettei turhaan pelotella, että roikkuva maha jäisi kaikille. Heti synnytyksien jälkeen oli turvotusta, mutta ei silloinkaan mikään roikkunut. Ja kiloja tuli toisesta 10 ja toisesta 17, itsestään lähtivät. Imetin kyllä pitkään, ehkä se auttoi.

Vierailija
8/10 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja älkää nyt vetäkö hernettä nenään te, joilla maha roikkuu. En väitä olevani täydellinen, mulla on selluliitti perä ja reidet :-( Mutta on maha on hyvännäköinen :-)

Vierailija
9/10 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin kk jälkeen kun lapset syntyivät alkanut tehdä vatsalihaksia jne. Mulla on nyt tosi kiinteä perä ja reidet, mutta vatsaa on mitä on. Kaikkea ei voi saada. Mun nahkani katoaisi ainoastaan kirurgin veitsellä. Mutta kaikille ei käy näin, kuten sanottu.

Vierailija
10/10 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mahaa oli loppuaikoina valtavasti. Silti masu palautu, eikä mitään jäänyt roikkumaan. Eihän se vielä entisensä ole. Arpia näkyy ja nahka ei ole vielä samanlaista kuin ennen, mutta nyt palautunut kuitenkin niin, että tiukoissa vaatteissakaan mitään mahaa ei näy. Enkä muuten imettänyt kuin kuukauden ja vatsalihaksia en ole ehtinyt (..siis muka ehtinyt..) treenaamaan. Kovin taitaa olla yksilöllistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan