paljonko te painatte joilla pituutta 163-166cm
Kommentit (26)
timmissä kunnossa olen :) tämä paino on pysynyt sitten yläasteiän. 2lasta.
Pituus 165 ja paino 98...........kai jotain pitäis tehdä, lapsi 3.
Mulla on sama tavoite kuin sulla! Tosin enemmän pudotettavaa... eli pituus 166 cm ja paino 66 kg.
52-54 kg, vähän vaihtelee. Kolme lasta ja pehmeä maha minullakin.
Painoin viimeisen raskauden jälkeen 59 kg ja selvästi liikaa valokuvien perusteella. Olen muuten aika pieni ja siro, joten 5-6 kg lisää painoa näytti aika hirveältä.
Haluisin painaa n. 4 kg enemmän. Aika luinen olo on!
64 kg, laskusuunnassa. Tavoite alkuun alle 60 kg. Lapsia 3, nuorin 3kk.
Vatsa TOSI pehmeä (synnytyksestä 2,5 kk)
Löysää mahaa löytyy... Eikä tuosta taida ikinä päästä eroon.. =(
vuosi sitten painoin 71kg. Lisäsin liikuntaa ja söin vähemmän ni paino putos. :)
Painoin ennen raskautta 68kg ja tarkoitus olisi saada paino pudotetuksi 65kg:n paikkeille.
Laihduin kevään aikana about 8kg, ja sen kyllä huomas :D Nosti aika kivasti itsetuntoa. Nyt on paino about 66kg mutta hyvästä syystä, eihän toi masu muuten kasva ;)
Muuten ok, mutta löysä mahanahka roikkuu kahden lapsen raskauden jäljiltä. Ei taida olla enää mitään tehtävissä, kun kuopuskin täyttää jo 2 vuotta...
Siis ihan roikkuu vai on vain pehmeä?
5 kiloa alas, niin olen normaalipainossani.
Ihannepainoni olis 52kg.Olen jämähtänyt 60kg raskauden jälkeen.Pitäs varmaan tehdä jotain.
Ennen raskautta painoin neljä kiloa vähemmän. Synnytyksestä on nyt 10 kk, eikä nuo kilot ole vieläkään karisseet; tosin ei niistä kauheasti haittaakaan ole, joten en aio laihduttaa.
Tyytyväinen olen!