paljonko te painatte joilla pituutta 163-166cm
Kommentit (26)
timmissä kunnossa olen :) tämä paino on pysynyt sitten yläasteiän. 2lasta.
Mulla on sama tavoite kuin sulla! Tosin enemmän pudotettavaa... eli pituus 166 cm ja paino 66 kg.
52-54 kg, vähän vaihtelee. Kolme lasta ja pehmeä maha minullakin.
Painoin viimeisen raskauden jälkeen 59 kg ja selvästi liikaa valokuvien perusteella. Olen muuten aika pieni ja siro, joten 5-6 kg lisää painoa näytti aika hirveältä.
64 kg, laskusuunnassa. Tavoite alkuun alle 60 kg. Lapsia 3, nuorin 3kk.
vuosi sitten painoin 71kg. Lisäsin liikuntaa ja söin vähemmän ni paino putos. :)
Painoin ennen raskautta 68kg ja tarkoitus olisi saada paino pudotetuksi 65kg:n paikkeille.
Laihduin kevään aikana about 8kg, ja sen kyllä huomas :D Nosti aika kivasti itsetuntoa. Nyt on paino about 66kg mutta hyvästä syystä, eihän toi masu muuten kasva ;)
Muuten ok, mutta löysä mahanahka roikkuu kahden lapsen raskauden jäljiltä. Ei taida olla enää mitään tehtävissä, kun kuopuskin täyttää jo 2 vuotta...
Ihannepainoni olis 52kg.Olen jämähtänyt 60kg raskauden jälkeen.Pitäs varmaan tehdä jotain.
Ennen raskautta painoin neljä kiloa vähemmän. Synnytyksestä on nyt 10 kk, eikä nuo kilot ole vieläkään karisseet; tosin ei niistä kauheasti haittaakaan ole, joten en aio laihduttaa.
Tyytyväinen olen!