Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttäviä pikkuasioita parisuhteessa

Vierailija
19.01.2006 |

Aiemmasta tiskikoneentäyttöketjusta tuli mieleen monta pikkujuttua, jotka parisuhteessa saattavat ärsyttää. Tehdään lista elämän pikkuasioista, jotka perhe-elämässä ärsyttävät.

Minä aloitan: Mua ärsyttää tosi paljon, kun mies tiskaamisen jälkeen ei pyyhi tiskipöytää, vaan jättää sen just niin märäksi kun se käsin tiskaamisen jäljiltä sattuu jäämään. Olen yrittänyt selittää miehelle, että minusta koko pieni keittiö näyttää sitten sotkuiselta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieskin jättää usein vaatteitaan lojumaan pitkin ja poikin ja astiat korjaamatta takaisin keittiöön jne. Mutta suorastaan en ole varma, ylittääkö tämä nyt mun ärsytyskynnykseni vai ei. Pikkuhommahan se on minulta muiden kotitöiden yhteydessä kaapata sukka sieltä ja paita tuolta kainaloon, ja ohimmennen viskata pyykkikoneeseen taikka -koriin. Eli periaatteena kai saattaisi ärsyttää, mutta ei nyt käytännössä kuitenkaan.

Vierailija
2/4 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies nyppii kovettunutta ihoa jalkapohjistaa sohvalla. Sitten niitä kovia ihonpalasia on pitkin sohvaa ja sohvatyynyjen rakoja.... aagh!!!

Ja kuka siivoaa ja imuroi sohvan, minä tietysti.

Ei auta vaikka asiasta sanoo ihan nätistikin.... täytyy kai ruveta hakemaan vesivati jossa kuumaa vettä sille joka kerta kun se niin tekee + jalkaraspi.

Pyykkejä kun mies ripustaa kuivumaan, niin pingoittaa puseroiden helmat pyykkipojilla niin leveäksi, että puseroiden helmat on pilalla.... onkin saanut vapautuksen tästä hommasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittaa aina kaikesta, mikään ei koskaan ole hyvin, pitää arvata oikea vaihtoehto, ja kaikesta ollaan marttyyria. Ei osaa organisoida asioita, käyttää kamalia alusvaatteita, huulipuna on hirveän väristä, ostaa alesta kassikaupalla tavaraa, eikä muista käyttää, tai sit seuraavana vuotena väärän kokoisia. Halpa maku, ostaa aina alennuksesta, mitään ei voi ostaa normaalihinnalla. Puristelee vihanneksia liiaks hevi tiskillä, tilaa ebaylta yhtenään kaikkea kummaa. Ja joulukuussa koko huusholli sekasin kun on joulustressi.

Vierailija
4/4 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi se, kun hän tulee töistä ja kävelee ensimmäisenä koko talon läpi kodinhoitohuoneeseen likasissa työvaatteista, joista tippuu betonipölyä ja muruja pitkin lattioita ja mattoja. Sata kertaa oon sanonnu, että menee sisään kodinhoitohuoneen ovesta, mut ei mene jakeluun. Toi on niin ärsyttävää, kun on just saannu siivottua ni joutuu alkaa luuttuamaan uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä