Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitteko käsittää...kaveri ei ollut vienyt peittoja 3kk:n ulos eikä vaihtanut lakanoita... ov

Vierailija
19.01.2006 |

ja sitten vielä kehtas ihmetellä että kun kaikki paikat kutiaa... =)

Koskaan ei ole vienyt patjoja pihalle...

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiedän kyllä itsekin, että kunnossa on paikat, kun meillä jälkitarkastuksessa lääkäri tutkii senki asian ja hyväksi kehui lihaksiani.

Vierailija
22/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ainakaan viitti viikkoa supistaa yhtä menoa lihaksia kuukautisten aikana ja aiheuttaa tulehduksia. Eri asia on supistaa lihakset HETKEKSI ja mennä vessaan päästämään ne pönttöön. Ei kiinnosta smäikkärissä nukkua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saattaisi moni kävijä luulla, että ei ole vaihdettu ollenkaan kohta vuoteen. Meillä on kahdet lähestulkoon samanlaiset pussilakanasysteemit, ja vaihdetaan niitä vuorotellen. (muitakin on, mutta tykkäään näistä). Ja monesti saatan vaihtaa samat takaisin samana päivänä, kun olen pessyt. Meillä on taloyhtiössä pyykkitupa, jossa kuivuu lakanat muutamassa tunnissa.

Mutta joo, keskimäärin vaihdan jokatoinen viikko. Ulos ei viedä, kiun on runkopatja, imuroin sitä kyllä muutaman kerran vuodessa. PEtauspatja käy muutaman kerran vuodessa ulkona, ja noin keran vuodessa olen sen pessyt. Useammin pesen lasten sängyistä, kun on patjat pienempiä.

Vierailija
24/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sen lisäksi keitän tyynyt, peitot ja petarit joka toinen viikko navetan padassa ja joka toinen viikko pidän niitä 1vrk joko ulkona pakkasessa (jos on yli 15 astetta) tai arkkupakstimessa. Minulla on tätä tarkoitusta varten oma pakastin. Koska runkopatjoja on hankala viedä ulos tai keittää, niin ne vaihdan uusiin kerran vuodessa. Vanhat tuikkaan takapihalla tuleen ja jäljelle jäävä romu ongelmajätteeseen. Samoin vaihdan täkin, tyynyt ja petarit kerran vuodessa ja hävitys polttamalla.

Tuon lisäksi meillä nukutaan suojavaatteet ja -naamarit päällä ja nämä varusteet desinfioin joka aamu.

Hyi olkoon, miten inhoan saastaisia ihmisiä, jotka ei pitä sänkyään puhtaana!!!

Vierailija
25/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu emättimen asennostakin ja muodosta, miten herkästi valuu ulos..

Vierailija
26/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se vähän riippuu emättimen asennostakin ja muodosta, miten herkästi valuu ulos..

Seliseliseli....

Vierailija
27/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan aina. Eipä ole tullut mieleen, että yövieraat sitä voisi ihmetellä. Nyt huomasin tuonkin..

Mä pesen lakanat heti, kuivaan rummussa ja nakkaan uudelleen vuoteeseen. Joku kyylä vois tosiaan luulla, ettei meillä vaihdeta lakanoita koskaan. Tai siis eihän niitä vaihdeta, ne pestää välillä :) Tosi usein pesen myös peiton ja tyynyt, toisinaan myös petarin suojuksen.

Ei tarvii olla kaapit täynnä lakanoita.

Vierailija
28/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran ite sanoi että muuotn jälkeen ei olla kertaakaan vaihdettu lakanoita tms...(sillon muutosta oli se 3 kk).

No ei se pese mattojakaan koskaan tai vie ulos niitä ikinä...

Vierailija
29/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatteko muuten siellä Suomessa miten hienoa kun siellä on talvella pakkaset (tanaan ilmeisesti vahan liikaankin) ja voi vieda sankyvaatteet ja matot ulos kunnolla tuulettumaan ja lumipestavaksi? Taalla Keski-Euroopassa ei ole edes olemassa sellaista keksintoa kuin mattotelineet pihoilla, eika satunnaisista pakkasista ole popojen tappajiksi.

Vierailija
30/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin sen aina viikkosiivouksen yhteydessä.

En jaksanut lukea koko ketjua, joten en tiedä, mitä täällä on puhuttu ;)

Vierailija
31/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna on mies valjastettu viemään petivaatteet päiväksi ulos. Että ei rasita mun fysiikkaa... =) Yleensä vaihdan lakanat kerta viikossa.

Vierailija
32/47 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parveke on pieni,mutta kyllä meillä petivaatteet vaihdetaan viikottain.

Vierailija
33/47 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopas on kamalaa!

Vierailija
34/47 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen viikko yhtenä päivänä tuuletan kaikki meidän petivaatteet ja pesen lakanat 90 asteessa. Kerran kuussa saunotan tai pakastan kelistä riippuen vuodevaatteet.

Mua ällöttää äärimmäisen paljon ajatus sängyssäni kipittävistä elukoista.

Vierailija
35/47 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vievän. Meillä ei ole omaa parveketta ja keskustassa kun asutaan ovat tuletusparvekkeet melko likaisia johtuen kaduilta niusevasta liasta ja noesta eli enpä juuri tuulettele täkkejäkään. Toki pesen tasaisin välein. Minä kutian joo;) mutta se johtuu atooppisesta ihosta. Mies ja lapsi ei kutise eli enpä usko meillä normaalia enempää punkkeja asuvan vaikken patjoja tuuletakaan.

Vierailija
36/47 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne on 35 v vanhoja!!!! Tuulettaa kyllä, mutta ei pese. Ja meikäläisen nokka vuotaa kun aamulla herään sieltä.

Vierailija
37/47 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi keitän tyynyt, peitot ja petarit joka toinen viikko navetan padassa ja joka toinen viikko pidän niitä 1vrk joko ulkona pakkasessa (jos on yli 15 astetta) tai arkkupakstimessa. Minulla on tätä tarkoitusta varten oma pakastin. Koska runkopatjoja on hankala viedä ulos tai keittää, niin ne vaihdan uusiin kerran vuodessa. Vanhat tuikkaan takapihalla tuleen ja jäljelle jäävä romu ongelmajätteeseen. Samoin vaihdan täkin, tyynyt ja petarit kerran vuodessa ja hävitys polttamalla.

Tuon lisäksi meillä nukutaan suojavaatteet ja -naamarit päällä ja nämä varusteet desinfioin joka aamu.

Hyi olkoon, miten inhoan saastaisia ihmisiä, jotka ei pitä sänkyään puhtaana!!!

Vierailija
38/47 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakanat vaihdan n. kuukauden välein, tyynyliinat 2 viikon välein.

Vierailija
39/47 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saattaa mennä puolikin vuotta ennen kuin lakanat vaihdetaan. Ja ei, ei kutia mistään - paitsi viikottaisen peun jälkeen jos ei heti rasvaa kunnolla...

Vierailija
40/47 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä landellahan se kyllä on käsittämätöntä olla tuulettamatta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan