Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitteko käsittää...kaveri ei ollut vienyt peittoja 3kk:n ulos eikä vaihtanut lakanoita... ov

Vierailija
19.01.2006 |

ja sitten vielä kehtas ihmetellä että kun kaikki paikat kutiaa... =)

Koskaan ei ole vienyt patjoja pihalle...

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitot tuuletan vain pakkasilla, siitepölyaikana varmaan kuoltais koko perhe, jos löyhyteltäis petivaatteita pihalla. Lakanat vaihdan kerran viikossa.

Puolen vuoden välein lakanoiden vaihto... yäk :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhukaisiin ei tepsi mikään. Korkeintaan ne saa lamautettua 120 vuodeksi. En ollut uskoa, kun luin Suomen kuvalehdestä...

Vierailija
4/47 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Karhukaisiin ei tepsi mikään. Korkeintaan ne saa lamautettua 120 vuodeksi. En ollut uskoa, kun luin Suomen kuvalehdestä...

Vierailija
5/47 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ties vaikka naapuri tarkkailisi ja pitäisi kirjaa. On meinaan vähän aikaa edellisestä kerrasta. Täytyy varmaan sanoa sille joskus ohimennen, että tuuletettiin muuten petivaatteita just silloin kun olitte lomalla. Menisköhän läpi?

Vierailija
6/47 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä parempaa tunnetta kuin se, että saa mennä nukkumaan puhtaisiin lakanoihin. Ja tänään KAIKKI petivaatteet olleet ulkona puoli päivää lähes 30 asteen pakkasessa. Ihanan raikkaita.

Vierailija
7/47 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhee homma järkkä lakanarumba kerta viikkoon! Mä jaksan max joka toinen viikko, usein joka 3.

ja toi ulosvieminen... nyt pitäis tehdä se. Mut on niin fyysistä puuhaa, että usein pakkanen ehtii lauhtua, ennen kuin oon saanu voimat kerättyä. Kai oon laiska tai jotain. Mutta kyllä ne patjat vaan painaa, eikä meinaa oviaukostakaan sopia.

Kun ostettiin ne patjat, niin ohjeessa luki, että ois hyvä kääntää joka toinen viikko. Nyt on nukuttu varmaa puol vuotta kääntämättä. Siis herrajee, en mä jaksa joka toinen viikko mitään megakääntämisoperaatiota meidän pienessä makkarissa. Ei onnaa...

Vierailija
8/47 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa kun sänkyä ei pitäisi pedata ollenkaan, vaan peittojen pitäisi antaa kuivua ja " ilmastua" siinä sängyssä.

Keväisin ja kesäisin ei petivaatteita saa pihalla edes pikaiseen käyttää jos on taipumusta kutinaan tai allergiaan. Hitto soikoon sieltä vielä kaikki siitepölyt nakuukammariin!

Ja pölypunkeista. Ne on oikeesti ihmisen parhaita kavereita. Niillä on symbioottinen suhde ihmisen kanssa. Ne nimittäin puhdistavat petiä ja petivaatteita hajoittamalla ihosta irronnutta kuollutta solukkoa. Ts. jos ei ole pölypunkeille allerginen (ja tosi harva niille on) ei niiden tappamisessa ole mitään tölkkua ;).

Vierailija
9/47 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaihdetaan lakanat jotain kahden viikon välein. Peitot on olleet tänä talvena kerran pihalla. Toistakertaa tuskin vien.

Vierailija
10/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katos kun asutte sen verran kaukana että harvoin nähdään... ja siis tässä uudessa talossanne ei olla käyty kun se 2 kertaa...

siis sinä joka siellä haistattelit...

Mutta noin niinkun ihan oikeestikko te kaikki nukkuisitte lakanoissa vaikka niitä vaihdettas vaan joskus ja jouluna... siinä on kaikki kuukautisveret ja mällit ja koiran mukana tulleet paskat yms...

No anteeks että laitoin avauksen mutta mun mielestä se vaan on ällöä!

Vierailija
11/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kauhee homma järkkä lakanarumba kerta viikkoon! Mä jaksan max joka toinen viikko, usein joka 3.

ja toi ulosvieminen... nyt pitäis tehdä se. Mut on niin fyysistä puuhaa, että usein pakkanen ehtii lauhtua, ennen kuin oon saanu voimat kerättyä. Kai oon laiska tai jotain. Mutta kyllä ne patjat vaan painaa, eikä meinaa oviaukostakaan sopia.

Kun ostettiin ne patjat, niin ohjeessa luki, että ois hyvä kääntää joka toinen viikko. Nyt on nukuttu varmaa puol vuotta kääntämättä. Siis herrajee, en mä jaksa joka toinen viikko mitään megakääntämisoperaatiota meidän pienessä makkarissa. Ei onnaa...

Just kuin mun suusta :) Vaik muuten huushollin pyrin siisinä pitämään, niin tää lakana- ja petivaaterumba on mulle ihan liian työlästä puuha esim. kerta viikkoon. Viikon jälkeen kun tuntuu, että puhtaita petivaatteita vaihtais. Kerran 2-3 viikossa sopiva väli vaihtaa lakanat ja ulos vien kerran tai kaksi vuodessa.

Vierailija
12/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kirjoitti mällistä lakanalla, niin annatteko te sen valua lakanalle asti? Mä lähen kiireesti vessaan, koura tai paperia jalkovälissä. Inhottaa nukkua sen märän läntin päällä. Jos niin käy että ehtii lakanalle asti, niin vaihtoon menee heti.

Muuten meillä lakanat vaihdetaan joka 2. tai 3. viikko, pussilakanat kerran kuussa ja tyynyliinat kerran viikossa.

Pakkaseen peitot vien ehkä kerran talvessa, joskus kaksi. Kesällä sitten pesen peitot. Patjat pysyy sängyssä, mutta niitä imuroin joskus

Vierailija
13/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee max 15min kun vaihdan meidän nelihenkiselle perheelle petivaatteet. Onpas työlästä! Ja se kun peitot ja tyynyt kantaa tuulettumaan ei vie kuin hetken, eikä niitä siellä pidellä tarvitse, ihan itsestään ne siellä tuulettuu :)) Mieluummin jos valita täytyisi, antaisin vaikka olla vähän pölyä hyllyillä ja roskia lattioilla, mutta sängyssä vietetään kuitenkin niin iso osa elämästä että siitä en tingi.

Ja muuten, jos todella on ongelma, että sperma heti yhdynnän jälkeen valuu ulos, kehotan lantionpohjatreeniin tai valitsemaan isomunaisemman miehen.

Vierailija
14/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla menee max 15min kun vaihdan meidän nelihenkiselle perheelle petivaatteet. Onpas työlästä! Ja se kun peitot ja tyynyt kantaa tuulettumaan ei vie kuin hetken, eikä niitä siellä pidellä tarvitse, ihan itsestään ne siellä tuulettuu :)) Mieluummin jos valita täytyisi, antaisin vaikka olla vähän pölyä hyllyillä ja roskia lattioilla, mutta sängyssä vietetään kuitenkin niin iso osa elämästä että siitä en tingi.

Ja muuten, jos todella on ongelma, että sperma heti yhdynnän jälkeen valuu ulos, kehotan lantionpohjatreeniin tai valitsemaan isomunaisemman miehen.

Hih, huvittava aihe, mutta mun miehen lasti ei ole mikään pikku tippa, vaan sitä todella on sitten rööri täynnä, joten väkistekin alkaa valua. Lantionpohjalihakset mulla on tosi timmissä kunnossa. Mies ainakin kehuu, että ei huomaa mun jo useamman synnyttäneen.

32

Vierailija
15/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä tapauksessa kehoitan lyhyempiä yhdyntävälejä :)

32

Vierailija
16/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

34

Vierailija
17/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne isot kassit sen enempää spermaa tuota kun pienemmätkään. Sama kun väittäis, että isoista rinnoista tulee enemmän maitoa kuin pienistä. Miesten ejakuloima sperman määrä on melko vakio kaikilla miehillä kun rakastelutiheys on sama. ;)

32

Vierailija
18/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hippeläiset:)

Vierailija
19/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti se ei ole sitä mieltä.....todellakaan!!!!!!!!!

Vierailija:

Hih, huvittava aihe, mutta mun miehen lasti ei ole mikään pikku tippa, vaan sitä todella on sitten rööri täynnä, joten väkistekin alkaa valua. Lantionpohjalihakset mulla on tosi timmissä kunnossa. Mies ainakin kehuu, että ei huomaa mun jo useamman synnyttäneen.

32

Vierailija
20/47 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä itsekin, että kunnossa on paikat, kun meillä jälkitarkastuksessa lääkäri tutkii senki asian ja hyväksi kehui lihaksiani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi