Pahoista kuukautiskivuista kärsiviä?
Saan aina yhden vatsakipukohtauksen ennen kuukautisia. Onko
teillä kohtalotovereilla ihan ok hedelmällisyys? Itse pohdin, miten
vaikuttaa yleensä lapsen yritykseen nuo vatsakivut. Meillä yritystä
1,5 v.
Kommentit (8)
" minikeskenmenoja" . menkat myöhässä, teen plussatestin ja sitten menkat alkavatkin, niin kaameina että itken vaan kun koskee. menkkojen mukana tulee sitten " röpöksiä" :(
tavalliset menkatkin koskee niin että olen työkyvytön, mutta nuo pikku keskenmenot ne vasta koskeekin, herranjumala sitä kipua!
Mulla oli aina aivan kamalat kuukautiskivut, eikä oikeen mikään auttanut. Menin vyöhyketerapiaan, kun olimme yrittäneet lasta n. 5 vuotta. Vyöhyketerapeutti kehotti välttämään sokeria ja syömään jalostetun ruuan ja valkojauhotuotteiden sijaan täysjyväviljaa ja runsaasti juureksia, vihanneksia ja marjoja. Muuten söin normaalisti, siis lihaa, kalaa yms. Lisäksi aloin syödä sinkkiä ja magnesiumia, sekä isoja annoksia B-vitamiinia (luontaisena). Vyöhyketerapiassa kävin aluksi viikon välein, sitten kahden. Puolen vuoden kuluttua olin raskaana! Ja tiedän, etten todellakaan ole ainut, eräs tuttavani sai samalla hoidolla vauvan 14 vuoden yrittämisen jälkeen! Hänelle oli jo tehty kaikki mahdolliset hoidot, mutta hän ei ollut tullut kertaakaan edes raskaaksi. Suosittelen kokeilemaan!
Kärsin erittäin pahoista kuukautiskivuista kuukautisten ensimmäisenä päivänä.Ja se on verrattavissa synnytykseen.Ei pitäisi olla mitään tekemistä hedelmällisyyden kanssa ellei ole endometrioosi.Pitäisi selvittää ettei dysmenorrean takana ole endometrioosia.Googleta dysmenorrea tai kuukautiskivut.
Papa-näytteissä ei ole ilmennyt ihmeempiä ja gyne väittää sen
olevan oviskipua, mutta kun tämä ei tunnu normaalilta..
Minullakin on niitä keskenmenoja ollut, tosin en noita alkuvaiheen
juttuja tiedä olleen. On hedelmöitystä tai ei, kohtu supistelee todella
voimakkaasti aina ylimääräiset jutut pois.
Vierailija:
Mulla oli aina aivan kamalat kuukautiskivut, eikä oikeen mikään auttanut. Menin vyöhyketerapiaan, kun olimme yrittäneet lasta n. 5 vuotta. Vyöhyketerapeutti kehotti välttämään sokeria ja syömään jalostetun ruuan ja valkojauhotuotteiden sijaan täysjyväviljaa ja runsaasti juureksia, vihanneksia ja marjoja. Muuten söin normaalisti, siis lihaa, kalaa yms. Lisäksi aloin syödä sinkkiä ja magnesiumia, sekä isoja annoksia B-vitamiinia (luontaisena). Vyöhyketerapiassa kävin aluksi viikon välein, sitten kahden. Puolen vuoden kuluttua olin raskaana! Ja tiedän, etten todellakaan ole ainut, eräs tuttavani sai samalla hoidolla vauvan 14 vuoden yrittämisen jälkeen! Hänelle oli jo tehty kaikki mahdolliset hoidot, mutta hän ei ollut tullut kertaakaan edes raskaaksi. Suosittelen kokeilemaan!
Vierailija:
Mun hoitaja tekee koko vartalon vyöhyketerapiaa. Hän hieroo kaikki ns. heijastuspisteet, päästä varpaisiin. Erityisesti jalkapohjista. Joskus hän käyttää pientä puikkoa apuna, mutta ei kovin paljon. Hoito ei juurikaan satu, jos sattuu liikaa ei ole hyvä vyöhyketerapeutti. Hoidossa pitää rentoutua, eikä se onnistu jos käy kovin kipeää. Kirjastosta löytyy kirjoja v.terapiasta ja varmaan netistäkin tietoa. Täällä pohjoisessa hoidon hinta on 30 e/ tunti, voi olla etelässä kalliimpaa. Kannattaa tarkistaa, että hoitaja on koulutettu! Heissäkin on monenlaista yrittäjää, joten kannattaa ottaa selkoa millainen hoitaja on kyseessä. Jos on pitkät jonot hoitoon, se kertoo, että on paljon asiakkaita, eli on yleensä hyvä hoitaja. Mun hoitajalle on uusille asiakkaille parin kuukauden jonot.
Jos sinulla ei ole kipuihin jotain selitystä esim endometrioosi, niin tuskin sillä on vaikutusta. Minä tulin raskaaksi 10 ja 6 kk yrityksen jälkeen. Serkkuni saman tien... molemmilla on tosi kovat kuukautiskivut.