Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOI JUMALAUTA!!!! Minkä ihmeen takia jollain on puhelin

Vierailija
19.01.2006 |

jos ei ikinä vastaa siihen????? Minkä helvetin takia sillä on se puhelin edes??? Ikinä siinä ei ole akkua ladattuna, aina se on jossain hukassa yms....

PRKL!!!! Yritin soittaa miehelle töihin että tulisi kaupan kautta ja toisi jotain ruokaa ja pyykinpesuainetta..

Kun meillä ei ole mitään ruokaa, kun miehen rahalla joudumme ostamaan ruokaa kun ei itselläni sitä rahaa pahemmin ole (opiskelija).

Kun itse olin töissä, niin minun rahoillani ostettiin ruokaa, kaikkia herkkuja mies aina otti kärryihin, savulohta, graavilohta yms...

Mutta auta armias kun sen rahalla jotain pitää ostaa, ni eipä siinä sitten mitään erikoisruokia syödä...

Äh, meni ohi aiheen mutta kuitenkin...

Vittu että tekisi mieli hajottaa koko se puhelin, olkoon sitten ilman!!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ja mun rahat?

ennuste: ero kahden vuoden sisällä.

Vierailija
2/13 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaperoakin..prkl....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole omalla tililläni paljoakaan rahaa, mutta miehellä on senkin edestä...

Mun pitäisi ostaa lämpimiä vaatteita, pitkiä paitoja yms, mutta mies ei suostu kustantamaan niitä :(

olen joutunut itse ostamaan bensatkin autoon 200e, ja mies sanonut että laittaa rahat mun tilille, ja PASKAT!!! Mitään rahoja en ole nähnyt...

Alennusmyynnistä ostin miehelle kivan paidan, mies sanoi vaan että kiitos, ja siinä se oli...

Mä tässä yritän tehdä kaikkien mieltä iloisemmaksi, mutta kai se näyttää olevan ihan turhaa :(

-ap-

Vierailija
4/13 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan näitä Niinistön kannattajia, eli jokainen tulkoon toimeen omillaan, perheessäkin.

Vierailija
5/13 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osti kaiken kodinelektroniikan vimpan päälle, harrastuksiin ja baareihin meni kanssa törkeästi rahaa. Mä olin itse siihen aikaan opiskelija ja tämä hyvätuloinen mieheni maksatti ruokaostokset mulla ja kehtas laittaa mut jopa pyytämään vanhemmiltani rahaa ruokaan, bensaan yms. menoihin. Ja minä nuori hölmö luulin sen olevan silloin rakkautta...

Vierailija
6/13 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja et kertakaikkiaan osta bensaa tms. Jos ei muu auta niin ostokset kaikki paperille ja reilu jako, tai miehelle sitten kaikki laskut maksettavaks.

Toinen vinkki: lopeta tuo älytön kiroaminen. Sillä et ainakaan hyvää mieltä aikaseks saa. Eikä kovin hyvä esikuva taaperollesikaan.

Vierailija
7/13 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Jos en osta sitä bensaa, niin en pääse kulkemaan kouluun, kun mies ei suostunut maksamaan mun bussikorttia (45e)...

Mä tankkaan autoa ja mies senkun ajelee...jeejee!!!!

Muuten mies kyllä maksaa laskut yms, mutta kyllä pitääkin, koska mulla ei ole tuloja ku ne vaivaiset 190e/kk (opintotuki)

Että näin...

-ap-

Vierailija
8/13 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat hänelle töihin, huom. TÖIHIN ja jos ei heti vastaa niin kauhea hermoromahdus!

Sitäpaitsi ei monikaan nainen kustantaisi miehensä opiskelua, vaikka kauniita kliseitä yhteisistä rahoista jaksavat toistellakin. Tosiasia on, että rahat ovat yhteisiä niin kauan kun mies tienaa enemmän.

Vierailija
9/13 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Soitat hänelle töihin, huom. TÖIHIN ja jos ei heti vastaa niin kauhea hermoromahdus!

Sitäpaitsi ei monikaan nainen kustantaisi miehensä opiskelua, vaikka kauniita kliseitä yhteisistä rahoista jaksavat toistellakin. Tosiasia on, että rahat ovat yhteisiä niin kauan kun mies tienaa enemmän.

niin..TÖIHIN!!! Mitä ihmeellistä siinä on? Kyllä mies pystyy töissä soittamaan ja vastaamaan puhelimeen!!!!

Miten muuten saan siihen yhteyden että sen pitäisi käydä kaupassa?

-ap-

Vierailija
10/13 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ensin opiskelin minä ja mies tienasi enemmän ja kustansi lähes kaiken. Myöhemmin tilanne oli toisinpäin, mies jatkoi opiskeluja ja minä kävin töissä ja maksoin enemmän... Elikkä ei se aina niin mene, että rahat yhteiset vain kun mies tienaa enemmän!

Vierailija
11/13 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla on siihen tiliin pankkikortti

eli kaikki rahat ovat yhteisiä, molemmat palkat menevät sinne ja kaikki tuet yms

jos yhdessä asutaan niin kyllä rahatkin ovat yhteisiä

Vierailija
12/13 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulla ei ole omalla tililläni paljoakaan rahaa, mutta miehellä on senkin edestä...

Mun pitäisi ostaa lämpimiä vaatteita, pitkiä paitoja yms, mutta mies ei suostu kustantamaan niitä :(

olen joutunut itse ostamaan bensatkin autoon 200e, ja mies sanonut että laittaa rahat mun tilille, ja PASKAT!!! Mitään rahoja en ole nähnyt...

-

Pakotat tajuamaan, että hän on täysin kohtuuton, jos ei kerran edes tarpeellisia vaatteita suostu maksamaan, vaikka sinä maksat bensat. Ehkä ei edes ymmärrä olevansa kohtuuton vaan on vain saita luonne ja kuppaa sinua kun et ole sen enempää hanttiinkaan pistänyt (tai sitten varsin hyvin tietää, mitä tekee). Perheenne on yhteinen yrityksenne, ja molempien on sen pyörittämiseen osallistuttava. Tuollaiset mun ja sun rahat ei siihen kuulu!

Vierailija
13/13 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vaan sanoo että kyllähän meillä yhteiset rahat onkin yms...

Mutta sitten tas puhuu et JESS nyt kun mulla on sen verran rahaa, niin voisin vaikka ostaa ens kesänä veneen yms....

JOOH!!!

Ja kun minä sanon että jesss, nyt on sen verran rahaa tilillä että lähen vanhempieni kanssa etelään, ni mies huutaa mulle että mistäs sulla nyt rahaa on tms...

Meillä on aina tappelua noista rahoista..

Mun vanhemmilla on aina ollut yhteiset rahat, vaikka ovatkin olleet omilla tileillä. Aina ovat maksaneet laskut yhdessä ja osteneet tavarat yhdessä...

Miehen vanhemmilla on omat tilit ja kumpikaan ei varmaan tiedä paljonko toisen tilillä on rahaa...

Olen monta kertaa puhunut miehelle että jos meillä on yhteiset rahat, niin sen on ihan turha puhua siitä mitä meinaa omilla rahoillaan ostaa...

Ja silloin minä saan huudot!

Ei kivaa! :(

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi