Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko ainoa, jota ärsyttää, kun mies vain töllää kisoja?

Vierailija
19.02.2006 |

nyt alkoi vielä loma, joten tosi kivaa tiedossa...

Mä en tajua yhtään,miten joku voi olla kiinnostunut jokaikisestä urheilulajista. Ymmärrän, että jos harrastaa sählyä, niin katsoo sitä tv:stäkin. Mun mies ei harrasta urheilua, tuijottaa vaan sitä, eikä näe eikä kuule mitään muuta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikonlopun on poissa, on paikalla alkuviikon kun minä olen poissa. Että ei rassaa, kun ei näy.

Vierailija
2/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on ihan jees kapistus kun muutenkaan en niin kamalasti telkkaria kato mutta jotain tiettyjä sarjoja ihan kiva seurata..saapas mies olla rauhassa olkkarissa telkkarinkimpussa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaan on tylsää, että on pakko sitä itse koko ajan kuunnella, ja lasten kanssahan se ei nyt voi tietty mennä minnekään. ap

Vierailija
4/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tv:tä katsoessaan se ukko ei kuule mitään mitä lapset tekee tai sanoo. Olen täysin yh olympialaisten ajan. Onneksi on toinen tv, josta voin katsoa mitä haluan, jos tarvis.

Siis että curlingista lähtien kaikki katsotaan, yötä-päivää. Digikanavilta lisää kun muilta loppuu!

Vierailija
5/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin vaihdetaan kanavaa kun yhdeltä loppuu niiin jo toiselta alkaa..:(mies osti digiboxin ja siihen kortin et näkyy enemmän kanaviakin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme