Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako lapseni pelätä minua?

Vierailija
19.01.2006 |

Tilanne on se että taapero huutaa jatkuvasti ilman syytä jolloin komennan hänet omaan huoneeseensa. Jonkin ajan päästä hän tulee itse pois ja syliin tai menen hakemaan hänet ja halaamme. Jos itku/huuto on aiheellinen en tietenkään laita häntä huoneeseen. Alkaako lapsi pelätä minua kun joka päivä komennan hänet huoneeseen? Mitä muuta voisin tehdä`?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turhaa huutoa en kuuntele.-ap

Vierailija
2/10 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkua, vinkumista, valitusta, parkumista ja haistatteluja. Jos suljet lapsen pois silmistäsi, lapsesta tulee sulkeutunut. Ja sehän ei missään määrin ole suotavaa. Ihminen, jolla ei ole estoja myöskään isompana, on tavoite. Itsehillintä, muiden huomioon ottaminen. Mitä ne ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä mennään jääähy penkille jos täysin turhaan huudetaan koko ajan. täysin normaaleja muksuja ovat kaikki. ei kaikkea pidä huudolla periksi saada.

Vierailija
4/10 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tietysti kannattaa antaa rauhassa purkaa kiukkuaan, vaikka siihen ei omasta mielestäsi syytä olekaan. Mutta jos kiukuttelu jatkuu " säännöllisesti" , on mielestäni ihan hyvä ohjata lapsi esim. toiseen huoneeseen, ettei niin paljon häiritse muita. Ja kyllä minä ainakin välillä komennan pitämään suun kiinni, vaikkakin yritän antaa lapsen vapaasti näyttää tunteitaan. Lapsi ei kyllä varmasti pelkää vanhempiaan tuollaisen takia, eri asia on jos vanhempi käyttää fyysistä väkivaltaa tilanteessa.

Vierailija
5/10 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiattomia kommentteja nuo kaksi edellistä. JKyllä lapsen saa laittaa arestiin ja rajat asettaa. Vanhempienkin sietokyky on rajallinen ja se on osa ihmisyyttä. Kun " arestista" on tultu, niin sitten asia puhutaan selväksi ja ei jätäetä käsittelemättä. Minun mielipide, koska meillä toimitaan näin ja meillä se toimii eivätkä lapset pelkää - päinvastoin; osaavat käyttäytyä ja hallita omaa tunnekäyttäytymistään ja keskustella.

Vierailija
6/10 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhempienkaan tarvitse jatkuvasti kuunnella vinkumista ja itkua! Ei todellakaan, heilläkin on hermot ja oikeus määrätä millainen voluumi talossa on! Olikohan täällä kaikilla vastaajilla lapsia???

Vierailija
7/10 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

selitän lapselle miksi huoneeseen joutui ja halataan. En vaan voi antaa lapsen huutaa kurkku suorana niin kauna kun jaksaa ja heitellä tavaroita. -ap

Vierailija
8/10 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori 6 ja 7, tarkoitin " kahdella edellisellä" noita viestiketjun alussa olevia. Kirjoitimme samaan aikaan kai...

Vierailija
9/10 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin :)

t. 7

Vierailija
10/10 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsesi sinua pelkää, päinvastoin!