Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exälle kirje

Vierailija
11.01.2015 |

Onko kukaan kirjoittanut kirjettä exälle? Haluan kirjottaa hänelle kirjeen jossa kerron mitä tunnen häntä kohtaan ja niin. Suhteemme päättyi aikanaan kun hän ei enään rakastanut minua ja ei halunnut elää suhteessa jota kohtaan ei tunne rakkautta. Kertokaa mitä voisin kirjoittaa hänelle negatiiviset vastaukset voi jättää pois

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kirjoita. Entinen on entinen. Jatka elämääsi. :)

Vierailija
2/41 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ja kaipaan tätä naista enemmän kun tarpeeksi! Haluan edes yrittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa minäkin tässä kirjoittelen "kirjettä" (fb-viestiä) entiselleni. Viisi vuotta erosta. Suhteemme loppui...en edes tiedä miksi.

Vierailija
4/41 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on erosta kuukausi onko sopiva aika kirjeelle? -Ap

Vierailija
5/41 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä voi yrittää ainakin kerran, mutta ei toisen, sit alkaa mennä jo säälittäväksi hörhöilyksi, jos ei kerrasta usko.

Vierailija
6/41 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:59"]

[/quote]

anna ajan kulua. en usko että miehen mieli on tuossa ajassa muuttunut.

Vierailija
7/41 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:59"]

[/quote]

Älä missään nimessä kirjoita. Juttele asioista suoraan ja anna hänellekin tilaisuus avautua. Kirjeellä satutat vain enemmän.

Vierailija
8/41 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tähän pitkä teksti jonka voisin kirjottaa minun tuntemuksista että rakastan häntä. Aijon kertoa myös hyvistä yhteisistä muistosta hänelle. Minä en jaksa uskoa siihen että jos menettää tunteet ettei ne voisi tulla takaisin jos vain kirjottaisi todella kauniin kirjeen kertoisin hänelle siinä myös että pakkaa kamasi lähdemme matkalle kahdestaan.

Vierailija
9/41 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja henkilö on nainen jolle tämän kirjoitan -Ap

Vierailija
10/41 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainahan sitä voi yrittää, kerro vain suoraan ja rehellisesti tunteesi. Mutta jos erositte sen takia että toisella oli tunteet loppu sua kohtaan niin tuskin on enää toivoa.. Sori :(

Vierailija
11/41 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse henkilökohtaisesti jatkaisin kanssa elämääni ja jättäisin kirjeen kirjoittamatta, varsinkin jos eksä ei tunne rakkautta toiseen osapuoleen. En usko, että roikkuminen kannattaisi sen vuoksi ja hän ei välttämättä vastaisi siihen mitään. Tarkoituksenani ei ollut ilkeillä ja pahoittaa mieltä.

Vierailija
12/41 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko odotan että voisin kirjoittaa kirjeen kirjoitan että pakkaa kamasi lähdemme silloin ja siihen aikaan matkalle hänen kanssaan. Haluan viettää reissun kahdestaan ja hän saisi sen reissun jälkeen mietittyä että mitä hän tuntee vielä minua kohtaan. Tekisin romanttisen reissun. Minusta tuntuu että suhteemme kaatui siihen samaan arkeen ja emme käyneet ikinä missään kahdestaan silloin tällöin shoppailemassa toisessa kaupungissa ja niin. -Ap

Vierailija
13/41 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainaki kirjotin. Helpotti paljon kun sai kaiken sanottua vaikka ei vastausta koskaan tullut. Kirjoitin 2kk eron jälkeen ja lähetin sen vasta 2kk kirjoittamisen jälkeen. Jos ei muuta niin ainaki saat sillä tavalla lopun suhteelle ja voit sanoa viimeiset sanat. Joten sanoisin että kirjoita ja mieti lähetätkö sen.

Vierailija
14/41 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko yhtään mitä kirjoitit hänelle? -Ap

Vierailija
15/41 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä! Anna mennä! Anna mennä!

Vierailija
16/41 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nyt jo menee tosi oudoksi jos hän jätti sut kun ei enää rakastanut ja sä yhtäkkiä laitat sille viestin että lähet mun kanssa reissuun nyt?! Ei kannata ellet halua että se hakee pian lähestymiskieltoa.

Vierailija
17/41 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita. Anna kaiken tulla, kaikki mitä haluat sanoa, mutta älä lähetä kirjettä koskaan eteenpäin vaan säilytä ja kun tuntuu, että oot valmis menemään eteenpäin, polta kirje.

Vierailija
18/41 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varautunut siihen että hän ei välttämättä lähde reissulle?

Vierailija
19/41 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kysyn että lähtisitkö mun kans reissuun ? Ja laittaisin että ota yhteyttä jos lähdet. -Ap

Vierailija
20/41 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän lähtee, uskoisin ainakin näin, koska halusi olla kaveri eron jälkeen eikä menettää minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi