Kokemuksia vähänkäytetty.fi kirppiksestä?
Olisiko kenelläkään kokemuksia nettikirppiksestä vähänkäytetty? Mietin pitäisikö pistää vaatetta tuonne myyntiin, mutta mitenköhän kauppa käy? Oletteko saaneet myydyksi tuolla? Kuulostaa vaan niin mukavan helpolta tuo systeemi ja pääsisi kerralla vaattekasasta eroon :) En jaksaisi ravata yhtenään postissa tai postilaatikolla ja vahdata maksuja kuten huutonet tai fb kirppi myynnissä väistämättä joutuu. Toisaalta jos mitään ei mene kaupaksi tuolla niin enpä varmaan viitsisi alkaa vaatteita lunastamaan itselleni takaisin postikuluja vastaan.
Myös tuolta ostaneet voi kommentoida! :)
Kommentit (1787)
Onko kirppismestareille tullut jo tilitykset?
Surku jos on yritetty vielä pelastaa firmaa kalliilla tv-mainoksilla ja mennyt vain viimeisetkin rahat siihen :(
Tuli perjantaina, näemmä näitäkin ruvetaan maksamaan myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Kirppismestarin tulotko kyseessä?
Missäs sitten myydään, jos Vähänkäytetty loppuu? Tarkoitan siis tällaisia palveluita, johon saa könttänä lähettää kaikenmerkkisiä vaatteita. Loistavaa olisi, jos kodintekstiilejä (pöytäliinat, verhot) voisi lähettää myyntiin myös.
Ite oon vaan ostanut, ensimmäisen ja viimeisen kerran. Lapsen toppapuku, tekstissä luki 90cm. Kotiin tuli 110cm haalari. Kokolapussa siis luki 110cm. Ensin oli ihan liian iso, seuraavana talvena myös. Sitä seuraavana sit jo pieni.
Ja talvikengissä myös ihan eri koko ilmoituksessa ja itse kengissä.
Miten on mahdollista 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ite oon vaan ostanut, ensimmäisen ja viimeisen kerran. Lapsen toppapuku, tekstissä luki 90cm. Kotiin tuli 110cm haalari. Kokolapussa siis luki 110cm. Ensin oli ihan liian iso, seuraavana talvena myös. Sitä seuraavana sit jo pieni.
Ja talvikengissä myös ihan eri koko ilmoituksessa ja itse kengissä.
Miten on mahdollista 🤔
Mikset palauttanut?
Ostajana palvelu on toiminut mulla aina hyvin, mutta nyt tosiaan minäkin odotan myyntitilityksiä ja en uskalla laittaa uusia tuotteita myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirppismestarin tulotko kyseessä?
Kyllä. Ainakin toistaseksi vielä on jotain rahaliikennettä kuitenkin. Tilityksiäkin ilmeisesti maksetaan, mut jono 3kk.
Onko nyt viime päivinä tullut myyjille tilityksiä?
Oletteko saaneet kiirehdittyä tilityksiä viime aikoina?
Kiirehdittyä ei ilmeisesti saa.
Sain tilityksen tänään, 3kk päivälleen tilityksen tekemisestä.
Jos taloudellinen tilanne on heikko, tuskin mikään menee sillä paremmaksi, että suuri määrä ihmisiä koko ajan kiirehtii ja ruuhkauttaa aspaa. Mieluummin sitten vaikka se kuluttajaviranomaiselle vieminen. Poliisista luulen, että eivät ehkä ota näitä tapauksia. Maksujen viivästyminen on kuitenkin eri asia kuin esim tietoinen huijaus.
Vierailija kirjoitti:
Jos taloudellinen tilanne on heikko, tuskin mikään menee sillä paremmaksi, että suuri määrä ihmisiä koko ajan kiirehtii ja ruuhkauttaa aspaa. Mieluummin sitten vaikka se kuluttajaviranomaiselle vieminen. Poliisista luulen, että eivät ehkä ota näitä tapauksia. Maksujen viivästyminen on kuitenkin eri asia kuin esim tietoinen huijaus.
Missä sitten menee se tietoisen huijaamisen raja? Kuukaudesta toiseen sanotaan, että on vain niin kova kiire, että ei ehditä naputtelemaan tilityksiä myyjille. Eikö tuo nyt ole vähintäänkin huijausta, jos ei peräti suoraa valehtelua tai velallisen epärehellisyyttä?!?
Nurin meni. Just tuli tiedote Facebookissa
Vierailija kirjoitti:
Herranisä kuulostaa siltä että menee kohta konkkaan!!! Jos on tehnyt tilityspyynnöt, onkohan suurempi mahdollisuus saada rahat takaisin, kuin jos ne makaa vaan myyntitilillä? Ja miten käy myymättömien tuotteiden?
Vähänkäytetty.fi -nimellä toimiva Suomen Nettikirpputorit Oy on jättänyt konkurssihakemuksen Oulun käräjäoikeuteen keskiviikkona 10. heinäkuuta
Oli hakeutunut konkurssiin tämä
Konkurssiin ilmoitettu 10.7. En tiedä miten käy sinne lähetettyjen vaatteiden?
Vierailija kirjoitti:
Konkurssiin ilmoitettu 10.7. En tiedä miten käy sinne lähetettyjen vaatteiden?
Eiköhän ne mene konkurssipesän haltuun.
No niin, nurin meni. Tein viimeisen tilityspyynnön tänä aamuna 10.7., sitä ennen muistaakseni kolme pyyntöä sisässä. Lieköhän tulee enää mitään. Lisäksi yli 50 tuotetta myynnissä tällä hetkellä. Mites teille muille kävi?
On kai tuo selvä juttu, että ei ole mistä maksaa tilityksiä, jos noin paljon ovat viivästyneet. Jos yritys haluaisi pitää maineestaan kiinni, niitä maksuja näpyteltäisiin vaikka ylitöinä muutama ilta. Jos ei muuten niin tj itse. Tuskin yhden asiakkaan kohdalta prosessi montaa minuuttia voi viedä.