Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia vähänkäytetty.fi kirppiksestä?

Vierailija
19.01.2015 |

Olisiko kenelläkään kokemuksia nettikirppiksestä vähänkäytetty? Mietin pitäisikö pistää vaatetta tuonne myyntiin, mutta mitenköhän kauppa käy? Oletteko saaneet myydyksi tuolla? Kuulostaa vaan niin mukavan helpolta tuo systeemi ja pääsisi kerralla vaattekasasta eroon :) En jaksaisi ravata yhtenään postissa tai postilaatikolla ja vahdata maksuja kuten huutonet tai fb kirppi myynnissä väistämättä joutuu. Toisaalta jos mitään ei mene kaupaksi tuolla niin enpä varmaan viitsisi alkaa vaatteita lunastamaan itselleni takaisin postikuluja vastaan.

Myös tuolta ostaneet voi kommentoida! :)

Kommentit (1787)

Vierailija
1381/1787 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodelta 2021 pulju tehnyt yli puoli miljoonaa euroa tappiota. Vuosien 2022 ja 2023 taloustietoja ei ole saatavilla. Taidanpa jättää kyseiseen paikkaan tavarani lähettämättä. 

Vierailija
1382/1787 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostiin tulleessa mainoksessa luki, että "Palvelussa tuotteitaan myyvien asiakkaiden määrä ylitti vuoden aikana 30 000 myyjän rajan." Onhan tuossa valtava määrä myyjiä, joille pitää myös tilittää myyntituotot.

Mietityttää kyllä, että johtuuko tilitysten viivästyminen henkilökunnan vähäisyydestä vai esim. siitä, että firmalla ei ole varaa maksaa laskujaan ajoissa ja firman kulut hoidetaan ensisijaisesti, kun rahaa tulee myyntituloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/1787 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpostiin tulleessa mainoksessa luki, että "Palvelussa tuotteitaan myyvien asiakkaiden määrä ylitti vuoden aikana 30 000 myyjän rajan." Onhan tuossa valtava määrä myyjiä, joille pitää myös tilittää myyntituotot.

Mietityttää kyllä, että johtuuko tilitysten viivästyminen henkilökunnan vähäisyydestä vai esim. siitä, että firmalla ei ole varaa maksaa laskujaan ajoissa ja firman kulut hoidetaan ensisijaisesti, kun rahaa tulee myyntituloista.

Olen miettinyt samaa. Yritys saisi olla avoimempi tässä. 

Vierailija
1384/1787 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Erittäin huono kokemus. Minun vaatteeni olivat merkkiä Gant, Hilfiger jne. Ensin ei myyty mitään, sitten kun alensivat hintoja muutamaan euroon, muutama vaate meni. Käteen jäi 8,80€🤣. Ottavat aika muhkeat voitot, meidän lähikirppiksellä ottavat vain 5%.

En enää koskaan asioi vähänkäytetyssä!

Myöskään negatiivista palautettani ei julkaistu sivuilla, siellä olevat taitavat olla itse tekaistuja!

Vierailija
1385/1787 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin kuvan lisäämisestä tuotteeseen. Miten olette toimineet tämän kanssa eli saatteko kuvan otettua tuoteilmoitusta tehdessä vai kuvaatteko vaatteet ensin ja sitten näpyttelette ilmoituksia valmiiksi ja kuvan lisäätte omasta kuvagalleriasta?

Vierailija
1386/1787 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaate ja tavara myy hyvin , muu ei niinkään. Tilitysaika on kyllä aika pitkä...Viimeksi meni melkein 2 kuukautta. Muutaman kerran olen myös tilannut, paketti tulee kyllä todella nopeasti. Ja ostamani tavarat olleet hyviä (paitsi yksi, mutta reklamaatio sujui moitteitta).

Vierailija
1387/1787 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin kuvan lisäämisestä tuotteeseen. Miten olette toimineet tämän kanssa eli saatteko kuvan otettua tuoteilmoitusta tehdessä vai kuvaatteko vaatteet ensin ja sitten näpyttelette ilmoituksia valmiiksi ja kuvan lisäätte omasta kuvagalleriasta?

Ensin kuvaan kaikki, 2-5 kuvaa per tuote. Ja usein rajaan kuvat paremmiksi. 

Vierailija
1388/1787 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9Hei,

Erittäin huono kokemus. Minun vaatteeni olivat merkkiä Gant, Hilfiger jne. Ensin ei myyty mitään, sitten kun alensivat hintoja muutamaan euroon, muutama vaate meni. Käteen jäi 8,80€🤣. Ottavat aika muhkeat voitot, meidän lähikirppiksellä ottavat vain 5%.

En enää koskaan asioi vähänkäytetyssä!

Myöskään negatiivista palautettani ei julkaistu sivuilla, siellä olevat taitavat olla itse tekaistuja!

Mitä se nettikirppis teki tässä väärin tai huonosti? Hinnoittelu on tiedossa jo valmiiksi. Moni ostaa edullisesti käyttövaatetta eikä tee ostoksia merkkien mukaan. Itse olen myynyt 4 kertaa, myynti ollut 80-100%.

Vierailija
1389/1787 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toiminut kahdella tapaa, ja kuvannut sekä kameralla että älypuhelimella. Kummallakin laitteella olen kuvannut tuotteet osa kerrallaan, pienissä erissä ja useampia kuvia.  Sitten siirtänyt kuvat kansioon,  rajannut sen jälkeen ensin kuvat  tai suoraan käyttänyt älypuhelimen kuvista, jotka olen myös rajannut ensin.   Tämän jälkeen teen tuoteilmoitukset ja lisään sopivat kuvat.      Kuvata voi vaikka kaikki kerralla, jos se on mielekkäämpi tapa.

Tuoteilmoitusta tehdessä en ole kuvannut.  Onkohan kyse erilaisesta puhelimesta, joka mahdollistaa kyseisen toiminnon. Vai onkohan kyse samasta toiminnasta, jossa on ensin kuvattu ja sitten haettu kuva tuoteilmoitukseen.  Etsin joskus, onko firmalla olemassa jokin erillinen  sovellus myös, joka mahdollistaisi tämän toiminnon sujuvasti?

Vierailija
1390/1787 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku liittynyt kirppismestariksi lähiaikoina? Miten prosessi toimi?

Vierailija
1391/1787 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan kannata lähettää mitään myyntiim. Logistiikkamaksu 0.95/tuote, vaikka et saisi mitään myytyä. Myös jotain 9,90 erikoistapahtumia.

Vierailija
1392/1787 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat 9,90 erikoistapahtumilla? 

Vierailija
1393/1787 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin Tilityspyyntö kestänyt jo 61 päivää eikä ole rahoja tullut. Edellinenkin kesti 53 pv. Sitä edellinen 46 pv. Eli en koskaan ole saanut luvatussa määräajassa ja vasteajat vaan pitenevät.

Vierailija
1394/1787 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo päivät arkipäiviä vai kaikkia ma-su? Oletko ollut aspaan yhteydessä?

Vierailija
1395/1787 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin Tilityspyyntö kestänyt jo 61 päivää eikä ole rahoja tullut. Edellinenkin kesti 53 pv. Sitä edellinen 46 pv. Eli en koskaan ole saanut luvatussa määräajassa ja vasteajat vaan pitenevät.

Mielenkiinnolla kuulisin, onko tässä kyse myyjän tilityspyynnöstä  vai onko Kirppismestareillakin sama juttu, että tilitykset viivästyvät,  ja noin tavattoman kauan!?    

Ihmettelen todella suuresti tuota tilannetta.  Itselläni vei kaksi viikkoa kokonaisajallisesti saatuun maksuun.  Tilitykset eivät olleet hirveän isoja. Voisiko sillä olla merkitystä. Vai onko todella merkitystä onko myyjänä vaiko Kirppismestarina?

Vierailija
1396/1787 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnolla kuulisin, onko tässä kyse myyjän tilityspyynnöstä  vai onko Kirppismestareillakin sama juttu, että tilitykset viivästyvät,  ja noin tavattoman kauan!?    

Ihmettelen todella suuresti tuota tilannetta.  Itselläni vei kaksi viikkoa kokonaisajallisesti saatuun maksuun.  Tilitykset eivät olleet hirveän isoja. Voisiko sillä olla merkitystä. Vai onko todella merkitystä onko myyjänä vaiko Kirppismestarina?

Mielestäni aiemminkin kirppismestari kertoi maksujen lähteneen suhteellisen nopeasti Vähänkäytetyltä. Itse myyvät sen sijaan saavat odottaa rahojaan vähintään 30 vrk, todennäköisesti pitempäänkin.

Vierailija
1397/1787 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin yllä siis 30 arkipäivän tilitysaika, todennäköisesti pitempäänkin.

Vierailija
1398/1787 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö firma ymmärrä, että myyjien tilitysten jatkuva viivästyminen huomattavia aikoja,  on verrattavissa jo ihmisten kiusaamiseen.  Monelle se saattaa olla tärkeä lisä arjen raha-asioissa. 

Tilitysten suhteen tekijät ovat eriarvoisessa asemassa, vaikka jokaisen panoksesta yritys saa jo itselleen.  Nämä maksukäytännöt tulisi selkeästi ilmoittaa missä ajassa mitäkin maksetaan, niin mestareille kuin myyjille.    Tulee voida kertoa, mikä yrityksen tilanne oikeasti on. Menestystä kuitenkin tulevaan!

Vierailija
1399/1787 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt 44 arkipäivää viimeisimmästä tilityksestä. Ovat myy itse - palvelusta.

Kirppismestarin tilitykset tulee nopeammin. Alle kuukaudessa. 

Vierailija
1400/1787 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämättömiä aikoja joutuu odottamaan :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi