Olen huolissani ystävästäni...
Olen huomannut hänessä ihmeellisiä piirteitä.
Kaikki alkoi siitä kun aloimme remontoimaan taloamme ja laitoimme sisustuksen uusiksi(Ei ole vielä valmista,siis kestää varmaan monia vuosia,että saamme kaikki paikat saneerattua).
Ystäväni asui miehensä kanssa kerrostalokolmiossa vuokralla ja hekin halusivat remontoida olohuoneen(omasta pussista,vuokranantaja ei suostunut maksamaan).Järkytyksekseni huomasin kun oli valmista,että oli aivan ilmetty kopio meidän olohuoneesta.Ystäväni ei ollut moksiskaan,esitteli omana ideanaan.Vaikka mieheni kanssa meitä silloin huvitti että matkivat meitä.
No ei siinä kaikki.Nyt he ovat ostaneet oman talon,jota täytyy myös remontoida(aivan meidän tyylisen talon).
Minua on nyt vähitellen alkanut huolestuttamaan ystäväni käytös,että hän tuntuu joka asiassa matkivan minua.Kateellinenko?
Ensi kerralla kun näet ystäväsi niin sano että olet ajatellut ostaa jonkun tietyn sisustusjutun tms. niin kysy ystävältäsi että haluaako hän samanlaisen, kun tuntuu että teillä " vähän" samantyylistä kun meillä... Katso miten ystävä reagoi vihjeeseen!!
Muutenkin voit ystävän luona käydessä kehua hänen uusia juttuja ja sitten mainita että meilläkin on muuten vähän samantyylinen juttu kotona.