voiko 37-vuotiaan miehen päästää lähtemään töihin kun on pakkasta 20 c ja tuulee?
Kommentit (31)
saat sitten vähän omaa aikaa, eikä se mies ole siinä kokoajan kitisemässä.
saa olla ikätovereiden kanssa ja sinä saat huilata.
Kyllä tuon ikäisellä saattaa olla reikiä ja siksi kipuilee. Tai jopa hammas irtoamassa!
Oletko rytmittänyt päivän oikein? Nukkuuko Masa tarpeeksi päiväunia? Ulkoileeko yleensä riittävästi?
Entäs allergiat? Jos nukkuu huonosti ja marisee, niin voisi olla mahakipua joka on ruokavaliolla korjattavissa.
Pidäthän huolen riittävästä vitamiinimäärästä miehelläsi? Etenkin B-vitamiini on tuon ikäiselle miehelle ihan välttämätön! Eli mäyris/vko olisi se suositeltava määrä.
Mies saa virikkeitä ja seuraakin päivien aikana.
Pakkohan sinun on saada joskus levätäkin ja on ihan hyvä, että rakastajakin saa joskus yksilöllistä huomiota. Miehesi on sitä kuitenkin saanut ennen rakastajan ottamista jopa useita vuosia (?).
Älä turhaan tunne huonoa omaatuntoa tuollaisesta.
Vierailija:
okei, mä oon huono vaimo, myönnetään. masa on viriketyöpaikassa...
vähän aamupalaa? Reppana ei suostu syömään kun ei ollut kaapissa nalle-puurohiutaleita. ei syö pirkkahiutaleista tehtyä..huoh..
tuo mäyris on hyvä, mutkun ei juo pullosta kun sai sitä tissiä niin vanhaks.
yritän lisätä olutta sitten vaikka ruuan sekaan, jos menis alas paremmin sillälailla. onhan tuo b-vitamiini kuitenkin niin tärkeä...
ap
Vierailija:
vähän aamupalaa? Reppana ei suostu syömään kun ei ollut kaapissa nalle-puurohiutaleita. ei syö pirkkahiutaleista tehtyä..huoh..
Esim. sanot, ettet anna pimppiä viikkoon, jos ei syö.
jos ei siltikään maistu, kokeile konjakilla taikka rommilla.
37 vuotias ei voi olla noin kauan yksin.
mut mä lupaan miettiä asiaa. mä oon vaan niiiin väsyny sen ainaiseen marinaan ja kun se nukkuukin huonosti ja on niin nirso ruokien kanssa.
mut tänää me askarrellaan. kortsuaskartelu oli hyvä idea, ostettiin just magiggeja kun sulttaanit oli loppu.
ap