Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
19041/44653 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävöin Meenaa.

Katso vanhoja jaksoja niin paljon kuin haluat. Rohkenen arvata, että olet aika yksin ikäväsi kanssa.

Vierailija
19042/44653 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei tuo Dan vielä mitään. Mutta jos Al olisi köyrinyt Faithin kanssa, olisi Cain vanhentunut kymmenen vuotta ja kuontalo harmaantunut kokonaisuudessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19043/44653 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvisiko Chasin enää keuhkota äidilleen siitä, että sekaantuu Chasin 10 vuoden takaiseen exään. Chasilla on ollut uusi mies jo pitkään, joten luulisi ettei tarvitsisi enää Dania ajatella omanaan. Chas sanoi jopa: minun Dan. Mitähän Paddy tuumaisi jos kuulisi?

Joo, se my Dan oli jo vähän liikaa mutta noin muuten niin ei äidit yleensä päädy sänkyyn tyttäriensä nyxien eikä exien kanssa. Onhan se aika ällö ajatus. Vaikka mä en jostain syystä muista Chasin ja Danin edes olleen yhdessä.

Vierailija
19044/44653 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dan ja faith n*ssimassa. Ei herranen aika. Niillä ikäeroa joku 20 vuotta. Ja faith on vielä syövän takia menettänyt tissit. Nyt on jo epätoivoista juonenkehittelyä käsikirjoittajilla.

Hulvaton ja odottamaton käänne se oli, että Dan ja Faith kännipäissään pääty naimaan. Mua ainakin vähän huvitti. Ja Cain ilmeet oli myös näkemisen arvoiset.

Mulla kun oli useamman vuoden tauko Emmerdalesta (aloin seuraamaan päivittäin uudelleen silloin kun korona alkoi), niin tuli isona yllärinä, että Chas ja Dan ovat olleet naimisissa? WTF?

Vierailija
19045/44653 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dan ja faith n*ssimassa. Ei herranen aika. Niillä ikäeroa joku 20 vuotta. Ja faith on vielä syövän takia menettänyt tissit. Nyt on jo epätoivoista juonenkehittelyä käsikirjoittajilla.

Hulvaton ja odottamaton käänne se oli, että Dan ja Faith kännipäissään pääty naimaan. Mua ainakin vähän huvitti. Ja Cain ilmeet oli myös näkemisen arvoiset.

Mulla kun oli useamman vuoden tauko Emmerdalesta (aloin seuraamaan päivittäin uudelleen silloin kun korona alkoi), niin tuli isona yllärinä, että Chas ja Dan ovat olleet naimisissa? WTF?

Missä ihmeen välissä? En kyllä muista. En muista kuin Kerryn ja Amelian äidin Danin naisista.

Vierailija
19046/44653 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen välissä? En kyllä muista. En muista kuin Kerryn ja Amelian äidin Danin naisista.

Ei ollut pitkäaikainen tarina, ennen Paddya. Siksi ei kai jäänyt mieleen monelle. Oli niin 'epäsuhta' pari😕

Vierailija
19047/44653 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut pitkäaikainen tarina, ennen Paddya. Siksi ei kai jäänyt mieleen monelle. Oli niin 'epäsuhta' pari😕

Ok, kiitos.

Vierailija
19048/44653 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva varmaan Liamille kun tyttärensä murhaaja päätyi vankilaan mutta nyt sitten kumppani paljastuu huumeiden käyttäjäksi.

Vierailija
19049/44653 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurel se jaksaa valittaa kaikesta. Jai ansaitsee paremman naisen. Ei kuitenkaan Laylaa.

Vierailija
19050/44653 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurel se jaksaa valittaa kaikesta. Jai ansaitsee paremman naisen. Ei kuitenkaan Laylaa.

Joo, Laurel on aikamoinen vinkuja mutta ei todellakaan kokkeliaddikti Jai kaipaa käyttäjä-Leylaa rinnalleen.

Vierailija
19051/44653 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Hazel ei tule käyttämään Millietä Kimin luona, niin ei Thomasinkaan tarvitse Jamieta nähdä. Homman pitää toimia molempiin suuntiin.

Vierailija
19052/44653 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisiä jaksoja katsoessa tuli mieleen, että miksi Faith halusi viedä palstalle vain Kylen, eikö Cainilla ole toinenkin poika, Isaac(?)?

Myöskin tuli mieleen, että Emmerdalen kylässä ei paljon ole sellaisia lapsia, joilla olisi elossa/kuvioissa molemmat vanhemmat. Ainakin tuo edellä mainittu Isaac ja sitten tietysti Eve, mutta onko juuri muita?

Ehkä Isaac on vielä niin nuori, ettei taskumatti mummolle luoteta?

Itse taas mietin, eikö Kyle asu maatilalla? Eikö sieltä olis löytynyt pikkusen maata, johon mummin kanssa viljellä turnipsejään.

Piti lähtee yhteisöpuutarhaan, jossa kuka vaan nyt puuhastelee. Kääntää vähän nurtsia pois ja eikun punajuuret alulle.

Musta se puutarha on kammotus, kun on ihan siinä hautausmaassa kiinni ja vielä mäen alla. On vähän Ashleyta ja Leannaa koko kylän munakoisoissa. ;)

Funfact: Jeff Hordley on itse innokas kotipuutarhuri. Sairastuttuaan Cronhin tautiin alkoi kiinnostumaan puhtaasta ruuasta ja pyrkii olemaan omavarainen mahdollisimman paljon. On vaimo ja lapsetkin touhussa mukana.

Vierailija
19053/44653 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Thomasista on tullut Tommy!

Ihan tavallinen lempinimi Thomakselle.

Kuten Paddy Patrickille, Gabby Gabriellalle...

Vierailija
19054/44653 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, nytkö spoilaaminen ei haittakaan, kun noin paljon ylänuolia annetaan?

Ei se muita ole haitannutkaan kuin sinua.

Ainahan täällä on kauhea myrsky alkanut jos joku on spoilannut.

Kun ei kaikki enää jaksa sun pelejäs.

Osa lähtenyt ja fiksuimmat osaa olla hiljaa.

Mun pelejä? Mitä sekoilet.

Vierailija
19055/44653 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, miten samoilla jauheilla Leyla oli selvästi huumeiden vaikutuksen alaisena ja Suzy vaikutti siltä niin kuin ei olisi mitään ottanut.

Riippuuhan se paljon käyttää ja kuinka usein, kuten missä vaan aineessa.

Suzy muutenkin jarrutteli Leylan bileintoa.

Vierailija
19056/44653 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se niiden juttu kauan kestänyt. Äkkiä naimisiin ja sitten Chas tajus, ettei Dan olekaan hänen juttunsa. Dan vielä jotain höpisi älyttömästä onnestaan, että sai viettää päiviä Chasin seurassa. Oli kuin lottovoitto, että hän onnistui saamaan kylän kaunottaren.

Amelian äiti ja tämän kumppanikin oli vielä sarjassa.

Spoilauksista puheenollen, Spencerin perhe kun tuli sarjaan niin kovasti spoilattiin, että perheen isällä on synkkä salaisuus. Isä tulee kylään vaanimaan perhettä.

Ja sen tavallisempaa ja kiltimpää ukkoa saa hakea! Ettei niitä spoilauksia niin tosissaan kannata ottaa.

Vierailija
19057/44653 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva varmaan Liamille kun tyttärensä murhaaja päätyi vankilaan mutta nyt sitten kumppani paljastuu huumeiden käyttäjäksi.

Hetkonen. Mitä?

Vierailija
19058/44653 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Leylaa kummosena pitänyt, mutta eikö se nyt meinaa edes Laurelille kertoa?

Luottamuksella nykäsee hihasta, että jauhopussi oli hänen. Hän välillä bileissä käyttää koksuu ja skumppaa. Ja valitettavasti oli huolimaton, että pussukka jäi toimistoon.

Kokaiinin ja kannabiksen bilekäyttö on niin yleistä briteissä, ettei tuommoisesta nyt kummosta älämölöä pitäs tulla.

Layla tuli rikkoneeksi sitten perheen, ilman vastuuta.

Olihan siellä kaikenlaista kinaa ja luottamuspulaa, mutta silti yrittivät uutta alkua...

Vierailija
19059/44653 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kyllä hyvin kuvattu jakson lopussa se päihteidenkäyttäjän yksinäisyys lopulta, kun Leyla istui sohvalla Liamin mentyä nukkumaan. Oikea elämä on muualla ja päihteen tuoma huippu laantuu tylsään, yksinäiseen tympeyteen. Realistinen tunnelma kohtauksessa.

Vierailija
19060/44653 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin ihmettelemään, miksei Leyla pyytänyt Priyaa mukaan juhlimaan, kun Liam ei ollut juhlatuulella? Eikös Priyakin jo samppanjaa ottanut pubissa?

Ketju on lukittu.