Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
18201/44653 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Emmerdalessa Villapakka jatkaa edelleen ilmaisten juomien tarjoamista "talo tarjoaa". En ole nähnyt uuden omistajan aikana yhtään maksutapahtumaa, sen sijaan taloan tarjoamia jo monta. Ilmeisen kannattamatonta toimintaa.

Vierailija
18202/44653 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Marlon. Tosi ahdistavaa kun kuulee, ymmärtää eikä voi vastata.

Nicola on välkky, oon alkanu tykätä. Aiemmin usein ihmettelin Laurelin ja hänen ystävyyttään, ovat niin erilaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18203/44653 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jai aika varovainen luonteeltaan joissakin asioissa. Jotenkin ei yhtään luontevaa että olisi omilla avaimillaan hiippaillut sisään ja järkännyt lounasta into piukassa. Ajattelisin että toimintansa olisi tällaisessa asiassa jotenkin hmm, hienotunteisempaa.

Vierailija
18204/44653 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nicola on välkky, oon alkanu tykätä. Aiemmin usein ihmettelin Laurelin ja hänen ystävyyttään, ovat niin erilaiset.

Nicola on omanlaisensa persoona. Kärkäs, suorapuheinen. Mutta hänen parhaita puoliaan on lojaalisuus "omiaan" kohtaan, ja puolustaa omaa perhettään ja ystäviään kuin leijonaemo. Jotenkin sellainen tyyppi, että hänen ystäväksi tai rakastetuksi on vaikea päästä, mutta kun siihen sisäpiiriin pääsee, hän on todella hyvä ystävä ja vaimo ja pitää omiensa puolta. Mun mielestä Nicolan ja Laurelin ystävyys on parasta tässä sarjassa. Tämäkin ystävyys meinasi kerran loppua, kun Arthur kiusasi pienempiään ja Jimmykin tähän jotenkin sotkettiin. Laurel puolusti poikaansa, Nicola perhettään. Siitäkin pääsivät onneksi yli. 

Vierailija
18205/44653 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkää. sarjassa eniten Laurelin ja Nicolan ystävyydestä. Se on kestänyt jo vaikka mitä.

Vierailija
18206/44653 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen Paddyn ja Marlonin ystävyyden puolesta liputtaja. Ovat välillä tosi hauskojakin.

Nicola ja Laurel tulee hyvänä kakkosena.

Vierailija
18207/44653 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian ne huomaa että Marlon on oikeasti oikeakätinen, siksi sillä on niin vaikea kirjoittaa vasemmalla!

Vierailija
18208/44653 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö sitten pitäisi katsella Marlonin retkottavaa naamaa seuraavat muutamat kuukaudet, en kyllä millään jaksais.

Oispa kiva jos ois jotain iloistakin välillä.

Vierailija
18209/44653 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö sitten pitäisi katsella Marlonin retkottavaa naamaa seuraavat muutamat kuukaudet, en kyllä millään jaksais.

Oispa kiva jos ois jotain iloistakin välillä.

Hey camoon. Charity ja Chastity teki välirauhan. Onhan se nyt vähän ilosta.

Niin Ethan ja Marcus (?) harrastivat yllätysseksiä.

Vierailija
18210/44653 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja ajatuksia, iloisempaa saisi olla. Marlonin nenäreiät on jo nähty. Aika herkkä on Rhona, eläinlääkäri kuitenkin ja tottunut monenlaisiin sairauksiin. Hyvä että Liv ja Vinny saavat kämppänsä takaisin ja tuo loisporukka muuttaa pubin takatiloihin.

Vierailija
18211/44653 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään näistä kaveruussuhteista, jotka aina vaan jatkuu. Paddy ja Marlon, Nicola ja Laurel...

Vierailija
18212/44653 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, jos Marlon tulevaisuudessa haluaa "vapauttaa" Rhonan suhteesta. Kyllä sairastunutkin huomaa, että naisystävä on ihan säikky ja itkuinen. Eihän se kellekään helppoa olisi alkaa aikuista syöttämään ja kattamaan. Tsemppiä Marlonin parantumiseen.

Vierailija
18213/44653 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, jos Marlon tulevaisuudessa haluaa "vapauttaa" Rhonan suhteesta. Kyllä sairastunutkin huomaa, että naisystävä on ihan säikky ja itkuinen. Eihän se kellekään helppoa olisi alkaa aikuista syöttämään ja kattamaan. Tsemppiä Marlonin parantumiseen.

Joo, kattamaankin siinä usein joutuu mutta tarkoitin kakattamaan.

Vierailija
18214/44653 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän vielä paljastuu Rhonan äidistä, en usko et kaikki on nähty.

Vierailija
18215/44653 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän vielä paljastuu Rhonan äidistä, en usko et kaikki on nähty.

Ei välttämättä mitään hyvää. Olen ainakin itse hiukan varauksellinen Maryn suhteen.

Vierailija
18216/44653 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kattamaankin siinä usein joutuu mutta tarkoitin kakattamaan.

Toimiiko Englannissa eutanasia?

Vierailija
18217/44653 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy Marlonia mutta kyllä näyttelijä vetää uskottavasti.

Vierailija
18218/44653 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chaskö jätti Majatalon nyt noin vaan? Siis vaikka vähän väliä on Charityn kanssa riidoissa. Pubissa asuu taas kuinka monta; Chas, Paddy, Eve, Faith, Bear.

Vierailija
18219/44653 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdalesta on tullut ihan 💩 ohjelma.

Ennen harmitti, jos joku jakso jäi katsomatta. Nyt ei harmita vaikka jäisi näkemättä kuukauden jaksot.

Vierailija
18220/44653 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Paddy ja Mandy lihoneet viime aikoina?

Ketju on lukittu.