Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että Noah jäisi ihan yksin käytöksensä takia ja oppisi parantamaan tapansa sen takia. Kävi sääliksi Amelieta.
Kukaan ei opi syrjäytettynä yksin mitään. Etenkään jos ei edes tiedä/ymmärrä, mistä on kyse.
Noah lisäksi on niin järjettömän epävarma, että voisi tehdä itselleen jotain lopullista, jos jäisi täysin yksin.
Samson onneksi jaksanut vielä kertoa, missä menee pieleen, vaikka Noah on hänellekin ilkeä.
Noah valitettavasti käyttäytyy, kuten äitinsä. Hyökkäys on parhain puolustus. Ole itse ensin ilkeä, niin vasta puoli ei välttämättä saa sanotuksi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että Noah jäisi ihan yksin käytöksensä takia ja oppisi parantamaan tapansa sen takia. Kävi sääliksi Amelieta.
Kukaan ei opi syrjäytettynä yksin mitään. Etenkään jos ei edes tiedä/ymmärrä, mistä on kyse.
Noah lisäksi on niin järjettömän epävarma, että voisi tehdä itselleen jotain lopullista, jos jäisi täysin yksin.
Samson onneksi jaksanut vielä kertoa, missä menee pieleen, vaikka Noah on hänellekin ilkeä.
Noah valitettavasti käyttäytyy, kuten äitinsä. Hyökkäys on parhain puolustus. Ole itse ensin ilkeä, niin vasta puoli ei välttämättä saa sanotuksi mitään.
Samaa mieltä. Noahia ei todellakaan saisi nyt hylätä vaikka hän käyttäytyy rumasti. Kunnon halausta, turvaa ja tukea se enemmänkin olisi vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekana alapeukutettiin kun kerroin Rhonan äidin tulosta. Seuraavaksi siitä kun mainitsin Dawnin huumekuviot. No, siinäpä älähditte.
No vau, kuka tahansa osaa lukea juonipaljastuksia halutessaan. Fiksummat osaavat olla niistä hiljaa tässä keskustelussa.
Aijaa, että mua kielletään kommentoimasta tähän ketjuun? Taitaa siis ärsyttää kun olin oikeassa. Mutta ei siinä, hei hei ja ryhtykää syrjimään seuraavaa.
Ihan ku se Billy ei voisi muuten olla isä Lucasille. Dawn pilaa kaiken.
Itekseni ihmettelin tuon bilettävän nuorison ikiä, kun joku täälläkin sanoi, että Noah ja Samson on samaa ikätasoa tms.
Emmerdalewikistä lähdin nyt hakee synttäreitä. Listasin muitakin lapsia, mitä nyt mieleen putkahti.
Chloe Harris 19.12.2002, meillä nyt 20v
Jacob Metcalf 28.2.2003 19v
Noah Dingle 1.3.2004 18v
Saras Sugden 6.6.2005 kohta 17v
Samson Dingle 12.1.2006, 16 v
Amelia Spencer 31.8.2006, 15 v
Cathy Hope (+Heath) 9.2.2007, 15v
Arthur Hope 26.8.2007
Elliot Windsor 2008, 14v
Angelica King 6.8.2009
April Windsor 13.08.2009
Aprilin kiusausjutusta mulle jäi käsitys, että ovat saman ikäisiä Cathyn kaa, muttei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekana alapeukutettiin kun kerroin Rhonan äidin tulosta. Seuraavaksi siitä kun mainitsin Dawnin huumekuviot. No, siinäpä älähditte.
No vau, kuka tahansa osaa lukea juonipaljastuksia halutessaan. Fiksummat osaavat olla niistä hiljaa tässä keskustelussa.
Aijaa, että mua kielletään kommentoimasta tähän ketjuun? Taitaa siis ärsyttää kun olin oikeassa. Mutta ei siinä, hei hei ja ryhtykää syrjimään seuraavaa.
Olit oikeassa spoilatessas? Vai spekuloidessas? Jälkimmäinen kannattaa mainita, ettei tule tylyjä vastauksia.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Itekseni ihmettelin tuon bilettävän nuorison ikiä, kun joku täälläkin sanoi, että Noah ja Samson on samaa ikätasoa tms.
Emmerdalewikistä lähdin nyt hakee synttäreitä. Listasin muitakin lapsia, mitä nyt mieleen putkahti.
Noah Dingle 1.3.2004 18vSaras Sugden 6.6.2005 kohta 17v
Amelia Spencer 31.8.2006, 15 vCathy Hope (+Heath) 9.2.2007, 15v
Arthur Hope 26.8.2007Elliot Windsor 2008, 14v
Angelica King 6.8.2009
April Windsor 13.08.2009Aprilin kiusausjutusta mulle jäi käsitys, että ovat saman ikäisiä Cathyn kaa, muttei olekaan.
Kiitos tästä! Olen tuo, joka näitä aiemmin mietiskeli. Hassua, että Cathy ja Arthur ovat samanikäisiä, mutta Cathy on ihan teini ja Arthuria taas kuvataan aika lailla lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Angelica King 6.8.2009
April Windsor 13.08.2009Aprilin kiusausjutusta mulle jäi käsitys, että ovat saman ikäisiä Cathyn kaa, muttei olekaan.
Arthur on tietenkin Thomas, eikä Hope.
Pahoittelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Angelica King 6.8.2009
Kiitos tästä! Olen tuo, joka näitä aiemmin mietiskeli. Hassua, että Cathy ja Arthur ovat samanikäisiä, mutta Cathy on ihan teini ja Arthuria taas kuvataan aika lailla lapsena.
Eikö se yleensä mene niin, että pojat kehittyy hitaammin?
Arthur on vielä suht lapsellinen, mutta onpa nuori kasvanut. Hänestähän tulossa suht raamikas nuori herra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan jaksa tota Noahin. Must niin turha tyyppi menis ja veis Chloen mennessään.
Sarahia ruutuun. Samson on symppis. Oon alkanu tykätä Jakobista myös (pl Chloe-sekoilut)
Sarah on umpi tylsä. Aina naama nurinpäin niinkuin Debbie äidilläänkin oli.
Sarahia seuraan mielelläni, kun hän pohtii asioita sairautensa kautta. Kertonut mm ettei usko elävänsä aikuiseksi. Symppasin myös sitä, että kiinnostui uuden sydämensä perheestä. Niin ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit oikeassa spoilatessas? Vai spekuloidessas? Jälkimmäinen kannattaa mainita, ettei tule tylyjä vastauksia.
Ohis
Hui kamala jos kertoo asiasta joka on juuri tapahtumassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ku se Billy ei voisi muuten olla isä Lucasille. Dawn pilaa kaiken.
Dawnin olisi kannattanut vain unohtaa Alex ja adoptointi. Bill on läsnä ja miehen malli ja käy isästä ilman adoptiotakin.
Spekuloin nyt että Meena ottaa oikeudessa Manpreetin panttivangiksi ja paljastaa tappaneen heidän isänsä.
Seurannut nyt jostain heinä-elokuusta aktiivisesti ja täytyy kyllä sanoa että vaikka onkin välillä aikamoista saippuaoopperaa niin heittämällä silti parempaa kuin mitä Suomessa on ikinä tehty.
Vierailija kirjoitti:
Spekuloin nyt että Meena ottaa oikeudessa Manpreetin panttivangiksi ja paljastaa tappaneen heidän isänsä.
Eli olet vaan trolli.
Eikö sun pitänyt lähteä, niin voidaan me sitten kiusata jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Seurannut nyt jostain heinä-elokuusta aktiivisesti ja täytyy kyllä sanoa että vaikka onkin välillä aikamoista saippuaoopperaa niin heittämällä silti parempaa kuin mitä Suomessa on ikinä tehty.
En tiedä onko parempaa, mutta koukuttavampaa ainakin. Kotimaiset sarjat ei kiinnosta samalla tavalla, Salkkareita seurasin alussa, mutta en vuosikymmeneen jos saippuoissa pysytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet vaan trolli.
Eikö sun pitänyt lähteä, niin voidaan me sitten kiusata jotain muuta?
Lähteä? Mistä puhut?
Kiva täällä puhua sarjasta, kun kiusataan ja haukutaan trolliksi. Sama meininki kuin Salkkari ketjussa siis. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Angelica King 6.8.2009
Viimeksi kun Arthuria näytettiin niin oli kyllä jo hänkin tullut teiniksi. Puhuivat Laurelin kanssa muuttamisesta.
Sarah on umpi tylsä. Aina naama nurinpäin niinkuin Debbie äidilläänkin oli.