Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
16281/44652 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan Meena juuri sanoi, että millä hän pakenisi. Jalan ei pääse nopeasti ja pakulla ei pitkälle pötkitä. Omasta kotterostaan ei sanonut sanaakaan.

Liftaamalla, kaunis nainen otetaan kyytiin mielellään.

Joo, Meenan ehkä normaalinäköisenä mutta nykyisellään täyden sekopään habitus näkyy jo kauas, tukka räjähtänyt ja meikittä, hullun kiilto silmissä ja paskaiset pinihousut jalassa, pakokaasulta ja hieltä haisten, voi olla kyytitarjoukset harvassa. Tuskinpa lienee edes suihkussa käynyt hetkeen kun puuhastellut siellä ladossa vaan.

Mitkä on pinihousut?

Pinihousut = vanha kansa tuntee nimellä kamelinvarvashousut

Siis pieruverkkarit?

Tuollaista kamelinvarvas nimitystä olen nähnyt vain pari kertaa ja nekin palstalla.

VM -72

Pinihousut on sellaiset (kulahtaneet) alaspäin kapenevat housut, jotka tehty pehmeästä kankaasta ja kiskottu niin ylös että jokaikinen laakso, kumpare ja kukkula näkyy reisien ja navan välistä. Tätä näkyä täydennetään lyhyellä, usein napamittaisella takilla tai paidalla, ettei vahingossakaan niistä ole näkyä peittämään. En osaa kuvitella ihmistä, jolle tämä kyseinen asuyhdistelmä sopisi tai näyttäisi hyvältä päällä. Meena ei ole poikkeus. Kaamean näköinen pinihousuissaan huseeratessaan.

Siis sinun itse keksimäsi typerä sana, jota yrität nyt epätoivoisesti levittää täällä. Voi elämä.

Voi elämä itsellesi. Ei mulla ole tarvetta epätoivoisesti levitellä keksittyjä sanoja. Itse kuulin sen aikanaan kun joku puhui Maajussille morsian -sarjan eräästä maajussittaresta ja housuistaan. Kts. myös urbaanisanakirja.com ja "pini".

Täällä nyt puhutaan välillä yhtä turhaa ja turhempaakin. Ei mulla ole tarvis jatkaa yhden puhekielisen termin tiimoilta tän enempää. Hyvää illanjatkoa sinulle.

Vierailija
16282/44652 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan Meena juuri sanoi, että millä hän pakenisi. Jalan ei pääse nopeasti ja pakulla ei pitkälle pötkitä. Omasta kotterostaan ei sanonut sanaakaan.

Joo, Meenan ehkä normaalinäköisenä mutta nykyisellään täyden sekopään habitus näkyy jo kauas, tukka räjähtänyt ja meikittä, hullun kiilto silmissä ja paskaiset pinihousut jalassa, pakokaasulta ja hieltä haisten, voi olla kyytitarjoukset harvassa. Tuskinpa lienee edes suihkussa käynyt hetkeen kun puuhastellut siellä ladossa vaan.

Mitkä on pinihousut?

Tunteeko vanha kansa käsitettä kamelinvarvas🧐

Tuntee.

T N55

Ei suo sanota vielä "vanhaksi kansaksi"! Vanha kansa on niitä, jotka ovat nyt 80v. ja heidän nuoruudessaan...

🤣

En usko, että kovinkaan moni tietää kamelinvarpaan tuon ikäisistä.

Paskapuhetta, että on vanhankansan sana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16283/44652 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, Meenan ehkä normaalinäköisenä mutta nykyisellään täyden sekopään habitus näkyy jo kauas, tukka räjähtänyt ja meikittä, hullun kiilto silmissä ja paskaiset pinihousut (Vai 'pillihousut?') jalassa, pakokaasulta ja hieltä haisten, voi olla kyytitarjoukset harvassa. Tuskinpa lienee edes suihkussa käynyt hetkeen kun puuhastellut siellä ladossa vaan.

Perus av-mamma. 😂
"Lienee edes"?! Hahhah!

Tämäkö on antisi keskusteluun?🙄

Asiallinen kysymys...mietin juuri samaa.

Vierailija
16284/44652 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivuhuomautuksena kun Meena vie kaiken palstatilan, Cainista sukeutunut oikea isäpappa. Heti ymmärsi Naten vaikuttimet Tracy-asiassa ja puhui kuin psykologi pojalleen. Hauska kontrasti kun sitten välillä on Alia raijaamassa johonkin latoon ja milloin mitäkin. Moniuloitteinen hahmo.

Hänestä on kehittymässä todellinen patriarkka Dingleille.

Niin, Cain on Dinglejen perintöprinssi ja perii Zacin aseman hänen jälkeensä.

Vallanvaihdon tekivät jo muutama vuosi sitten. Lisakin oli elossa vielä.

Zak kertoi Cainille, ettei enää jaksa suvun päänä olemista, sun vuoro. Mielenterveyskin pragaa. Cain ei niin suoriltaan ihastunut ajatuksesta, mutta ei oikein muuta voinnut.

Kylläkyllä, mut on kehittymässä sellaiseksi muutenkin, kuin sovittu asema. Siis todelliseksi viisaudeltaan ja asenteeltaan. Sellaiseksi, jonka sanomisiin voi luottaa ja on ansainnut paikkansa.

En kyllä pidä Cainia viisaana enkä luotettavana. Pikkurikollinen on ja pysyy.

Dinglejähän hän edustaa ja palvelee.

Zak on ollut ihan vastaava konna ikänsä ja silti suku pitää häntä luottojohtajana ja nauttii valtavaa arvostusta.

Zak oli nyrkkitappelija, teki murtokeikkoja, varas ja salametsästäjä. Katsoo helposti toisaalle, kun rikoksia on läsnä.

Vierailija
16285/44652 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varokaa te emmerdalen elämässä elävät. Meena on karkuteillä ja vaanii teidän ikkunan takana kun haukutte häntä.

Me EI olla niinkuin SINÄ 🐒

Ai ette hauku Meenaa täällä koko ajan..?

Vai ette elä Emmerdale-elämässä kuin todellisessa maailmassa?

Kaikkiin vastaan, että kyllä! Kyllä haukutte ja kyllä elätte!

Vierailija
16286/44652 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä aksentti sillä rekkakuskilla oli?

Vahva skotti.

Moiralla on paljon lievempi. Katsoja ystävällisempi.

Vierailija
16287/44652 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani odotin, että Liam lääkärinä olisi ollut hieman enemmän huolissaan Manpreetin ja Vinnyn voinnista. Olisi soittanut ambulanssin ja jäänyt tarkkailemaan heidän vointiaan lanssin tuloon asti.

Mutta käsikirjoittaja oli päättänyt toisin. Ja nopeastihan nuo Manpreet ja Vinny nousivat jaloilleen, toinen jopa pinkaisi juoksuun.

Vierailija
16288/44652 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyi rähjääntyneelle Meenalle kyyti. Minne se oma auto oikein katosi.

Murhaako Meena vielä rekkauskin, kun kyseli miehen kuntoa.

Jutusteli ja flirttas. Meena rakastu. Hän ei huonokuntoisia rakasta.

Meena on nyt Manpreet.

Vierailija
16289/44652 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani odotin, että Liam lääkärinä olisi ollut hieman enemmän huolissaan Manpreetin ja Vinnyn voinnista. Olisi soittanut ambulanssin ja jäänyt tarkkailemaan heidän vointiaan lanssin tuloon asti.

Mutta käsikirjoittaja oli päättänyt toisin. Ja nopeastihan nuo Manpreet ja Vinny nousivat jaloilleen, toinen jopa pinkaisi juoksuun.

Liam miehenä ja ihmisenä reagoi juuri kuulemaansa. Hänen kuollut tyttärensä oli tapettu ja tappaja on lähellä.

Hyvin inhimillistä reagoida noinkin.

Ja kumpikin uhreista oli jaloillaan ja toiminta kykyisiä. Ei näennäistä hätää, että hyvin pysty kiukku ottamaan vallan.

Metsässä kun Meenan nimeä huuteli, hyvin haettu se viha/raivo huutoon.

Vierailija
16290/44652 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska tuo mitä ei oltu tekstitetty, että Vinny normaalisti laittaa äidilleen kolme pusuemojia, mutta Mandy huolestui kun sai vain yhden :D Onko Briteissä yleistäkin että aikuinen mies laittaa äidilleen pusuemojeita? Ja miksihän sitä ei oltu tekstitetty, sehän oli just mielenkiintoisin osa koko repliikistä :D

Eivät laita pusuemojeita, mutta hyvin yleistä on, että viestin loppuun laitetaan XXX tai XX, vähän niinkuin pusujen merkiksi. Oon lukenut paljon brittikirjoja, ja monesti noita tulkitaan tyyliin "se laittoi vain yhden X:n, se on varmaan nyt vihainen". Eli Mandy on varmasti tottunut siihen, että Vinnyllä on äksät viestin lopussa, mutta nyt ei ollut.

Vierailija
16291/44652 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liam miehenä ja ihmisenä reagoi juuri kuulemaansa. Hänen kuollut tyttärensä oli tapettu ja tappaja on lähellä.

Hyvin inhimillistä reagoida noinkin.

Ja kumpikin uhreista oli jaloillaan ja toiminta kykyisiä. Ei näennäistä hätää, että hyvin pysty kiukku ottamaan vallan.

Metsässä kun Meenan nimeä huuteli, hyvin haettu se viha/raivo huutoon.

Olen nähnyt lääkärin, joka puolisonsa saadessa sairaskohtauksen meni täysin paniikkiin. Että ei ne lääkärit aina mene ammattirooli edellä kun tarpeeksi kriisitilanne, vaikka varmasti toki keskivertokansalaista paremmin saattavat hillitä hermonsa.

Vierailija
16292/44652 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan Manpreet tuosta tokenee niin taitaa tulla Charlesin ja Rishin kanssa kolmiodraama.

Vierailija
16293/44652 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on pinihousut?

Siis pieruverkkarit?

Tuollaista kamelinvarvas nimitystä olen nähnyt vain pari kertaa ja nekin palstalla.

VM -72

Pinihousut on sellaiset (kulahtaneet) alaspäin kapenevat housut, jotka tehty pehmeästä kankaasta ja kiskottu niin ylös että jokaikinen laakso, kumpare ja kukkula näkyy reisien ja navan välistä. Tätä näkyä täydennetään lyhyellä, usein napamittaisella takilla tai paidalla, ettei vahingossakaan niistä ole näkyä peittämään. En osaa kuvitella ihmistä, jolle tämä kyseinen asuyhdistelmä sopisi tai näyttäisi hyvältä päällä. Meena ei ole poikkeus. Kaamean näköinen pinihousuissaan huseeratessaan.

Siis sinun itse keksimäsi typerä sana, jota yrität nyt epätoivoisesti levittää täällä. Voi elämä.

Voi elämä itsellesi. Ei mulla ole tarvetta epätoivoisesti levitellä keksittyjä sanoja. Itse kuulin sen aikanaan kun joku puhui Maajussille morsian -sarjan eräästä maajussittaresta ja housuistaan. Kts. myös urbaanisanakirja.com ja "pini".

Täällä nyt puhutaan välillä yhtä turhaa ja turhempaakin. Ei mulla ole tarvis jatkaa yhden puhekielisen termin tiimoilta tän enempää. Hyvää illanjatkoa sinulle.

Virustorjuntani ilmoitti, että tuo sivusto ei ole turvallinen. Mikä sinua oikein vaivaa? Miksi yrität usuttaa ihmisiä epämääräisille sivustoille hankkimaan viruksia laitteisiinsa? Mene pois täältä kiusaamasta ihmisiä.

Vierailija
16294/44652 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on pinihousut?

Siis pieruverkkarit?

VM -72

Virustorjuntani ilmoitti, että tuo sivusto ei ole turvallinen. Mikä sinua oikein vaivaa? Miksi yrität usuttaa ihmisiä epämääräisille sivustoille hankkimaan viruksia laitteisiinsa? Mene pois täältä kiusaamasta ihmisiä.

Edelleen: hyvää illanjatkoa sinulle.

Vierailija
16295/44652 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyi rähjääntyneelle Meenalle kyyti. Minne se oma auto oikein katosi.

Murhaako Meena vielä rekkauskin, kun kyseli miehen kuntoa.

Jutusteli ja flirttas. Meena rakastu. Hän ei huonokuntoisia rakasta.

Meena on nyt Manpreet.

Onko se Manpreet joku siskosten salanimi? Charleskin tunsi Manpreetin Sairana eli kumpiko on se oikea nimi vai ei kumpikaan?

Vierailija
16296/44652 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä myös lehdistö revittelisi surkeasti toteutettuja poliisitutkintoja kaikista kolmesta kuolemasta ja vaatisi päitä vadille.

Vaikka tää Meena-piina on kyllä todella puuduttavaa ollut kaikkine pitkityksineen, niin saas nähdä miltä tuntuu taas katsella normi-Emmerdalea ihmissuhde- ym. vääntöineen, tuntuuko mukavan rauhalliselta vai liiankin rauhalliselta 😊

No kaipa sieltä taas jotain extreme-juonta pukkaa taas parin vuoden päästä, sitä odotellessa voi vähän vetää henkeä.

Vierailija
16297/44652 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos tällä kertaa oli sentään kenttää kun Vinny soitti poliisille, yleensä IKINÄ ei ole kun kyläläiset jonnekin yrittää soitella 😂

Vierailija
16298/44652 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia Tracy ei voi jättää Frankieta Naten hoiviin? Natella kaikki sukulaiset ja avut lähellä. Nyt lapsi lähtee äitinsä kanssa yksin vieraasen paikkaan, jossa ex-masentuneella äidillä ei mitään turvaverkkoja. Taas yksi esimerkki, kun kakarat kärsii siitä kun vanhemmat saa päähänsä toteuttaa itseään.

Peräti kaksi poliisiako oli varaa irroittaa sekopäistä murhaajaa kiinniottamaan taskulamppujen kanssa metsää sohimaan? Koirayksikköä? Mitään saartorengasta tai tiesulkujakaan ei saatu aikaiseksi?

Vierailija
16299/44652 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä näin sen sellaisena reaktiona kuullessaan, mitä Meena onntyträrelleen tehnyt, et millään ei ole väliä, kunhan saa Meenan kiinni. Tavallaan siis shokki, jolloin muut asiat väistyvät.

Vierailija
16300/44652 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on pinihousut?

Siis pieruverkkarit?

VM -72

Juu, tää kirjoittaja tietty sinne sen viiruksen istutti. Voi hyvää päivää. Monesti olen tuolla ollut, eikä siellä silloin viirusta ollut. Jos nyt on, hyvä et ilmoitti. Tyhmähän se olis, joka ei sitä varoitusta usko. Eli mene itse pois tai puhuttele ystävällisiä kommentoijia paremmin.

Ketju on lukittu.