Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
13661/44652 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naten ja Billin reissusta. Mä jotenkin ymmärsin, että lähtivät lounasaikaan baareihin. Oli niin valoisaakin vielä siellä terassillakin, josta billy lähti..

Niin ja Tracyhan valmistautui iltaa varten!

Jos ja kun Nate lähti tän Fionan matkaan ja sammu tämän kotiin, niin eikö muka missään vaiheessa herännyt ennen seuraavaa aamupäivää?

Kyllä sitä väsyneenä ja juopuneenakin pitää käydä veskissä ja janottaa, asento on huono.. äkkisiltään mietittynä olisi maannut toisen sohvalla alkuillasta seuraavaan aamuun.

Vierailija
13662/44652 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hassu sattuma...se Fiona on Vanessan tyttöystävä.

Maailma on pieni🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13663/44652 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on pieni🤔

Jäikös mulla jotain näkemättä vai paljastellaanko täällä?

Vierailija
13664/44652 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naten ja Billin reissusta. Mä jotenkin ymmärsin, että lähtivät lounasaikaan baareihin. Oli niin valoisaakin vielä siellä terassillakin, josta billy lähti..

Niin ja Tracyhan valmistautui iltaa varten!

Jos ja kun Nate lähti tän Fionan matkaan ja sammu tämän kotiin, niin eikö muka missään vaiheessa herännyt ennen seuraavaa aamupäivää?

Kyllä sitä väsyneenä ja juopuneenakin pitää käydä veskissä ja janottaa, asento on huono.. äkkisiltään mietittynä olisi maannut toisen sohvalla alkuillasta seuraavaan aamuun.

Sammunut voi myös kusta alleen ja jatkaa uniaan. Ei se ole mitenkään harvinaista. Nate ei yksinkertaisesti ole jaksanut muuta kuin nukkua päätään selväksi.

Vierailija
13665/44652 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä toi Chloe haluaa Noahista? Älä vastaa mun__aa, koska sitä saisi varmaan joltain hieman kokeneemmaltakin.

Vierailija
13666/44652 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma on pieni🤔

Ei ole mikään salaisuus.

Vierailija
13667/44652 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma on pieni🤔

Ei ole mikään salaisuus.

Mitä ihmettä? Minultakin tuo on mennyt kokonaan ohi.

Vierailija
13668/44652 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä toi Chloe haluaa Noahista? Älä vastaa mun__aa, koska sitä saisi varmaan joltain hieman kokeneemmaltakin.

Rikas tyttörukka vähän seikkailee... on varmaan kiva, kun nuori sälli on niin in laav.

Vierailija
13669/44652 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma on pieni🤔

Ei ole mikään salaisuus.

Priyan näyttelijä on Fiona Wade

Vierailija
13670/44652 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma on pieni🤔

Ei ole mikään salaisuus.

Priyan näyttelijä on Fiona Wade

Fionan näyttelijä on Yemisi Oyinloye.

Vierailija
13671/44652 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikas tyttörukka vähän seikkailee... on varmaan kiva, kun nuori sälli on niin in laav.

Arvatkaa kuka on biologinen Cloen äiti on ja sisarpuoli? Kenen lapsi syntyy keväällä ja kuka sen isä? Pienet piirit joita pidetään sarjassa jostain syystä joten keksivät lisää sukua.

Vierailija
13672/44652 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on kaksi kuksimispaikkaa tuolla kylällä, on mökki ja heinälato. Mökissä voi myös yöpyä, juoda viinaa ja vetää huumeita. Heinäladossa taas piilotella varastettuja tavaroita, kuten autoja.

Vierailija
13673/44652 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerry oli aiemmin hauska hahmo. Nyt vaikuttaa jotenkin kököltä. Se höntäntönttä-tyyli sopi hänen persoonaansa ja nyt on kuin mikäkin gansta. Siis koko elämäntyyli jonkun rikollisen lakeijana ei sovi hänelle. Charitylle olisi voinut tuollaisen roolin pistää tai jopa Debbielle.

Vierailija
13674/44652 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaa kuka on biologinen Cloen äiti on ja sisarpuoli? Kenen lapsi syntyy keväällä ja kuka sen isä? Pienet piirit joita pidetään sarjassa jostain syystä joten keksivät lisää sukua.

Kävin tsekkaamassa...sanon vaan huh huh😳

Vierailija
13675/44652 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerry oli aiemmin hauska hahmo. Nyt vaikuttaa jotenkin kököltä. Se höntäntönttä-tyyli sopi hänen persoonaansa ja nyt on kuin mikäkin gansta. Siis koko elämäntyyli jonkun rikollisen lakeijana ei sovi hänelle. Charitylle olisi voinut tuollaisen roolin pistää tai jopa Debbielle.

Samaa mieltä, tykkäsin hänestä silloin aiemmin.

Vierailija
13676/44652 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, tykkäsin hänestä silloin aiemmin.

Joo ne oli legendaarisia ne hänen toilailut!

Vierailija
13677/44652 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on kaksi kuksimispaikkaa tuolla kylällä, on mökki ja heinälato. Mökissä voi myös yöpyä, juoda viinaa ja vetää huumeita. Heinäladossa taas piilotella varastettuja tavaroita, kuten autoja.

Se urheilutalo vai mikä krikettipaviljonki lieneekään.. ja tosiaan oliko Noahin ja Chloen temmellys paikka se Moiran lato?

Sekin suht yleiseksi käynyt.

Sinänsä ettei pienessä kylässä paikkoja yleensä ole.

Mutta kuinka pihalla kyläläiset aina on, kun jotain pitäs ettiä. Ei tule nuo paikat mieleenkään, vaikka 90% varmuudella sieltä löytyy.

Noah on ollut niin söpö, kun on yhtä hymyä vaan. Enpä ollut ennen ajatellutkaan, että sehän on muutoin samallainen mököttäjä kuin siskonsa.

Vierailija
13678/44652 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhdasta spekulointia!!!

Kerry siihen malliin roikkuu Chloessa, että olisko..?

Sitten se Chloen gangsteri-isä ei vois olla se Charityn rais kannut poliisi. Aiheesta oli spekulointia aiemmin.

Vauvoista tiedän vaan yhden, kun spoilasin itseäni vahingossa. Sen aika ei liene vielä.

Vierailija
13679/44652 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähti Kerrystä särmä, kun diabetes sille kirjoitettiin.

Vierailija
13680/44652 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu epäuskottavalta Noahin ja Chloen rakkaustarina, kun näemme heidän olevan koko ajan vain kaukana toisistaan. Ymmärrän että on koronarajoitukset ja silleen, mutta harmi että on.

Ketju on lukittu.