Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää Jimmyn ylivastuuntuntoisuus ja itsensä syytteleminen. Rypi pitkään tunnontuskissa ja aikoi ottaa Paulin kuolemaan johtaneesta onnettomuudesta syyn niskoilleen, vaikka onnettomuus oli pelkkä vahinko. Jimmy ei myöskään pystynyt salaamaan vaimoltaan suudelmaa ja sai vaimonsa raivon partaalle.
Jimmy jankkaa liian kanssa ja tekee asiat monimutkaisiksi.
Vaikka Chasille ei kuulu mitenkään harrastaako Eric kimppakivaa Chasin äidin kanssa, silti oli hulvaton se tilanne kun Chas sitä kysyi 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kenenkään muun "man crush" aikoinaan Frankin näyttelijä Michael Praed kun esiintyi Robin Hoodina? Mun esiteinisukkani pyörivät jaloissa ja silmät tuikkivat sydäminä hänelle. 😍 Muistelen että joku Suosikin fanikuva tai juliste mulla oli hänestä seinälläkin. Aivan charmantisti oli vanhentunutkin. Harmi että Frankin tarina päättyi niin ikävästi. 😟
Voi hänkö se olikin, kiitos paljon tiedosta! Tykkäsin hirveästi hänestä silloin ja myös nyt Emmerdalessa, komein mies koko sarjan olemassa olon.
Juu, Robin Hood ja Dynastian prinssi. Ihailin niin kovasti silloin kasarilla ja tietty nytkin Frankina. Harmi kun "t.a.pettiin". 😢
Eikö ne ikinä piä ovia lukossa? Miksi Mac ei vaan kävellyt sisään niinkuin Sarah? Nytkö Faith saa kaiken anteeksi? Cainiltakin?
Sarjassa puhutaan hyvää englantia selkeästi. Seuratessani sarjaa kielitaitoni on kehittyy. Enemmän tällaisia sarjoja!
Seuraan jännityksellä Meenan toimintaa. Hän on aina paikalla selvittämässä tilanteita ja salakavalasti peittelemässä tekemiään rikoksia. Selviääköhän sarjassa hänen hirmutekonsa ja todellinen luonteensa?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Chasille ei kuulu mitenkään harrastaako Eric kimppakivaa Chasin äidin kanssa, silti oli hulvaton se tilanne kun Chas sitä kysyi 😃
Chas on suosikkini Emiksen naishahmoista !
Suora ja suoraselkäinen asiassa kuin asiassa.
Ehdoton ykkönen naisista.
Veljensä Cain on samaa maata, mutta räväkämpi ote ja kaikki Cainin toimet eivät ole täysin laillisia 🤭
Vierailija kirjoitti:
Toivon sydämessäni, että Liam ja Bernice palaavat lopulta yhteen.
Minä taas olen täysin päinvastaista mieltä.
Toivon hartaasti että Liam ja Leyla pysyvät yhdessä ja onnellisesti naimisissa vielä vuosikausia...
Bernice on ihan vilpitön ja mukava.
Mutta liian tuulella käyvä, unelmoida ja mielipiteet vaihtuvat äkisti. Vähän sellainen Neiti Hattara.
Toivottavasti Bearnice löytää vielä itselleen sopivan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan jännityksellä Meenan toimintaa. Hän on aina paikalla selvittämässä tilanteita ja salakavalasti peittelemässä tekemiään rikoksia. Selviääköhän sarjassa hänen hirmutekonsa ja todellinen luonteensa?
Tätä on kyselty lähes päivittäin.
Ja mitä nyt on tänne kirjoiteltu, niin EI jää kiinni tänä vuonnakaan.
Alkuvuodesta vasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chas on suosikkini Emiksen naishahmoista !
Suora ja suoraselkäinen asiassa kuin asiassa.
Ehdoton ykkönen naisista.Veljensä Cain on samaa maata, mutta räväkämpi ote ja kaikki Cainin toimet eivät ole täysin laillisia 🤭
Sama. Jotenkin on niin aidot sisarukset. Ja Faith just sopiva äiti niille. Hauska seurata perheen sanailua.
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa puhutaan hyvää englantia selkeästi. Seuratessani sarjaa kielitaitoni on kehittyy. Enemmän tällaisia sarjoja!
No ei kaikki, mutta esim. Bernice puhuu perienglantilaisittain.
Vähän asian vierestä, mä olen oppinut jonkin verran saksaa Lemmen viemää-sarjan ansiosta.
Bob on mun suosikki. Aina hyvällä tuulella.
Kiva että on tuollainen kevyempikin juonikuvio menossa. Toi kimppakiva on aika hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että, Brenda oli hehkeänä, nätti.
Ja kivat hiukset.Tänään, torstaina oli Faith puolestaan aika nättinä siinä punaisessa peruukissa. Hän on ollut nuorena varmaan ihan kaunotar, hyvä kroppakin vielä👍
Miten on, minkä ikäisiä mielestänne sarjassa ovat Sarah, Debbie, Cain ja Faith?
Ihan villi veikkaus:
Sarah 13
Debbie 32
Cain 51
Faith 74
Ihan hyvin veikattu, ok, muistelen kuitenkin että Sarah syntyi Debbielle ja Andylle kun he olivat hyvin nuoria, vai muistanko väärin...korjatkaa paremmin muistavat...
Kylläpä minä herkityin kun Cain tuli mustan muovikassin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että, Brenda oli hehkeänä, nätti.
Ja kivat hiukset.Tänään, torstaina oli Faith puolestaan aika nättinä siinä punaisessa peruukissa. Hän on ollut nuorena varmaan ihan kaunotar, hyvä kroppakin vielä👍
Miten on, minkä ikäisiä mielestänne sarjassa ovat Sarah, Debbie, Cain ja Faith?
Ihan villi veikkaus:
Sarah 13
Debbie 32
Cain 51
Faith 74Ihan hyvin veikattu, ok, muistelen kuitenkin että Sarah syntyi Debbielle ja Andylle kun he olivat hyvin nuoria, vai muistanko väärin...korjatkaa paremmin muistavat...
Kyllä Debbie oli nuorempi kuin 19 v..
14-15v?
Cain sai paskaraivarit, kun sai kuulla, että Andy oli koskenut hänen lapseensa.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään! 😂
Vierailija kirjoitti:
Kiva että on tuollainen kevyempikin juonikuvio menossa. Toi kimppakiva on aika hauska.
Kimppakiva?! Kolme vanhaa ihmistä, yksi sydänvikanen ja kaksi syöpäläistä.
Toivon sydämessäni, että Liam ja Bernice palaavat lopulta yhteen.