Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Nyt kun on tämä synkkä murhajuoni meneillään, tykkäisin jos sen vastapainoksi olisi enemmänkin kevyttä hauskaa tapahtumaa kuten tuo Ericin ja kahden naisen yhdessä viihtyminen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on tämä synkkä murhajuoni meneillään, tykkäisin jos sen vastapainoksi olisi enemmänkin kevyttä hauskaa tapahtumaa kuten tuo Ericin ja kahden naisen yhdessä viihtyminen.
Niinpä. Jotenkin ahdistava se Nicolan ja Jimmynkin tilanne, Leylasta ja Liamista nyt puhumattakaan + että se yksi marisee koko ajan sen vauvansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Jotenkin ahdistava se Nicolan ja Jimmynkin tilanne, Leylasta ja Liamista nyt puhumattakaan + että se yksi marisee koko ajan sen vauvansa kanssa.
En ole koskaan pitänyt Tracyn roolihahmosta. On todella kärkäs ja rutisee ja loukkaantuu kaikesta.
Itse en usko että Mandysta ja karhusta ollaan tekemässä paria. oli vaan jonkun haave. Kyllä sitä Mandyä ollaan ajamassa Nicolan ja Jimmyn väliin valittevasti. Mä soisin että olis muutama niitä pareja jotka vaan kuuluu yhteen esim Nicola ja Jimmy sekä Cain ja Moira. Horjua saa ja pitääkin koska eivät voi olla onnellisia koko ajan. Mutta erottaa ei saa. Sitten on taas pareja kuten Laurel ja Jai soisin molemmille onnen mutta kuuluvatko he yhteen? Minusta he ovat parina jotenkin melko tylsiä.
Kyllä ennenkin jotkut parit olivat ns loppuun asti yhdessä. Esim Diane ja Jack.
Lähiaikoina ei ole ollut Emiksessä oikein ilon aiheita kellään hahmoista. Aika synkällä teemalla on menty ja kuulumma vielä mennään.
Tracykin joka on ollut ilopilleri tähän asti, on kuin eri henkilö , vaikkakin raskaushormonit jyllää.
Soisi edes sillä pastori Charlesilla onnea tulevan, siinä on sympaattinen mies ! Ja komeakin vielä.
No, Meena kuulumma puuttuu heidänkin onnensa, kohta on Andrea kokenut kovia.
Meenalla on pakkomielle myös siihen, että siskonsa on rakastunut edelleen Charlesiin.
Ehkä siksi ei kestä Charlesin ja Andrean onnea.
Vierailija kirjoitti:
Itse en usko että Mandysta ja karhusta ollaan tekemässä paria. oli vaan jonkun haave. Kyllä sitä Mandyä ollaan ajamassa Nicolan ja Jimmyn väliin valittevasti. Mä soisin että olis muutama niitä pareja jotka vaan kuuluu yhteen esim Nicola ja Jimmy sekä Cain ja Moira. Horjua saa ja pitääkin koska eivät voi olla onnellisia koko ajan. Mutta erottaa ei saa. Sitten on taas pareja kuten Laurel ja Jai soisin molemmille onnen mutta kuuluvatko he yhteen? Minusta he ovat parina jotenkin melko tylsiä.
Emmerdalen väki sotii kaikkia tilastoja vastaan. Vaikka avioeroja ja muitakin eroja on nykyään paljon, niin kyllä silti on pareja jotka pysyvät yhdessä. Karikoitahan ja sen sellaista jokaiseen parisuhteeseen tulee, mutta toiset pääsevät niistä yli. Emmerdalessa ei taida yksikään pari pysyä yhdessä. Zak ja Lisakin erosivat välillä + ettei Lisa Zakin ensimmäinen puoliso ollut vaan Nellie jonka kanssa niin ikään ero tuli. Olisihan se mukavaa että EDES se yksi pariskunta pysyisi yhdessä. Surullista ettei mikää suhde Emmerdalessa tunnu kestävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmerdalen väki sotii kaikkia tilastoja vastaan. Vaikka avioeroja ja muitakin eroja on nykyään paljon, niin kyllä silti on pareja jotka pysyvät yhdessä. Karikoitahan ja sen sellaista jokaiseen parisuhteeseen tulee, mutta toiset pääsevät niistä yli. Emmerdalessa ei taida yksikään pari pysyä yhdessä. Zak ja Lisakin erosivat välillä + ettei Lisa Zakin ensimmäinen puoliso ollut vaan Nellie jonka kanssa niin ikään ero tuli. Olisihan se mukavaa että EDES se yksi pariskunta pysyisi yhdessä. Surullista ettei mikää suhde Emmerdalessa tunnu kestävän.
Vaikka tosin, kestääkö missään muussakaan draama-/saippuasarjassa? Eihän siinä muuten olisi juonikuvioita. Dallasissa taisi Jockin ja Miss Ellien liitto kestää nuoruudesta kunnes kuolema heidän erotti.
Mun mielestä pitäisi keksiä muitakin juonio parille parille kuin erot/pettämiset ym. En mä toivo että kaikki parit eläis onnellisena loppuun asti. Tiedän että emme on nykääm saippuasarja mutta jotenkin haikeilen vielä sitä aikaa kun emme oli vielä kunnon draamasarja.
Sellaista paria ei kyllä tule mieleen emmen historiasta joka olisi pysynyt yhdessä loppuun asti ilman muita kumppaneitä muuta kuin Annie ja John? Sudgen Jackin vanhemmat. Oliko Marlonilla ketään ennen Triciaa? Bettykään ei ollut Sethin eka vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä pitäisi keksiä muitakin juonio parille parille kuin erot/pettämiset ym. En mä toivo että kaikki parit eläis onnellisena loppuun asti. Tiedän että emme on nykääm saippuasarja mutta jotenkin haikeilen vielä sitä aikaa kun emme oli vielä kunnon draamasarja.
Sellaista paria ei kyllä tule mieleen emmen historiasta joka olisi pysynyt yhdessä loppuun asti ilman muita kumppaneitä muuta kuin Annie ja John? Sudgen Jackin vanhemmat. Oliko Marlonilla ketään ennen Triciaa? Bettykään ei ollut Sethin eka vaimo.
Kun pari joka on ollut naimisissa 20 + vuotta muuttaa Emmerdaleen niin pian tulee ero tai murha tai joku muu vastaava joka erottaa ennen niin happy couplen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hihhii, sepä oliskin riemukas pari; Karhu ja Mandy!!! Siitä saisi kirjoitettua tosi hauskoja kohtauksia! ;)
Enpä tiedä mitä hihiteltävää siinä olisi, että menisi sänkyyn ex-miehensä isän kanssa? Ihan kipeetä.
Saippuasarjoissa taitaa olla ihan normaalia kokeilla sekä isää että poikaa. En muista onko sitä juuri Emmerdalessa tapahtunut.
Olipa Moirakin isän ja sen pojan kanssa, tosin ei tiennyt että Cain on sen isä. Että mikäs ihme se nyt olis jos Mandy ja Karhukin...no se nyt vaan on kuvitelmaa...
No tuskin kuitenkaan Mandy ja Karhu...vai onko jollakin parempaa tietoa?
Ei ole tietoa, se oli vaan sellainen heitto jossain yhteydessä, kun Mandylla ja Karhulla oli joku lyhyt kohtaus. Ihan vaan meidän mielikuvitus lähti laukalle. :)
Siis siellä salongissa kahvimukia myöten leopardikuvioo, voi hyvät hyssykät! Jotain rajaa. Bernielläkin oli kirjava paita ja leopardiessu sen päällä, oli vähän liian kirjava yhdistelmä. Ja se peruukki...!!
Tsot tsot. Bernice oli keskiviikkosessa kakkosjaksossa ilman peruukkia!
Vierailija kirjoitti:
En muista. Senhän takia se lähes palvokin Triciaa, kun tämä kaunis ja upea nainen näki hänet joutavan Dinglen, rumankin vielä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pitänyt Tracyn roolihahmosta. On todella kärkäs ja rutisee ja loukkaantuu kaikesta.
Ei älynnyt, että lapsi kasvaa ja tarvitsee ravintoa, vihdoin älysi että voisi antaa lapselleen äidinmaidon korviketta. Kuinkahan Gabby tulevaa vauvaansa hoitaa, kaataako anopin pulloista rauhoittavaa.
Nicola oli eilisissä jaksoissa taas aivan mahtava. Miten päästeli loukkaantuneena solvauksia. Se tapa ja osa niistä haukuista olivat aika spoton, etenkin Mandysta, vaikkei edes ulkonäön haukkumiseen sortunut.
Toivottavasti saavat asiansa kasaan, kunhan Nicola rauhottuu. Mitään suuria päätöksiä ei pitäisi tehdä noin vihaisena. Jimmy oli niin lutusen näköinen, kun pää alhaalla lähti ovesta, kun Nico käski.
Komia raaminen mies tämä Jimmy, vaikkei nyt kasvot olekaan komeimmasta päästä, silti hyvät ilmeet ja lempeä olemus. Kelpais.
Mua jotenkin ärsytti, että miksei Liamin suruporukka kerännyt niitä Leannan tavaroita ja ottanut johonkin omaan talteensa. Ihan siis Liamille selittäen, että katuu myöhemmin jos nyt kaiken kerralla hävittää nurkista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista. Senhän takia se lähes palvokin Triciaa, kun tämä kaunis ja upea nainen näki hänet joutavan Dinglen, rumankin vielä. :D
Tykkäsin Trician hahmosta, siinäkin oli muuten roolitus onnistunut kun ulkonäöllisesti muistutti äitiään Stephiä. Alan Turneria, Bettyä, Sethiä ja Ednaa on kyllä ajoittain ikävä.
Murhaaja-Meena on aika näppärä lohduttaja. Hän on koko ajan oikeassa paikassa ja sanoo oivaltaviakin asioita. Oikein kultainen ihminen.
Jos Leannan murhaaja olisi pidetty vielä katsojiltakin salassa, niin Meenastahan voisi alkaa tykkäämään.
Vierailija kirjoitti:
Nicola oli eilisissä jaksoissa taas aivan mahtava. Miten päästeli loukkaantuneena solvauksia. Se tapa ja osa niistä haukuista olivat aika spoton, etenkin Mandysta, vaikkei edes ulkonäön haukkumiseen sortunut.
Toivottavasti saavat asiansa kasaan, kunhan Nicola rauhottuu. Mitään suuria päätöksiä ei pitäisi tehdä noin vihaisena. Jimmy oli niin lutusen näköinen, kun pää alhaalla lähti ovesta, kun Nico käski.
Komia raaminen mies tämä Jimmy, vaikkei nyt kasvot olekaan komeimmasta päästä, silti hyvät ilmeet ja lempeä olemus. Kelpais.
Mua jotenkin ärsytti, että miksei Liamin suruporukka kerännyt niitä Leannan tavaroita ja ottanut johonkin omaan talteensa. Ihan siis Liamille selittäen, että katuu myöhemmin jos nyt kaiken kerralla hävittää nurkista.
Ymmärrän hyvin Nicolan loukkaantumisen! Miten loukkaavaa ja alentavaa onkaan kun on pynttääntynyt miestään varten ja mies sitten sanookin että "ei pysty ei kykene", joskus on tullut tämä omakohtaisesti koettua, ei hirveen mieltäylentävää....
Vierailija kirjoitti:
Murhaaja-Meena on aika näppärä lohduttaja. Hän on koko ajan oikeassa paikassa ja sanoo oivaltaviakin asioita. Oikein kultainen ihminen.
Jos Leannan murhaaja olisi pidetty vielä katsojiltakin salassa, niin Meenastahan voisi alkaa tykkäämään.
Voi että mua korpeaa nämä Meenan lohduttelut. Täysi psykopaatti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Trician hahmosta, siinäkin oli muuten roolitus onnistunut kun ulkonäöllisesti muistutti äitiään Stephiä. Alan Turneria, Bettyä, Sethiä ja Ednaa on kyllä ajoittain ikävä.
Loistava roolitus tuo Tricia ja Steph. Kuten sanottu, Emmerdalessa on ällistyttävän paljon onnistuneita roolituksia. Harvassa sarjassa on.
Vanhoja hyviä aikoja 2000 luvun alun Emmerdale. :) En muuta kattonutkaan telkkarista, kun lapset oli pieniä. Ehkä heidän juttujaan ja satunnaisia leffoja miehen kanssa. Emmerdalen pidin omana juttuna, kun muksut laitettu nukkumaan oli aika rauhoittua sarjan ääreen.
Minusta oli hauskat ilmeet Davidillä kun Eric oli kahden naisen kanssa suunnittelemassa iltaa.