Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Mun mielestä Meena varasti sen lippaan että saisi Jaakopille matkarahaa ja sen pois jaloista.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Meena varasti sen lippaan että saisi Jaakopille matkarahaa ja sen pois jaloista.
Eikös siitä matkoille lähdöstä alettu puhumaan vasta sitten kun lipas oli jo varastettu?
Cainillä on kyllä ihana ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on jäänyt vanhoilta ajoilta eniten mieleen Cainin ja poliisiAngien rakkaussuhde.
Se oli niin riipaisevaa, rajua...mutta herkkää kuitenkin.
Muistan vieläkin kuinka itkin sen traagista loppua.Minäkin muistan sen, Cain oli niin komea ollakseen britti:).
Taisin pöhkö olla jopa ihastunut häneen, hihVau. Mä en ole koskaan saanut siitä komeaa. OIkeastaan aivan järkyttävän ruma mun silmääni. Lisäksi vielä, kun jätkä on armoton k-pää, niin ei auttanut yhtään hänen hahmonsa ymmärtämistä. Nyttemmin isäytyessään on alkanut näyttämään jopa ihmiseltä.
Se mua Emmerdalessa häiritsee, ettei ole komeita miehiä oikeastaan ollenkaan. Zak oli aikonaan, mutta nyt hän on kuihtunut ihan harmaaksi vanhukseksi.
Mun mielestä komeita on Mackenzie ja Billy.
Niin, kaikki ei tykkää kaikista 🤭. Minä en tykkää edes Macenzien ulkonäöstä, luonteesta nyt puhumattakaan. Kasvot ovat toki komeat ! Mutta lösähtänyt ja luihu muu olemus tökkii niin paljon että kasvojen komeus menettää merkityksensä.
Billy ja MacKenzie on minustakin komeimmat tällä hetkellä, ja itkevä Liam. Se sliipattu lääkärityyli ei vedonnut, mutta tämä maanläheisempi kyllä. Ross oli mun makuun täysin ja myös Pete.
MacKenzie on kuin iso kakara. Jatkuvasti joku härnäys mielessä. Ärsyttävää! Hänen tilalleen ottaisin vaikka Elin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
MacKenzie on kuin iso kakara. Jatkuvasti joku härnäys mielessä. Ärsyttävää! Hänen tilalleen ottaisin vaikka Elin takaisin.
En tykkää hyväksikäyttäjistä ja loiseläjistä, siinä ihminen on tosi ruma kaikinpuolin, kuten tämä MacKenzie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on jäänyt vanhoilta ajoilta eniten mieleen Cainin ja poliisiAngien rakkaussuhde.
Muistan vieläkin kuinka itkin sen traagista loppua.Minäkin muistan sen, Cain oli niin komea ollakseen britti:).
Taisin pöhkö olla jopa ihastunut häneen, hihVau. Mä en ole koskaan saanut siitä komeaa. OIkeastaan aivan järkyttävän ruma mun silmääni. Lisäksi vielä, kun jätkä on armoton k-pää, niin ei auttanut yhtään hänen hahmonsa ymmärtämistä. Nyttemmin isäytyessään on alkanut näyttämään jopa ihmiseltä.
Se mua Emmerdalessa häiritsee, ettei ole komeita miehiä oikeastaan ollenkaan. Zak oli aikonaan, mutta nyt hän on kuihtunut ihan harmaaksi vanhukseksi.
Osa Emmerdalen viehätystä mun mielestä on, että ihmiset siinä eivät ole koskaan olleet mitään "kiiltokuvia" kuten amerikkalaisissa saippuasarjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Victorian näyttelijä oli tosiaan Aaronin kanssa mutta petti tätä Rossin kanssa. Erosivat Rossinkin kanssa lopulta.
David ja Debbie, Eric ja Brenda sekä Cain ja Rhona ovat yhdessä oikeassa elämässä.
Ja Liam ja Moira + Luke ja Lee + Kerry ja Daz
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa Emmerdalen viehätystä mun mielestä on, että ihmiset siinä eivät ole koskaan olleet mitään "kiiltokuvia" kuten amerikkalaisissa saippuasarjoissa.
Just näin. Amerikan sairaat ja kuolleetkin on täydessä meikissä ja virheettömästi puettuja. Vähänks on ällöä. Enkkusarjat rules. Emmerdale ihan kärjessä. Nytkin nää surulliset jaksot tosi aitoja ...Vic &David???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Amerikan sairaat ja kuolleetkin on täydessä meikissä ja virheettömästi puettuja. Vähänks on ällöä. Enkkusarjat rules. Emmerdale ihan kärjessä. Nytkin nää surulliset jaksot tosi aitoja ...Vic &David???
Juuri näin, paitsi että mua vähän häiritsi kun Leanna siinä joen pientareella makasi niin kuin prinsessa unessaan, ei ollut mitenkään sen näköinen että viimeiset sekunnit olivat kauhistuttavat. Asentokin oli vaan kuin nukkuisi kotisängyssään.
Brittisarjat on kyllä ihan järjestään hyvin tehtyjä, melkein kaikki tulee ahnehdittua mitä Areenaan tai telkkariin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, paitsi että mua vähän häiritsi kun Leanna siinä joen pientareella makasi niin kuin prinsessa unessaan, ei ollut mitenkään sen näköinen että viimeiset sekunnit olivat kauhistuttavat. Asentokin oli vaan kuin nukkuisi kotisängyssään.
Brittisarjat on kyllä ihan järjestään hyvin tehtyjä, melkein kaikki tulee ahnehdittua mitä Areenaan tai telkkariin tulee.
Minustakin Leannan ruumis oli epäuskottavan prinsessamaisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä miksi varsinkin Erik hullaantui Vallista! Ja hänen kuolemansa jälkeen, pitää häntä lähes pyhimyksenä.
Jokainen tietty näkee ihmiset eri valossa, minusta Val oli viinaan menevä ( kuten lähes kaikki Emiksessä), juonitteleva, hössö 🥴, usein ilkeä ja piikittelevä , huomionkipeä ym.... Mutta, olihan hänessäkin hyviä puolia. En kaipaa hänen hahmoaan.Sitä Moiran poikaa , ( olikos hän Adam ? ) kaipasin takaisin. He olivat umpirakastuneita Vicin kanssa ja muutenkin kuin luodut toisilleen.
Kun taas Moiran veli Mackenzie... (mikä nyt nimi kokonaisuudessaan onkaan) on täysin turha hahmo Emiksessä ! Muutenkin ihan jonnijoutava hahmo.
Turhake . Eikö muuta juonenkäännettä käsikirjoittaja keksinyt, kuin tuoda joku luiru tyyppi luuhaamaan kylän raittia.
Ja Meena, hänestä on tehty "aina täydellisesti onnistuva murhaaja", siis yli minkään teorian, hän onnistuu tekemään hirveyksiä ilman että kukaan näkee, tai jää MITÄÄN todistus aineistoista. Ja Emiksen poliisit on tehty olemaan harjoittelija ainesta.
Meena kylvää surua kyläläisille vielä monta pitkää kuukautta.
Liam varmaan tulee päätymään eroon Leylasta, oltuaan viikon naimisissa. Siltä tuo nyt vaikuttaa.
David ja Vic, sekä Dawn ja Bill ovat kuin luodut toisilleen .
Hitto, mitä jäsentelemätöntä tajunnanvirtaa. Ja välimerkit...
Jaahans...tänne saapui taas yksi TÄYDELLINEN ihminen.
Leanna oli niin kauniina siinä kuollessaan mutta ehkä se oli tarkoituksellista. Korostui järkyttävä kuolema juuri, kun nuori nainen on vasta kuin nupuillaan, puhkeamassa kukkaansa,
Vierailija kirjoitti:
Jaahans...tänne saapui taas yksi TÄYDELLINEN ihminen.
No, niinpä , taas näkyy ,,,saapuneen Hra yksinäinen, kärttyisä käppänä. Hra Pilkku-Maisteri !
Vääntää kettuilu , kommentteja, jotta ,HÄNTÄ ei ahdistaisi niin paljon. Pilkun viilaaja,,,,,,,,,, ,,,,,
Raukalla on, , heppoiset huvit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä miksi varsinkin Erik hullaantui Vallista! Ja hänen kuolemansa jälkeen, pitää häntä lähes pyhimyksenä.
Jokainen tietty näkee ihmiset eri valossa, minusta Val oli viinaan menevä ( kuten lähes kaikki Emiksessä), juonitteleva, hössö 🥴, usein ilkeä ja piikittelevä , huomionkipeä ym.... Mutta, olihan hänessäkin hyviä puolia. En kaipaa hänen hahmoaan.Sitä Moiran poikaa , ( olikos hän Adam ? ) kaipasin takaisin. He olivat umpirakastuneita Vicin kanssa ja muutenkin kuin luodut toisilleen.
Kun taas Moiran veli Mackenzie... (mikä nyt nimi kokonaisuudessaan onkaan) on täysin turha hahmo Emiksessä ! Muutenkin ihan jonnijoutava hahmo.
Turhake . Eikö muuta juonenkäännettä käsikirjoittaja keksinyt, kuin tuoda joku luiru tyyppi luuhaamaan kylän raittia.
Ja Meena, hänestä on tehty "aina täydellisesti onnistuva murhaaja", siis yli minkään teorian, hän onnistuu tekemään hirveyksiä ilman että kukaan näkee, tai jää MITÄÄN todistus aineistoista. Ja Emiksen poliisit on tehty olemaan harjoittelija ainesta.
Meena kylvää surua kyläläisille vielä monta pitkää kuukautta.
Liam varmaan tulee päätymään eroon Leylasta, oltuaan viikon naimisissa. Siltä tuo nyt vaikuttaa.
David ja Vic, sekä Dawn ja Bill ovat kuin luodut toisilleen .Hitto, mitä jäsentelemätöntä tajunnanvirtaa. Ja välimerkit...
Sun , päässäsi ,on kaikki kaaosta,, ,,
Lueskelin tuossa tämän päivän jaksoja, että Liam saa yllättävältä taholta tukea. Kuvassa on Cain ja Liam.
Se Liamin Cain ihastus oli niin hauskaa silloin polttarijaksossa. Cain otti asian jotenkin fiksusti, ei ärähdellyt tai muutenkaan loukannut Liamia. Liam ihan sydämenkuvat silmissä haikaili "bestiksensä" perään.
Sööttiä, jos Cain tosiaan nyt pystyy olemaan se kaveri paikallaan, kun Liam eniten tarvii.
"Miksi naiset aina rakastuvat ketkuihin?" Tämä tosiasia taitaa olla ikuinen arvoitus meille maallikoille ja osittain myös ammattikallonkutistajille?