Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Toivoisin vieläkin, että myrkyttäjäksi paljastuisi joku jota kukaan ei ole osannut epäillä. Mieluiten joku yllätyspalaaja. Paluun sarjaanhan voisi tehdä esim. Taten suvusta Joe, Zoe tai Jean. Zoe toki eri näyttelijällä, koska RIP.
Mun puolesta saa kyllä spoilata, en minä kuitenkaan muista niitä enää, kun Emmeä katson.
Eikä mua haittaisi, vaikka muistaisinkin.
Gabbyn asumista Kartanossa en kyllä ymmärrä. Siellä ainoa, jonka kanssa hän vaikuttaisi olevan väleissä, on Noah. Iso talo joo ja varmaan kalliit ruuat eikä tarvitse itse siivota, mutta eikö se kuitenkin olisi mukavampaa asua Laurelin kanssa? Varsinkin sen jälkeen, kun kukaan Kartanossa ei enää luota Gabbyyn.
Aikookohan ne sitten poistaa äänen siitä videosta jonka antavat poliisille todisteeksi että Will myrkyttää Kimiä 🤔 muutenhan koko juttu selviää alta aikayksikön kun Kim pyytää että Will pistää lääkettä hänen juomaansa.
Vierailija kirjoitti:
Gabbyn asumista Kartanossa en kyllä ymmärrä. Siellä ainoa, jonka kanssa hän vaikuttaisi olevan väleissä, on Noah. Iso talo joo ja varmaan kalliit ruuat eikä tarvitse itse siivota, mutta eikö se kuitenkin olisi mukavampaa asua Laurelin kanssa? Varsinkin sen jälkeen, kun kukaan Kartanossa ei enää luota Gabbyyn.
En minä jaksaisi kuunnella naukuja/paapoja/voi voi kauheeta/ Laurelia.
Tylsistä tylsin Laurel
Gabbya inhoan, mutta eipä ole häävit vaihtoehdot hänelläkään. Tulevan vauvan vuoksi pitäisi jossain asua pysyvämmin, mutta omasta kodista voi vain haaveilla. Kartanossa hän on jatkuvasti suurennuslasin alla eikä suuressa suosiossa. Laurelin luona taas on tupa täynnä ja Laurel tosiaan on työntämässä nokkansa joka asiaan. Omaa äitiä ei kiinnosta Gabby tai vauva. Kauheat lähtökohdat lapselle, vaikka isä olisi mikä pohatta. Nyt isä on vaan ihmissuhteensa sössivä nössö, joka ehtii vielä tehdä elätettäviä sinne tänne.
Vierailija kirjoitti:
Aikookohan ne sitten poistaa äänen siitä videosta jonka antavat poliisille todisteeksi että Will myrkyttää Kimiä 🤔 muutenhan koko juttu selviää alta aikayksikön kun Kim pyytää että Will pistää lääkettä hänen juomaansa.
Eikös Kim selittänyt Jamielle, että Kim pyytää Willin keittiön puolelle siksi aikaa, kun Kim pyytää Williä pistämään lääkettä juomaan? Keittiön puolelle siksi, että sama kamera ei ulotu sinne eikä oletettavasti sen saman kameran mikrofonikaan.
Nythän ovat Will ja Jamie myrkyttähän pääepäillyt... Ja myös Gabby.
Sehän vois olla kuka muu tahansa, mutta eihän muilla ole jatkuvaa sisäänpääsyä "viinapisteeseen" 🤭.
Kun myrkkyä on kylvetty jo varmaan pari kuukautta.
Säännöllisesti.
Onko tällä Alilla sitten avoimet ovet Kartanoon ?
Sekin niin luihu ukko 😂... Niinpä Ali ?
Vähissä on se porukka joka sinne pääsee.
Lydia se ei tietenkään ole.
Andrea käy tosi harvoin siellä.
Se vois olla myös Harriet pappi, mutta hänellä ei ole pääsyä sisälle.
Aika arpapeliä :)
Pitäskö ruveta vetoa lyömään 🤭
Jännäks mennee, samoin tuon Meenan touhu...
Miusta on kyllä kiva välillä saada vähän juonipaljastuksia tietää... Ei minua haittaa jos vähän niitä joku paljastaa, .. helpottaa heti 🤣.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Kim selittänyt Jamielle, että Kim pyytää Willin keittiön puolelle siksi aikaa, kun Kim pyytää Williä pistämään lääkettä juomaan? Keittiön puolelle siksi, että sama kamera ei ulotu sinne eikä oletettavasti sen saman kameran mikrofonikaan.
Aaa niin muutten tais pyytääkin.
Vierailija kirjoitti:
Nythän ovat Will ja Jamie myrkyttähän pääepäillyt... Ja myös Gabby.
Sehän vois olla kuka muu tahansa, mutta eihän muilla ole jatkuvaa sisäänpääsyä "viinapisteeseen" 🤭.
Kun myrkkyä on kylvetty jo varmaan pari kuukautta.
Säännöllisesti.
Onko tällä Alilla sitten avoimet ovet Kartanoon ?
Sekin niin luihu ukko 😂... Niinpä Ali ?
Vähissä on se porukka joka sinne pääsee.
Lydia se ei tietenkään ole.
Andrea käy tosi harvoin siellä.
Se vois olla myös Harriet pappi, mutta hänellä ei ole pääsyä sisälle.
Aika arpapeliä :)
Pitäskö ruveta vetoa lyömään 🤭
Jännäks mennee, samoin tuon Meenan touhu...
Miusta on kyllä kiva välillä saada vähän juonipaljastuksia tietää... Ei minua haittaa jos vähän niitä joku paljastaa, .. helpottaa heti 🤣.
Ei minuakaan haittaa, vaikka paljastetaan jotain. En ota tätä niin vakavasti. Jos ei halua tietää liikaa etukäteen, ei lueskele täältä mitään.
Mä taidan nyt poistua täältä koska joku tai jotkut haluaa kiusallaan spoilata tulevia.
Miksi, koska aiemmin joku sanoi aloittavansa juonipaljastusketjun?! Mksi ette mene sinne eriksen sitten!?
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan nyt poistua täältä koska joku tai jotkut haluaa kiusallaan spoilata tulevia.
Miksi, koska aiemmin joku sanoi aloittavansa juonipaljastusketjun?! Mksi ette mene sinne eriksen sitten!?
Joo, jostain syystä tää ketju on menossa pilalle.
Just. Tää on pääosin ollut hyvänmielenketju, jossa pohditaan juonenkäänteitä, kommentoidaan Menneitä tapahtumia, ei Tulevia. Olin aiemmin jonkun aikaa pois, kun pilaajia tuli. Nyt oli mukavaa aikaa. Jos joskus jäi joku jakso näkemättä, täältä kysymällä selvisi.
Harmi jos spoilaamista jatketaan, moni tosi Emmefani jää pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoittajat voisivat repäistä sellaisen twistin, että Kimiä myrkyttävät samaan aikaan Will, Jamie, Dawn, Al ja Gabby. Koko porukka vielä vankilaan samalla ovenavauksella, kiitos.
Willhän kuolee Meenan viimeisenä uhrina.
Will on edelleen elossa ja sarjassa. Kartanon jutut ovat kyllä kiinnostavimpia kuin monet muut. Gabby on ok. Lähes kaikki halot ovat joskus ärsyttäviä. En voi katsoa enkä kuunnella Menaa. Piiiitkiå yksin höpötyksiä. Sarja muutunut ikäväksi.
Palsta poliisi aina kimpussa. Onkohan joku teini? Ottaa liian vakavasti sarjaan. Ei hyvä piirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, mikä järki tuossa nyt oli. Kim pyytää pistämään lääkettä juomaan, jonka huittasi toki kerralla helttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, mikä järki tuossa nyt oli. Kim pyytää pistämään lääkettä juomaan, jonka huittasi toki kerralla helttaan.
No höh. Tallentui kameraan Willin touhut todisteeksi poliisille.
Vai olenks mä ny ihan kuutamolla? Oli muuten upea superkuu viime viikolla. Jättiläismöllikkä alhaalla lähellä taivaanrantaa puolilta öin. Näkikö kuka muu?
Vierailija kirjoitti:
Just. Tää on pääosin ollut hyvänmielenketju, jossa pohditaan juonenkäänteitä, kommentoidaan Menneitä tapahtumia, ei Tulevia. Olin aiemmin jonkun aikaa pois, kun pilaajia tuli. Nyt oli mukavaa aikaa. Jos joskus jäi joku jakso näkemättä, täältä kysymällä selvisi.
Harmi jos spoilaamista jatketaan, moni tosi Emmefani jää pois.
Mielestäni VOI pohtia sekä menneitä että tulevia.
Ja silti voi olla hyvän mielen ketju.
Aina voi pähkäillä tulevia, että mitähän sille ja sille tapahtuu ja miksi...jne...
Emis junnaa aika pitkälti paikallaan !
Joskus ihan samaa juonta vaan loputtomasti jauhetaan, eikä se edisty mihinkään...
Vierailija kirjoitti:
Gabbya inhoan, mutta eipä ole häävit vaihtoehdot hänelläkään. Tulevan vauvan vuoksi pitäisi jossain asua pysyvämmin, mutta omasta kodista voi vain haaveilla. Kartanossa hän on jatkuvasti suurennuslasin alla eikä suuressa suosiossa. Laurelin luona taas on tupa täynnä ja Laurel tosiaan on työntämässä nokkansa joka asiaan. Omaa äitiä ei kiinnosta Gabby tai vauva. Kauheat lähtökohdat lapselle, vaikka isä olisi mikä pohatta. Nyt isä on vaan ihmissuhteensa sössivä nössö, joka ehtii vielä tehdä elätettäviä sinne tänne.
Eikä Gabby voi edes asua kenenkään kaverin kanssa kämppiksenä, koska kavereita ei ole.
Jospa itse menisit pois.