Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
9821/44653 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmerdalen hoitohenkilöstö on aikamoista. Tuollaisessa kylässä pitäisi olla ainakin yksi luottolääkäri. Vähän sellainen kaikkien uskottu. Nyt lääkäreinä on Liam ja Manpreet, jotka sinänsä ovat ok, mutta Liamilla meinasi jo ura kaatua perättömiin syytöksiin. Manpreet taas saattaa olla oikeasti ihan joku muu; Saira vai ehkä vielä kolmaskin henkilöllisyys on.

Sairaanhoitajina Wendy ja Meena. Kumman ottaisit??! Minä lähtisin Hotteniin :D

Jos, noista pitäisi valita niin lääkäriksi mielummin Liam ja hoitajaksi Wendy (silloin, kun on tolkuissaan). Jos, mulla olisi lemmikki sairaana niin varmaan Paddy tai Rhona mieluiten. Jamie on noista epävakain eläinlääkäri. Ehkä se Hotten kutsuisi jo pelkästään ruokaostostenkin takia. David on kiva mutta onhan sen kaupan valikoima "hieman" suppea. Niinkuin toki neliötkin.

Vierailija
9822/44653 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvoja tai jotain alle 2-vuotiaita kylässä on useampi, mutta ainoastaan Tracy on yötä päivää vauvassa kiinni. Jännä juttu, miten Davidilla kauppa on auki, Victoria käy töissä ja välillä kiikuttaa pahvilaatikoita. Chas ja Paddy jakavat hoitovastuun jokseenkin uskottavasti, mutta silti luulisi olevan hankalaa kun toinen pyörittää pubia ja toisella on eläinlääkärin hommat. En minä vauvoja ruutuun kaipaa ja ymmärrän, ettei korona-aikana heitä voikaan olla mukana. Kovin erilaisena vaan näyttäytyy perhe-elämä.

Isommista lapsistakin kaikki näyttää päässeen eroon. Mooses on taidettu kipata kokonaan Rossille ja Lucas on taustastaan huolimatta aina jollain kaverilla. Enkä tarkoita etteikö lastensuojelun asiakkaalla voisi olla ystäviä, mutta yökyläily on aika lailla eri juttu kuin leikkitreffit. Amy ei Kylen kanssa paljoa ole ja Isaac on pudonnut jo kaikkien puheistakin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9823/44653 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvoja tai jotain alle 2-vuotiaita kylässä on useampi, mutta ainoastaan Tracy on yötä päivää vauvassa kiinni. Jännä juttu, miten Davidilla kauppa on auki, Victoria käy töissä ja välillä kiikuttaa pahvilaatikoita. Chas ja Paddy jakavat hoitovastuun jokseenkin uskottavasti, mutta silti luulisi olevan hankalaa kun toinen pyörittää pubia ja toisella on eläinlääkärin hommat. En minä vauvoja ruutuun kaipaa ja ymmärrän, ettei korona-aikana heitä voikaan olla mukana. Kovin erilaisena vaan näyttäytyy perhe-elämä.

Isommista lapsistakin kaikki näyttää päässeen eroon. Mooses on taidettu kipata kokonaan Rossille ja Lucas on taustastaan huolimatta aina jollain kaverilla. Enkä tarkoita etteikö lastensuojelun asiakkaalla voisi olla ystäviä, mutta yökyläily on aika lailla eri juttu kuin leikkitreffit. Amy ei Kylen kanssa paljoa ole ja Isaac on pudonnut jo kaikkien puheistakin pois.

Nyt mä en muista kuka Isaac edes on?

Vierailija
9824/44653 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cainin ja Moiran yhteinen poika.

Vierailija
9825/44653 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Niinpä tietenkin. Kyle joskus mainitaan, niinkuin hiljattain sen rottajutun yhteydessä mutta eipä Isaaccia ole edes mainittu pitkään aikaan. No, jossain vaiheessa vielä puhuttiin pojista monikossa.

Vierailija
9826/44653 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Niinpä tietenkin. Kyle joskus mainitaan, niinkuin hiljattain sen rottajutun yhteydessä mutta eipä Isaaccia ole edes mainittu pitkään aikaan. No, jossain vaiheessa vielä puhuttiin pojista monikossa.

Niinpä. Isaacin kasvoja en edes muista, Kylen kylläkin. Aika vähän nuo kylän lapset kaveeraavat keskekenään. Se tuntuu oudolta.

Vierailija
9827/44653 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattiko muita, kun Bernice oli polvillaan Liamin edessä sormuksen kanssa ja "kaikki" luuli sen kosineen? Mua ainakin nauratti ihan hirveesti. (Katsoin vasta tänään ti-to jaksot).

Tämä oli hauska kohtaus, vaikkakin ennalta-arvattava.

Bernicen miesmaku on kyllä vaihteleva kun miettii näitä exiä. Liam, Lawrence, Ashley. Vaan niinpä se on muillakin. Rhona taitaa olla se, jolla on ollut eniten toisistaan poikkeavat miehet. Paddy, Marlon, Pete, Graham. Ja välissä vielä naisseikkailu. No, pienessä kylässä ei auta nirsoilla 🤷

Rhonalla ei muuten ollut mitään naisseikkailua. Vanessa oli yhteen aikaan ihastunut Rhonaan, mutta se ihastuminen oli täysin yksisuuntainen.

Vierailija
9828/44653 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattiko muita, kun Bernice oli polvillaan Liamin edessä sormuksen kanssa ja "kaikki" luuli sen kosineen? Mua ainakin nauratti ihan hirveesti. (Katsoin vasta tänään ti-to jaksot).

Bernicen miesmaku on kyllä vaihteleva kun miettii näitä exiä. Liam, Lawrence, Ashley. Vaan niinpä se on muillakin. Rhona taitaa olla se, jolla on ollut eniten toisistaan poikkeavat miehet. Paddy, Marlon, Pete, Graham. Ja välissä vielä naisseikkailu. No, pienessä kylässä ei auta nirsoilla 🤷

Rhonalla ei muuten ollut mitään naisseikkailua. Vanessa oli yhteen aikaan ihastunut Rhonaan, mutta se ihastuminen oli täysin yksisuuntainen.

Kiitos. Näin mäkin Vanessan ja Rhonan "suhteen" muistan. Vanessa kyllä yritti lääkepöhnäistä Rhonaa saada lempimään, muttei tuo suostunut.

Vierailija
9829/44653 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista lapsista kun tuli puhe, niin itseä on huvittanut se tapa jolla Kingin isompia mukuloita pidetään mukana. Joko ovat paviljongilla leikkimässä tai sitten jonkun muun huutoetäisyyden päässä, että NIcola huuteli tyhjälle kadulle taannoin, kun komensi muksuja.

Carl taitaa olla ainoa, jota nyt on näkynyt.

Cainin ja Moiran pojista puhuttiin, kun Matt sanoi vahtineensa poikia. Isaac lienee toinen, kun monikossa puhui. Kylen rotta tosiaan oli kuollut.

Lucasta piti jonkun tovin miettiä, että kuka mitä ja mitäs... Jep, Dawn poika on kova yökyläilemään.

Onko tosiaan niin, että briteissä ollaan noin vauhkoja, kuten Kingin perheen sivuäiti on vanhempien riidoista. Sehän säpsähti heti, kun Nicola lipsautti, ettei parisuhteessa mene hyvin. Samantien lasta ottamassa itelleen, kun ei noin kammottavissa olosuhteissa voi Carlia pitää. Normaalia elämäähän Kingeillä vietellään ja siihen nyt kuuluu hyvät ja huonot ajat. Myös parisuhteeseen.

Vierailija
9830/44653 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Näin mäkin Vanessan ja Rhonan "suhteen" muistan. Vanessa kyllä yritti lääkepöhnäistä Rhonaa saada lempimään, muttei tuo suostunut.

Rhona on miehiin päin täysin.

Vierailija
9831/44653 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin viikon jaksot. No jopas tuli paljastus että Lee pahoinpidellyt Luken kuolinpäivänään. Eikö Lukeen jäänyt mitään pahoinpitelyn merkkejä, joita Wendy olisi ihmetellyt?

ei tainnut Wendy nähdä Lukea ennen Robertin pahoinpitelyä

Mutta sen jälkeen luulisi nähneen, kun kerran Wendy asui poikiensa kanssa.

mä ymmärsin ettei Leen lyönnin ja Robertin pahoinpitelyn väliin jäänyt montaa tuntia alle vrk kumminkin. Jos Wendy oli vaikka töissä

Mietin vain sitä, että jos veljekset molemmat satuttivat toisiaan, niin eikö siihen henkiinjääneeseen jäänyt mitään jälkiä mitä Wendy olisi ihmetellyt?

Vierailija
9832/44653 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usko, että Luken kertomus olisi vaikuttanut Robertin tuomioon. Ennen kuin Robert tarttui lapioon, Leessä ei näkynyt mitään merkkejä siitä että olisi jotain merkittävää vauriota sattunut. Vasta Robertin käsittelyn jälkeen Lee oli sairaalakunnossa.

Toinen tarinansa on kyllä se, että ei Robertin olisi tarvinnut tunnustaa syyllisyyttä murhaan. Ei kai mikään muu kuin tunnustus todistanut sitä että kyseessä oli murha eikä tappo?

Vierailija
9833/44653 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en usko, että Luken kertomus olisi vaikuttanut Robertin tuomioon. Ennen kuin Robert tarttui lapioon, Leessä ei näkynyt mitään merkkejä siitä että olisi jotain merkittävää vauriota sattunut. Vasta Robertin käsittelyn jälkeen Lee oli sairaalakunnossa.

Toinen tarinansa on kyllä se, että ei Robertin olisi tarvinnut tunnustaa syyllisyyttä murhaan. Ei kai mikään muu kuin tunnustus todistanut sitä että kyseessä oli murha eikä tappo?

En tiedä mitä oikeus olisi päättänyt ilman Robertin tunnustusta murhasta, sillä eihän se lyönti nyt ollut osoitettu kelle tahansa vaan siskonsa ra__jalle joka kävi kylässä vielä rääpimässä päätään. Eli helposti ajateltuna harkittu teko eli murha.

Vierailija
9834/44653 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se taisi ollakin. Pahoittelut väärästä tiedosta. Juonenkäänteet ovat niin villejä ja Rhonan kohdalla varsin värikkäitäkin, niin muistin tuon väärin. Täällä onneksi aina joku muistaa!

Vierailija
9835/44653 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kohta tulee joku juonenkäänne jolla Meena saadaan pois kylästä ja kaikkien elämästä. Niin vastemielinen hahmo kaikkine juonineen ja pakkomielteineen. 

Vierailija
9836/44653 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tracy on nyt ihan kypsä hourulaan! Ihan överiä jo tuo huolehtiminen, ei anna vauvan edes nukkua rauhassa kun on hyssyttelemässä! Ihme jos ei sen vertaa äitiysvalmennusta saanut korona-ajasta huolimatta, että joku olis kertonut ettei tarvii heti olla tissiä suuhun tunkemassa jos vähän inahtaa!!!! Tottakai sit vauva tottui siihen ja alkoi vaatimaankin.

Meenaa häijympää akkaa ei ole maan päällä. Sitäpaitsi tuo kieroilu rumentaa myös ulkoisesti, oli tullessaan paljon kauniimpi...

Vierailija
9837/44653 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nähdä Angelia ja Elliottia pitkästä aikaa mutta Olikohan molempien näyttelijät vaihtuneet?

Jimmyn lisäksi Meena ja Andrea ottaa hermoon.

Vierailija
9838/44653 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta Tracy yrittää varmaan pokata Liamin. Ja Liam varmaan lankeaa, on sentyyppinen minun mielestä.

Vierailija
9839/44653 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta Tracy yrittää varmaan pokata Liamin. Ja Liam varmaan lankeaa, on sentyyppinen minun mielestä.

Eiköhän Liamilla ole tarpeeks naista noissa kahdessa, Leyla ja Bernice joka ei tunnu luovuttavan ja uskoo olemattomiin mahiksiinsa! Tracylla ei ole mitään saumaa Liamin suhteen. Tuskin Tracy edes jaksaa nykyisin miehiä ajatella kun on hermot riekaleina!

Vierailija
9840/44653 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Liamilla ole tarpeeks naista noissa kahdessa, Leyla ja Bernice joka ei tunnu luovuttavan ja uskoo olemattomiin mahiksiinsa! Tracylla ei ole mitään saumaa Liamin suhteen. Tuskin Tracy edes jaksaa nykyisin miehiä ajatella kun on hermot riekaleina!

Siis ei Tracy minunkaan mielestäni ole Liamin tasoa ja Liamilla jo nainen on, mutta sellaista juonta olin aistivinani tuossa. Tracyn koko olemus muuttui Liamin seurassa.

Ketju on lukittu.