Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenestäkään muusta tuo Luken miehiinkin mieltyminen on jotenkin väkisin väännetty juonenkäänne?
Tähän päivään asti olinkin sitä mieltä, mutta jos tosiaan Robertin tuomio muuttuu (ja Luke ehkä jopa joutuu johonkin edesvastuuseen?), niin sehän tarkoittaisi Robertin paluuta.
Kuinka suhtautuisi Aaron siihen? Missä Seb, no äitinsä kanssa kai, mutta tulisiko tästä jotain juonta? Victorian elämässä voisi käydä niin, että menettää Luken mutta saa veljensä takaisin. En tiedä, nämä tuli äkkiseltään mieleen. Kaipaan näköjään Robertia, vaikka olikin ärsyttävä. Ja vaarallinen. Hahmona hyvä, se on pakko sanoa ettei kukaan tulisi ihmettelemään, että ihannoinko rikollisia. Ei, en ihannoi.
Tykkäsin alkuperäisestä Robertista, silloin kun riiusteli Katien kanssa Andyn selän takana. Muistaakos kuka sitä, kun Andy ja Bernice heilasteli? Ei kovin luonteva juonen käänne. Jostain syystä tykkäsin Bernicestä Ashleyn puolisona...
Vierailija kirjoitti:
Omat suosikki on ollut Viv. Mä lähes jumaloin sitä naista silloin. Se oli valtava kolaus, kun kirjoitettiin ulos. Se kasari look, itsekkyys ja nokkansa laittaminen joka asiaan. Ei nähty juurikaan omia virheitään ja sitten hänessä oli aivan jäätävää herkkyyttä, jonka Bob sai esille toistuvasti. Viv oli kaikessa ärsyttävyydessään upea ja hauska. Hänessä oli huumoria.
Val otti sittemmin tuon Vivin täyttämän aukon mun sydämessä ja poikansa Paul.
Diane on ehdoton kestosuosikki ollut, Dinglet ja Kingin perhe. Marlonin ja Paddyn ystävyys. Se on kaunista.
Liviä en ymmärrä. Sillä ei ole koskaan kivaa. Tuntuu, ettei sen elämä liiku ollenkaan eteenpäin. Se on sarjassa lähinnä tuomassa Aaronin elämään vivahteita. Leannakin on saanut kasvutarinansa ja uudet oudot treenivermeet. :D
Pitkään olen inhonnut Cainia, Charitya, Nicolaa, Kim Tatea... Ehkä mä olen kasvanut näiden mukana, että alkanut jopa ymmärtämään heitä. Toki onhan noistakin särmiä hiottu vuosien varrella.
Cain on nykyään jopa komediallinen hahmo enemmän, kun esim komensi Marlonia vuokraamaan Mackenzielle huoneen.
Siitä pääsenkin aasinsiltaa, että kuka ja mistä tämä Mackenzie tuli? Moiralla tuntuu olevan jämpti ote tähän mieheen, ketjusta ymmärsin, että ovat sisaruksia peräti? - sitten ihmettelen, että miten? - Moiralla niin vahva skottimurre ja Mackenzie puhuu irlantilaisittain.
Mac ilmestyi yks kaks kylään. On siis Moiran pikkuveli. Moiran äiti petti jonkun ukkelin kanssa puolisoaan, mutta Moira otti syyn niskoilleen ja sai perheen vihat päälleen. Lähti nuorena kotoa, eikä pitänyt yhteyksiä. Mac tästä katkera. Kertoi äidin kuolleen, mutta tosiasiassa kuoli vasta myöhemmin. Siis Moira olisi ehtinyt tavata äitinsä ja sopia. JOS tuo ketkuveli olisi puhunut totta. Sisarukset sittemmin sopineet välinsä ja Mac sai jäädä sillä ehdolla, ettei rötöstele enää...
Jotenkin näin meni tapahtumat, korjatkaa jos tarpeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat suosikki on ollut Viv. Mä lähes jumaloin sitä naista silloin. Se oli valtava kolaus, kun kirjoitettiin ulos. Se kasari look, itsekkyys ja nokkansa laittaminen joka asiaan. Ei nähty juurikaan omia virheitään ja sitten hänessä oli aivan jäätävää herkkyyttä, jonka Bob sai esille toistuvasti. Viv oli kaikessa ärsyttävyydessään upea ja hauska. Hänessä oli huumoria.
Diane on ehdoton kestosuosikki ollut, Dinglet ja Kingin perhe. Marlonin ja Paddyn ystävyys. Se on kaunista.
Liviä en ymmärrä. Sillä ei ole koskaan kivaa. Tuntuu, ettei sen elämä liiku ollenkaan eteenpäin. Se on sarjassa lähinnä tuomassa Aaronin elämään vivahteita. Leannakin on saanut kasvutarinansa ja uudet oudot treenivermeet. :D
Pitkään olen inhonnut Cainia, Charitya, Nicolaa, Kim Tatea... Ehkä mä olen kasvanut näiden mukana, että alkanut jopa ymmärtämään heitä. Toki onhan noistakin särmiä hiottu vuosien varrella.
Cain on nykyään jopa komediallinen hahmo enemmän, kun esim komensi Marlonia vuokraamaan Mackenzielle huoneen.
Siitä pääsenkin aasinsiltaa, että kuka ja mistä tämä Mackenzie tuli? Moiralla tuntuu olevan jämpti ote tähän mieheen, ketjusta ymmärsin, että ovat sisaruksia peräti? - sitten ihmettelen, että miten? - Moiralla niin vahva skottimurre ja Mackenzie puhuu irlantilaisittain.
Mac ilmestyi yks kaks kylään. On siis Moiran pikkuveli. Moiran äiti petti jonkun ukkelin kanssa puolisoaan, mutta Moira otti syyn niskoilleen ja sai perheen vihat päälleen. Lähti nuorena kotoa, eikä pitänyt yhteyksiä. Mac tästä katkera. Kertoi äidin kuolleen, mutta tosiasiassa kuoli vasta myöhemmin. Siis Moira olisi ehtinyt tavata äitinsä ja sopia. JOS tuo ketkuveli olisi puhunut totta. Sisarukset sittemmin sopineet välinsä ja Mac sai jäädä sillä ehdolla, ettei rötöstele enää...
Hienosti tiivistetty.👍
eri
Naurattiko muita, kun Bernice oli polvillaan Liamin edessä sormuksen kanssa ja "kaikki" luuli sen kosineen? Mua ainakin nauratti ihan hirveesti. (Katsoin vasta tänään ti-to jaksot).
Vierailija kirjoitti:
Ei maistunut willille drinkki vaikka työnantaja tarjosi, vieläpä työajalla. Mahtoiko tietää ettei tuosta karahvista kannata maistella . Itse olen veikannut williä myrkyttäjäksi, mutta taidan olla väärässä, ei myrkyttäjää näin tökerösti paljasteta. Huono on kimillä salasana läppärille, jamie surffaili sillä kuin omallaan. Mihen ihmeeseen priya on hävinnyt, ei ole näkynyt sarjassa aikoihin, ikävä jo.
Tuskin Will on myrkyttäjä, Kim peuhaa sen kanssa ja vasta olivat ostoksilla yhdessä. Eikö Will saanut kalliin kellon Kimiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maistunut willille drinkki vaikka työnantaja tarjosi, vieläpä työajalla. Mahtoiko tietää ettei tuostakarahvista kannata maistella . Itse olen veikannut williä myrkyttäjäksi, mutta taidan olla väärässä, ei myrkyttäjää näin tökerösti paljasteta. Huono on kimillä salasana läppärille, jamie surffaili sillä kuin omallaan. Mihen ihmeeseen priya on hävinnyt, ei ole näkynyt sarjassa aikoihin, ikävä jo.
Tuskin Will on myrkyttäjä, Kim peuhaa sen kanssa ja vasta olivat ostoksilla yhdessä. Eikö Will saanut kalliin kellon Kimiltä?
Aika vähissä on tainnut olla jo pitkään Kimin ja Willin peuhaamiset mutta en minäkään kuitenkaan usko, että Will on se myrkyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Naurattiko muita, kun Bernice oli polvillaan Liamin edessä sormuksen kanssa ja "kaikki" luuli sen kosineen? Mua ainakin nauratti ihan hirveesti. (Katsoin vasta tänään ti-to jaksot).
Tämä oli hauska kohtaus, vaikkakin ennalta-arvattava.
Bernicen miesmaku on kyllä vaihteleva kun miettii näitä exiä. Liam, Lawrence, Ashley. Vaan niinpä se on muillakin. Rhona taitaa olla se, jolla on ollut eniten toisistaan poikkeavat miehet. Paddy, Marlon, Pete, Graham. Ja välissä vielä naisseikkailu. No, pienessä kylässä ei auta nirsoilla 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bernicen miesmaku on kyllä vaihteleva kun miettii näitä exiä. Liam, Lawrence, Ashley. Vaan niinpä se on muillakin. Rhona taitaa olla se, jolla on ollut eniten toisistaan poikkeavat miehet. Paddy, Marlon, Pete, Graham. Ja välissä vielä naisseikkailu. No, pienessä kylässä ei auta nirsoilla 🤷
Juu, aika kaikkiruokaisia ovat monet kyläläiset olleet hoitojensa suhteen.
Minäkään en usko Willin syyllisyyteen. Kovasti sitä yritettiin näyttää, että Will on epäilyttävä, mutta kukapa sitä konjakkilasia kallistaisi, jos lasta pitää kuskata hammaslääkäriin ja lapsi on lastensuojelun asiakas.
Mielenkiintoista on seurata kun Kim yrittää selvittää syyllistä itse. Kauan hänellä kestikin tajuta, että karahvista ei kannata juoda.
Jamie näytti aika syylliseltä, kun Kim luuli saaneensa Jamien rysän päältä kiinni. Jamie vaikutti olevan enemmänkin kusi sukassa hätääntyneenä kuin loukkaantunut/huolestunut kuultuaan noinkin vakavasta asiasta kuin toisen ihmisen myrkyttämisestä. Varsinkin, kun kyseessä on vieläpä oma äiti.
Vierailija kirjoitti:
Jamie näytti aika syylliseltä, kun Kim luuli saaneensa Jamien rysän päältä kiinni. Jamie vaikutti olevan enemmänkin kusi sukassa hätääntyneenä kuin loukkaantunut/huolestunut kuultuaan noinkin vakavasta asiasta kuin toisen ihmisen myrkyttämisestä. Varsinkin, kun kyseessä on vieläpä oma äiti.
Ja Jamie oli niin tyrmistynyt, kun löysi kameran hevospatsaasta. Mitä ihmettelemistä siinä on, jos ihminen epäilee joutuneensa myrkytetyksi kotonaan ja laittaa kotiin kameroita? Jamien luulisi olevan iloinen, että Gabbykin on valvonnan alla. Joku Jamien ja Dawnin muhinointivideo nyt ei ole minusta kovin nolo juttu. Ei kai Kim sitä olisi katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti tiivistetty.👍
eri
Kiitos🌻
mä en sitten tykkää yhtään että Jimmyä ja Nicolaa ollaan erottamassa. Vaikka ajatuksena Nicola ja joku kuuma toyboy olis ihan hauska. Kun taas en ymmärrä yhtään jos Jimmy paritetaan Mandyn kaa.
Vierailija kirjoitti:
mä en sitten tykkää yhtään että Jimmyä ja Nicolaa ollaan erottamassa. Vaikka ajatuksena Nicola ja joku kuuma toyboy olis ihan hauska. Kun taas en ymmärrä yhtään jos Jimmy paritetaan Mandyn kaa.
Vähän sääliksi käy Nicolaa joka edelleen rakastaa Jimmyä ja haluaa pitää perheen kasassa. Ja missä ihmeen välissä Jimmy on ihastunut Mandyyn? Sehän makoili morkkiksissa himassaan.
Nuoret, jos katsotte Emmerdalea, niin tuossa Luken ja Victorian tapauksessa tulee hyvin esille se, että pelkkiin kauniisiin sanoihin ja vakuutteluihin ei pidä luottaa. Jos toinen käytöksellään osoittaa ettei ole läsnä, ei ilahdu yhteisistä jutuista eikä muutenkaan anna suhteelle mitään panosta, niin se käytös kertoo totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sääliksi käy Nicolaa joka edelleen rakastaa Jimmyä ja haluaa pitää perheen kasassa. Ja missä ihmeen välissä Jimmy on ihastunut Mandyyn? Sehän makoili morkkiksissa himassaan.
Jimmy saisi olla onnellinen Nicolasta. Jimmylla on kaksi lasta eri naisten kanssa ja Nicola suhtautuu heihin kuten heidän yhteiseen lapseensa.
Olen aina (tai ainakin niin kauan kuin muistan) tykännyt Jimmysta. Sellainen rehti, tavallinen mies, jolla on sydän paikallaan. Nyt se onkin hyppäämässä heti toisen essun alle. Jimmy, nyt lopetat!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda Pierceä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku hiljaa välit lähentyneet Mandyn ja Jimmyn välillä. Mandy antoi anteeksi, eikä syyttänyt Jimmyä. Jaksoi myös kuunnella loputtomiin Jimmyn vuodatuksia useamman kerran. Antoi siis Jimmyn puhua, kun taas nohevalla Nicolalla oli aina vastaus valmiina.
Menee jo yli ymmärryksen miksi Meenalle on niin tärkeää saada Manpreet ja Charles yhteen? Kauheesti näkee vaivaa erottaakseen avioparin.
Ei maistunut willille drinkki vaikka työnantaja tarjosi, vieläpä työajalla. Mahtoiko tietää ettei tuosta karahvista kannata maistella . Itse olen veikannut williä myrkyttäjäksi, mutta taidan olla väärässä, ei myrkyttäjää näin tökerösti paljasteta. Huono on kimillä salasana läppärille, jamie surffaili sillä kuin omallaan. Mihen ihmeeseen priya on hävinnyt, ei ole näkynyt sarjassa aikoihin, ikävä jo.