Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Mandyn näyttelijä oli äsken George Gentlyn tutkimuksissa! Ihan outoa oli nähdä hiukset auki ja ilman meikkiä. Eikä ollut leopardivaatteissa eikä lainkaan riehakas... on niin kiveen kirjoitettu tuo roolinsa Emmessä että vaikeaa kuvitellakaan muuta!
Emmerdalessa häät tietää usein superkatastrofia. Debbien ja Peten häät muistuttaa kovasti nyt tätä Mandyn ja Paulin hääpäivää. Ensin totuuksien purkua ja sitten rytinää. Eikä näköjään pieleen mene vain hääparin elämä vaan puolen kylän. Kuten silloinkin.
Mandyn hääpuku oli öö.. hieman erikoinen. Tuttua kuviota, malliltaan nätti. Mutta pinkki huntu?
Nyt kerrankin en malta odottaa seuraavaa jaksoa.
Miksi Emmerdalessa juonikuviot venyy ja venyyyyyyyy...
Vierailija kirjoitti:
Nyt kerrankin en malta odottaa seuraavaa jaksoa.
Nyt oli kyllä niin jännää, että olisin heti katsonut seuraavan jakson, jos olisi ollut mahdollista.
Toivottavasti Paul nyt sitten kuoli, hirveä ihminen oli!
Ja toivottavasti muut toipuu, eikä Vinnykään saanut pahempia fyysisiä vammoja, henkisiä kyllä.
Propsit Paulin näyttelijälle loistavasta ja uskottavasta roolityöstä luonnehäiriöisenä öykkärinä!
Onkohan nuo Dinglet jotakin Irlannin kiertolaissukua osin, tuo Mandyn hääpuku oli samantyylinen kuin joskus telkkarissa on ollut näitä kiertolaishäitä?
Mandyn tyylinen se oli ainakin leopardikuvioineen.
Miksi kellekään ei tullut mieleen lähteä heti sinne ladolle kun kuulivat että Jimmy ajoi sitä päin?
Vierailija kirjoitti:
Ja toivottavasti muut toipuu, eikä Vinnykään saanut pahempia fyysisiä vammoja, henkisiä kyllä.
Propsit Paulin näyttelijälle loistavasta ja uskottavasta roolityöstä luonnehäiriöisenä öykkärinä!
Onkohan nuo Dinglet jotakin Irlannin kiertolaissukua osin, tuo Mandyn hääpuku oli samantyylinen kuin joskus telkkarissa on ollut näitä kiertolaishäitä?
Mandyn tyylinen se oli ainakin leopardikuvioineen.
Samaa mieltä, Paulin näyttelijä on kyllä suoriutunut työstään kiitettävästi. Nössö-vinnyn myös. Taitaa vaan pauli valitettavasti kadota mystisesti, ei löydy ladosta, sitten palaa kummittelemaan myöhemmin emme-kylään ja kostamaan liville. Toivottavasti ei.
mies47 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mandyn tyylinen se oli ainakin leopardikuvioineen.Samaa mieltä, Paulin näyttelijä on kyllä suoriutunut työstään kiitettävästi. Nössö-vinnyn myös. Taitaa vaan pauli valitettavasti kadota mystisesti, ei löydy ladosta, sitten palaa kummittelemaan myöhemmin emme-kylään ja kostamaan liville. Toivottavasti ei.
Mitä sä oikein sekoilet? Paul ei löydy ladosta? No, ei kait löydykään, kun eilisessä jaksossa kuoli sairaalassa.
Olipa jännä jakso eilen illalla! Mulla oli tainnut joku kohta jäädä näkemättä, mutta miksi Vinny oli siis tuossa kunnossa, että joutui sairaalaan? Oliko isänsä hakannut taas?
Vierailija kirjoitti:
Olipa jännä jakso eilen illalla! Mulla oli tainnut joku kohta jäädä näkemättä, mutta miksi Vinny oli siis tuossa kunnossa, että joutui sairaalaan? Oliko isänsä hakannut taas?
Paul hieman mukiloi sitä vajassa ja astui päälle. Vinny kuitenkin jutteli sen jälkeen aaronille kun Aaron halusi hänen tunnustavan että isänsä pahoinpitelee. Seuraavaksi Vinny näkyikin sitten sairaalassa joten oli varmaan tuupertunut sen jälkeen kun Aaron lähti.
Tosi harmi että jotkut heittelee näitä paljastuksia kun tää ketju on superkiva muuten.
Jos haluatte Emme-keskustelua kokonaan ilman paljastuksia suosittelen Facebookissa
Emmerdale ennen ja nyt - EI juonipaljastuksia! -nimistä ryhmää. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paul hieman mukiloi sitä vajassa ja astui päälle. Vinny kuitenkin jutteli sen jälkeen aaronille kun Aaron halusi hänen tunnustavan että isänsä pahoinpitelee. Seuraavaksi Vinny näkyikin sitten sairaalassa joten oli varmaan tuupertunut sen jälkeen kun Aaron lähti.
Kiitos paljon! :)
EI JUONIPALJASTUKSIA TÄNNE KIITOS!
On ihan yleinen toive tässä ketjussa mutta ehkä kaikki eivät tätä tiedä.
Ai, minä taas tykkään niistä juonipaljastuksista :) Eli minun puolesta niitä saa laittaa.
myy kirjoitti:
Ai, minä taas tykkään niistä juonipaljastuksista :) Eli minun puolesta niitä saa laittaa.
Juonipaljastuksia löyty netistä googlettamalla. Please, onko liikaa pyydetty että tänne ei niitä laitettais kun meistä suurin osa haluaa pitää jännitystä yllä tuleviin tapahtumiin.
Ei ole mitenkään kivaa seurata sarjaa jos tietää tulevat jo etukäteen. Toi facebookin ryhmä, olin siellä aikoinaan mutta muutamilla tyypeillä oli tapana naljailla ja jopa ilkeillä jos olivat eri mieltä niin en tykännyt, tämä ryhmä on paljon kivempi...ollut siihen asti kun alkoi tulla noita juonipaljastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut kai liian vanhaksi, koska en pidä sarjasta enää lainkaan. Sääli ihanasta sarjasta, joka oli aikanaan lempparini.
Kapakan ja kahvilan meininki on ällöttävää. Baddy ei sovi lainkaan simpsakan vaimonsa rinnalle, muka eläinlääkäri moinnen tollo mäliskö.
Kaikki on nyt rumaa ja ränsistyneen näköistä, toki sarjaa on jo tosi kauan tehty. Työkaveri kävi aikanaan Emmen fanina jopa kuvauspaikoilla ja oli lumoutunut.
Kim oli sarjan alussa aivan ihana kaunotar, nyt paha noita joka pilaa kaikkien elämän edelleen. En pidä.
Vinny/isä keissi aivan kauhea, kuvottava. Toivon, että jatkossa näytetään ettei se sikä roisto ole Vinnyn isä.Minuakin harmittaa, että Kimin rooli on kaventunut pelkäksi juonitteluksi ja ilkeydeksi.
Olisi hyvällä näyttelijällä muutakin annettavaa sarjaan.Kim on loistava mutta eikös hän ole aina ollut juonittelija. Ei auttanut kuolevaa miestään Frank Tatea joka sai sydänkohtauksen. Frankiltahan ne Kimin rikkaudet on peräisin.
Kinnostavimmat hahmot ovat niitä, joista löytyy eri puolia. Aika usein tässä sarjassa pahikset ovat baan pahoja jne. Cain on tästä poikkeus ja pitkään kantanut hänen hahmonsa. Charityllä myös johdonmukainen tuo viimeaikoijen sekoiluromahdus, kun on aina ollut vähän härö, mut ei vain pahis.
Aaron kuuluu mun mielestä kanssa näihin monipuolisiin tyyppeihin. Osaa olla jurottaja ja paha poika. Mutta myös oikeudenmukainen ja ymmärtäväinen.
Mua huvittaa se sen pään pudistus ihan joka kerta, kun ei ole samaa mieltä muiden kanssa.
Näistä tykkään: Aaron, Liv, Sam, Charity... Nicolasta paljastuu välin herkempi puoli. Kiva pari Jimmyn kaa.