Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43601)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Holly sitten kuoli. Palaakohan Moira ja Cain enää yhteen?
Eipä tuo siltä ny näytä.
Justhan Moira synnytti Cainille pojan ;) (seuraan Englannin jaksoja)
Vierailija kirjoitti:
Rhona saa vielä katua että sekaantui ikinä tuohon hullu-Pierceen...
Jep, raiskasi Rhonan heti hääyönä. Onneksi Rhona tuli järkiinsä ja ero on vireillä sekä Pierce telkien takana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta järkyttävin tapahtuma oli se lentokoneen putoaminen keskelle kylää.
Tää tapahtumahan oli saippuaversio Lockerbiesta (googlatkaa jos ette tiedä, lyhyesti: PanAmin koneessa räjähti pommi 1980-luvun lopulla, kone hajosi osiin ja osat putosi Lockerbien kylään tappaen useita myös maassa ja aheuttaen mittavaa tuhoa, PanAm meni konkurssiin korvausten takia).
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun laitatte juonipaljastuksia, apinat!
Ekaa kertaa AV:lla? Jos et halua juonipaljastuksia, apinoiden alio, älä lue mitään ketjua jossa keskustellaan tv-ohjelmasta tai leffasta.
Vierailija kirjoitti:
Please, sanokaa mulle että tuo kiero ja kuvottava Emma joutuu vielä tilille kaikista pahoista teoistaan!
Pakko kääntää nykyisin kanavaa heti kun muija ilmestyy ruutuun kieroilemaan, en kestä edes nähdä sitä enää.
Ei joudu oikeudellisesti vastuuseen, mutta muuten joo.
Mikäköhän ilkimys tähän mukavaan Emmerdale-ketjuun on iskenyt?
Vierailija kirjoitti:
Emma murhasi Finnin ja päätyi itse akveduktin alle. Tönäisikö Ross vai hyppäsikö itse, ei vielä tietoa. Huonosti kävi kuitenkin, yksi psykopaatti vähemmän sarjassa. Nyt kun saataisiin vielä pikku-psyko (Lucky) pois.
Ja otsikkoon: Finnin näyttelijä halusi sarjasta pois, juu, mut miksi piti tappaa? Olishan se voinut pysyä siellä Australiassa niin kuin Kathy.
Kuka Kathy? Vivin ja Bobin lapsi on Cathy(?) mutta ei kai ne kaksoset sentään Australiassa ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma murhasi Finnin ja päätyi itse akveduktin alle. Tönäisikö Ross vai hyppäsikö itse, ei vielä tietoa. Huonosti kävi kuitenkin, yksi psykopaatti vähemmän sarjassa. Nyt kun saataisiin vielä pikku-psyko (Lucky) pois.
Ja otsikkoon: Finnin näyttelijä halusi sarjasta pois, juu, mut miksi piti tappaa? Olishan se voinut pysyä siellä Australiassa niin kuin Kathy.
Kuka Kathy? Vivin ja Bobin lapsi on Cathy(?) mutta ei kai ne kaksoset sentään Australiassa ole?
Voi miten nuori katsoja oletkaan jos ei Kathy Glover ole sulle tuttu hahmo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Emmerdalessa... Katien kuolema on unohdettu tuosta vaan?
Mitenköhän se on unohdettu, kun sehän antoi tarinaa koko seuraavalle vuodelle eteenpäin? Ja häntä ainoa luonnollisesti muisteleva henkilö eli hänen leskensä Andy on poistunut itsekin. Ja joo, Chas oli hänen paras ystävänsä, eiköhän hän muistele häntä omassa rauhassaan.
Antaisitko oman poikasi seurustella parhaan ystäväsi murhaajan kanssa?
Ei muuta, mutta juonikuvio ontuu ja pahasti.
Kathy oli aikoinaan sarjassa ja asuu nykyään Australiassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miten nuori katsoja oletkaan jos ei Kathy Glover ole sulle tuttu hahmo...
Nyt täytyy myöntää että olen seurannut Emmeä vasta vaatimattomat 16 vuotta 😁 ja Kathy ei ole tuttu!
Sethiä sentään eläteltiin jaksojen ohella, videopuheluilla yms muistoissa, mutta tämä Kathy ei ole minulla jäänyt mieleen.
Jaahas, nurinperinnaama Debbie tullut sarjaan takaisin. Sarahin näyttelijä vaihtunut.
Mitähän draamaa tästä syntyy, kuka on Debbien seuraava mies?
Yök, Debbie tuli möllöttämään takas.
Sarahin näyttelijä on vaihtunut. Höhheli.
Saula Niinistö on raskaana. Paska päivä.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, nurinperinnaama Debbie tullut sarjaan takaisin. Sarahin näyttelijä vaihtunut.
Mitähän draamaa tästä syntyy, kuka on Debbien seuraava mies?
LOL
Meillä on samat mietteet. ;)
Yhh, Sarahinkin näyttelijäksi valittu tuollainen samanlainen hapannaama kuin Gabbyn ja Livinkin.
Ihanaa, Debsukka tuli takaisin:) Kaunein kaikista näyttelijöistä ❤
Toivottavasti käsikirjoittajat laittaisi sen edes kerran hymyilemään 😎
Blaah, lisää pikkurikollisuutta sarjaan. Ketä oikeasti kiinnostaa tuollainen sähläys, kun ikärajan puitteissa ei kuitenkaan mitään rajua pystytä edes näyttämään?
Myönnetään kyllä, että repesin, kun Charity ampui nukutuspiikillä itseään. XD
Sama söhellys jatkuu Debbien kanssa aina vaan ja tyhmät "daltonin veljekset" suojelemassa sitä ai niin viatonta tyttörukkaa.
Tylsää!