Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (43601)

Vierailija
701/43601 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Emmerdalessa... Katien kuolema on unohdettu tuosta vaan?

Millä tavalla sitä siis pitäisi mielestäsi muistaa? Sarjassa on kuollut tosi paljon porukkaa. Ei kaikkia voi muistella, ellei ole erityistä syytä.

Enemmän minua ärsyttää näissä sarjoissa, että sellaiset merkittävät henkilökohtaiset ajanjaksot ja ihmissuhteet unohdetaan. Esimerkiksi kukaan ei muista millainen kusipää David oli joskus. Tai että Lawrencella oli suhde Ednan miehen kanssa, kun nyt puhutaan vain, miten on aina rakastanut Ronnieta. 

Ja esimerkiksi Ashleyn muistihäiriöt liittyvät vain lapsuuteen ja äitiin ja nykyisiin sarjan henkilöihin, mutta sieltä ei putkahtele mitään muistikuvia Bernicestä, Stephistä tai Jasminesta. 

Minusta oli hieno detalji, kun erikoisjaksossa Ashley heräsi vauvan itkuun ja sanoi "Daniel?" Eli kyllä mukaan on sentään sidottu myös sellaisia muistikuvia, joita vain sarjaa pitkään seuranneet ymmärtävät.

Vierailija
702/43601 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla sitä siis pitäisi mielestäsi muistaa? Sarjassa on kuollut tosi paljon porukkaa. Ei kaikkia voi muistella, ellei ole erityistä syytä.

Enemmän minua ärsyttää näissä sarjoissa, että sellaiset merkittävät henkilökohtaiset ajanjaksot ja ihmissuhteet unohdetaan. Esimerkiksi kukaan ei muista millainen kusipää David oli joskus. Tai että Lawrencella oli suhde Ednan miehen kanssa, kun nyt puhutaan vain, miten on aina rakastanut Ronnieta. 

Ja esimerkiksi Ashleyn muistihäiriöt liittyvät vain lapsuuteen ja äitiin ja nykyisiin sarjan henkilöihin, mutta sieltä ei putkahtele mitään muistikuvia Bernicestä, Stephistä tai Jasminesta. 

Minusta oli hieno detalji, kun erikoisjaksossa Ashley heräsi vauvan itkuun ja sanoi "Daniel?" Eli kyllä mukaan on sentään sidottu myös sellaisia muistikuvia, joita vain sarjaa pitkään seuranneet ymmärtävät.

Mikä oli sen australialaisen blondin pubiemännän nimi? Ashley oli rakastunut häneen (tai toisinpäin) silloin kun aloin sarjaa seurata, joten minun mielessä hän on aina SeOikea Ashleylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/43601 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli sen australialaisen blondin pubiemännän nimi? Ashley oli rakastunut häneen (tai toisinpäin) silloin kun aloin sarjaa seurata, joten minun mielessä hän on aina SeOikea Ashleylle.[/quote]

Tarkoitat Lousiea. Mutta ei kai heillä mitään ole ollut.

Vierailija
704/43601 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä on teidän lempihahmoja? Itsellä Tracy ja Paddy. Nicola ja Jimmy on taas paras pari sarjasta.

Nicola ja Jimmy ovat ehkä kaikkien aikojen paras tv-pari, toivottavasti eivät eroa ikinä.

Ross on ihana, jo se kuumuus riittää, mutta heittää niin ajattelemattomia kommentteja välillä, että naurattaa.

Cain kuuluu myös lemppareihin. (Onkohan minulla jokin juttu noita pahoja poikia kultaisella sydämellä kohtaan..)

Inhokit ehdottomasti säälittävä ruikuttaja Finn, joka tosiaan onneksi lähtee sarjasta, samoin kuin vihdoin ja viimein Emma. Harmittaa vaan, että Emma kuolee, koska olisin halunnut nähdä mm.poikien reaktiot siihen, kun saavat tietää äitinsä tappaneen isän ja Emman tukalat paikat sen jälkeen (joo, Finnhän saakin tietää ja se koituukin kohtaloksi). Mutta ei, lähti helpoimman kautta eikä joudu edes kärvistelemään.

Vierailija
705/43601 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ashleyn pitäisi muistaa jotain Stephistä? Mä en nyt hoksaa yhteyttä...?

Henkilö, joka on kuulunut Ashleyn elämään? Olivat muistaakseni kuitenkin läheisiä ystäviä. 

Bernice on ex-vaimo ja Jasmine veljentytär joten Steph on yllättävä nimi samassa listauksessa. Esim Edna oli paljon läheisempi ystävä.

No Ednaa ei ollut listauksessa sen takia, että hänen nimensä on mainittu viimeisen kuukauden aikana kyllä pariinkin kertaan. 

Vierailija
706/43601 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

alexsandra kirjoitti:

Mikä oli sen australialaisen blondin pubiemännän nimi? Ashley oli rakastunut häneen (tai toisinpäin) silloin kun aloin sarjaa seurata, joten minun mielessä hän on aina SeOikea Ashleylle.

Tarkoitat Lousiea. Mutta ei kai heillä mitään ole ollut.

Just Louise! Kyllä seurustelivatkin mutta pubiemäntä ei käynyt kirkkoherran rouvaksi piispan mielestä. Tämä oli ennen Laurelia.

707/43601 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan että seurustelivat mutta erosivat sovussa. Ilman puheita avioliitosta. Minusta kyllä Laurel on Ashleylle se ainoa oikea.

Vierailija
708/43601 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä on teidän lempihahmoja? Itsellä Tracy ja Paddy. Nicola ja Jimmy on taas paras pari sarjasta.

Nicola ja Jimmy ovat ehkä kaikkien aikojen paras tv-pari, toivottavasti eivät eroa ikinä.

Ross on ihana, jo se kuumuus riittää, mutta heittää niin ajattelemattomia kommentteja välillä, että naurattaa.

Cain kuuluu myös lemppareihin. (Onkohan minulla jokin juttu noita pahoja poikia kultaisella sydämellä kohtaan..)

Inhokit ehdottomasti säälittävä ruikuttaja Finn, joka tosiaan onneksi lähtee sarjasta, samoin kuin vihdoin ja viimein Emma. Harmittaa vaan, että Emma kuolee, koska olisin halunnut nähdä mm.poikien reaktiot siihen, kun saavat tietää äitinsä tappaneen isän ja Emman tukalat paikat sen jälkeen (joo, Finnhän saakin tietää ja se koituukin kohtaloksi). Mutta ei, lähti helpoimman kautta eikä joudu edes kärvistelemään.

Paha poika, jolla on kultainen sydän, joka on minun ja kaikkien muidenkin jostain ymmärtävien suosikki on tietysti Aaron. : ) En välitä Cainista ja Rossista, yhdentekeviä.

Vierailija
709/43601 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän se on unohdettu, kun sehän antoi tarinaa koko seuraavalle vuodelle eteenpäin? Ja häntä ainoa luonnollisesti muisteleva henkilö eli hänen leskensä Andy on poistunut itsekin. Ja joo, Chas oli hänen paras ystävänsä, eiköhän hän muistele häntä omassa rauhassaan.

Vierailija
710/43601 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee miksi kylässä on poikkeuksellisen paljon homoseksuaaleja, psykopaatteja, tappeluita, ja kuolemaa. Voisivat vähän rajoittaa. Alkaa maistumaan puulta. Inhoan sarjassa Zackia ja Emmaa.

Vierailija
711/43601 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robert tappoi Katien kylmäverisesti.

Kun jäi siitä kiinni, oli vähän että "sori siitä". Ja Chas ja Paddy oli että "hyshys". Ja Andy halusi tappaa veljensä ja "palkkasi" kaverin hoitamaan homman. Ja poliisit oli että "no kun tää kaveri sanoo että se on syytön niin kyllähän se silloin on syytön".

Ja entä nyt? Robert on yks Mr NiceGuy ja koko homma on unohdettu.

Sarjassa ei muistaakseni ketään muuta ole murhattu ja juonikuviota unohdettu. Yhtä suuri lässähdys olisi jos Emma ei ikinä jäisi kiinni Jamesin murhasta. Eikö sitäkin ole kohta vuosi heruteltu?

Siinä sitä erityistä syytä.

Niinpä niin, tällä ei siis ollut mitään tekemistä minkään Katien kanssa, vaan johtui vain siitä että olet säälittävä ja omituinen Robert-vihaaja. haha, tiedoksi vain, että siihen asiaan ei tulla ikinä palaamaan : ) Eli hyvää nielemistä. : )

Vierailija
712/43601 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Cainin voittanutta 😍

Täysin yhdentekevä, voisi häipyä vaikka heti, kukaan ei huomaisi.

Vierailija
713/43601 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en kestä noita Paddya ja Marlonia.

No kuka kestäisi, täysin turhaa komediatäytettä.

Vierailija
714/43601 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää niin paljon, että joitain kuvioita pitkitetään kuukausikaupalla. Esim. tuo Chrissien ja perheensä ampumiskuvio, Bellen sekoilu (onneksi viimeinkin loppui pitkän piinan jälkeen), Rakeshin rahaongelmat ja nyt tuo Emman murha. Todella pitkäveteistä vaan odotella.

lol, et ole siis ikinä katsonut jatkuvaa sarjaa aiemmin? Vinkki: Niitä ei ole tehty 4-vuotiaan tasolla oleville lapsille, joilla ei ole kärsivällisyyttä kuten aikuisilla on. : )

Vierailija
715/43601 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paddysta olen pitänyt aina, vaikka syrjähyppy hieman kiukuttikin mua. Pääosin rehellinen tavallinen mies, ilman kikkailuja. Nössöstä löytyy tarvittaessa ne munatkin.

Jimmy King on ollut alusta saakka mun märkäpäiväuneni. Siinä on vaan jotain grr.. Nicolasta on saanut hyvän vaimon, Sadisti Kingistä en tykännyt yhtään. Jim ansaitsee parempaa.

Bob Hope on myös pitkään ollut fanitukseni kohde, vaikka rooli on viime aikoina ollut liian tapettia. Bob on semmoinen venkula, monissa vesissä keitetty ja aina niin iloinen ja positiivinen.

Ericistä tykkäsin enemmän konna-aikoina.

Paras pari on Paddy ja Marlon. Niillä on parhaat keskinäiset vitsit ja se IRL ystävyys näkyy. Hehän saavat jonkin verran juttujaan "kirjoittaa" itse, omiin suuhun sopiviksi. Siinä on myös ystävyys, joka on ollut koetuksella muutamaan kertaan ja taas palaavat yhteen.

Jimmyä ei voi pitää millään mittapuulla komeana mutta se miehekkyys on jotain tosi seksikästä :D

Vierailija
716/43601 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös vauvojen vaihto on kopioitu, ja se että toinen kuoli pienenä sairauteen.

Eilinen erikoisjakso oli kyllä hienosti toteutettu. Oli pakko katsoa se kahteen kertaan.

Ja mitenköhän muka tämä erikoisjakso oli muka jotenkin niin erikoisen hieno kun nämä samat ihmiset valittivat typerinä perinteisinä suomalaisina Emmerdalen hienoimmista erikoisjaksoista ja viikosta ikinä eli tapahtumaviikosta keväällä. Ei ole taas pitkään aikaan saanut tuntea yhtä suurta myötähäpeää kuin silloin kun oikein ajatteli että suomalaiset vaikuttuvat lempisarjansa, Suomen katsotuimman ulkomaalaisen päiväsarjan hienosta, upeasti toteutetusta ja poikkeuksellisen kekseliäästä erikoishienosta, elokuvamaisesti tehdystä palkintoja voittaneesta erikoisviikosta, niin tietenkin suomalaiset perinteisesti nolasivat itsensä täysin ja kehtasivat vain valittaa - koko sarjan esittäminen pitäisi lopettaa Suomessa, kun kerran ette tajua hyvän päälle

Vierailija
717/43601 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3910 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks Ross ja Finn jaksavat heilua jossain naamiaisissa heti isän kuoleman jälkeen?

Jaksoko? Toinen veti tuskalärvit ja toinen oli ihan happamana.

Mä olin viikko isäni kuolemasta bilettämässä. Ennen hautajaisia. Äitiltä jopa kysyin luvan(abivuosi menossa), hän tuumas, että mene ja pidät hauskaa. No, ei hirveen hauskaa ollut, mutta olipahan jotain muuta hetkeksi.

Epäkunnioittava teini

Vierailija
718/43601 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cainilla ei ole kultaista sydäntä

Vierailija
719/43601 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös vauvojen vaihto on kopioitu, ja se että toinen kuoli pienenä sairauteen.

Eilinen erikoisjakso oli kyllä hienosti toteutettu. Oli pakko katsoa se kahteen kertaan.

Ja mitenköhän muka tämä erikoisjakso oli muka jotenkin niin erikoisen hieno kun nämä samat ihmiset valittivat typerinä perinteisinä suomalaisina Emmerdalen hienoimmista erikoisjaksoista ja viikosta ikinä eli tapahtumaviikosta keväällä. Ei ole taas pitkään aikaan saanut tuntea yhtä suurta myötähäpeää kuin silloin kun oikein ajatteli että suomalaiset vaikuttuvat lempisarjansa, Suomen katsotuimman ulkomaalaisen päiväsarjan hienosta, upeasti toteutetusta ja poikkeuksellisen kekseliäästä erikoishienosta, elokuvamaisesti tehdystä palkintoja voittaneesta erikoisviikosta, niin tietenkin suomalaiset perinteisesti nolasivat itsensä täysin ja kehtasivat vain valittaa - koko sarjan esittäminen pitäisi lopettaa Suomessa, kun kerran ette tajua hyvän päälle

Lempisarjani, mutta opettele urpo käyttämään pisteitä.

Vierailija
720/43601 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JImmy on pelkkä pelle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi