Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
6761/44652 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutarhuri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain totu uuteen Ellisiin =(

Hahmon lisäarvo ylipäänsä nolla. Miksei häntä vain voitu kirjoittaa pois. Tällaiseen päivittäissarjaan toki aina kuuluu joitain nollatason hahmoja, mutta niiden väkisin pitämistä on välillä vaikeaa ymmärtää. Muutenkin huvittavaa kun siellä Dubaissa hän ehti lyhyessä ajassa tekemään niin paljon rahaa, että Al-isäkin oli jo pyytelelmässä lainaa isojen velkojensa maksuun. Sitten yhtäkkiä Dubaista palataankin taas hohdokkaaseen Emmerdaleen tekemään tarkalleen ööh niin mitä? Ehkä olen sitten missannut vain jotain. 

Sama. En totu uuteen Ellisiin, eikä tainnu tottua morsiokaan. Eikös niihin aikoihin vehtaillu Jamien kanssa? Ihan turha tässä sarjassa. Miksi Pearl ei puhu mitään?

Vilahtelee vaan pubissa.

Tracy ja Vanessa aitoja siskoksia, Charity mustis!

Ei Ellis ja Jamie ole mitään vehtaillut?? Ihan heteroita ovat molemmat.

Ymmärsit väärin, Bellen ja Jamien vehtailusta kyse tietenkin.

Vierailija
6762/44652 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman epäsopusuhtaisimman oloinen pariskunta eli Moira Bartonin(vai Dingelkö se on) näyttelijä ja lääkäri-Liam  ovat näköjään eronneet oikeassa elämässä. Linkin avaaminen saattaa sisältää spoilereita. Alle pari vuotta olivat yhdessä.

https://www.digitalspy.com/soaps/emmerdale/a36752894/emmerdale-jonny-mc…

Ehtikö se niiden vauva syntyä?

Olet ilmeisesti jonkinlaisessa sisäpiirissä, sillä julkisesti ei ole ollut puhetta mistään vauvasta. 

Oikeesti? Mä nimittäin muistan elävästi sen aamutv:n jakson, kun Natalie kertoi olevansa raskaana kolmannella kuulla... Oonko mä nähnyt unta vai sekotanko mä nyt pariskunnan. :D Mä olen nähnyt viime aikoinan aivan häröjä unia, että se kyllä selittyis sillä.

Pahoittelut!

Sorry, palaan vielä tälle astialle, kun jäi vaivaamaan. Mä käytin suht monta minuuttia selvittääkseni tämän, kun on kuitenkin jo hetki vierähtänyt.

Eli sekoitin parit. Kyse oli tästä Laura Norton ja Mark Jordon saavat vauvan ja Loose womenissa puhuivat asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6763/44652 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaata tuo työntekokin tuntuu olevan. Willin olis pitäny kesken työpäivän lähtee jotain leluja hakeen! Muutenkin töistä häivytään millon sattuu, ei täällä onnistuis.

Ihmettelin sitä, että Dawn vielä loukkaantui, kun Will ei sillä sekunnilla lähtenyt leluja hakemaan. Ehkä kuitenkin tärkeysjärjetyksessä asiat hoidetaan. Ja Harriethan lupas lähtee kuskiksi, miksei kysynyt tältä ekana, kun käsikynkässä kulkivat.

Dawn itse pääsee Kartanon assarin hommissa noin vaan hakemaan leluja? Asuuko ne kaikki sitten siellä samassa kämpässä Lucaksen tultua? Nyt Billkin majailee siellä - muutaman yön.

Samaa mieltä, että uusi Ellis ei oikein istu. Jatkuvasti pitää muistella, että kukas tää tumma herra olikaan. Mä niin toivoin, että Al lähtis sarjasta. Siinä se vasta on surkea näyttelijä.

Samalla ilmeellä koko ajan ja muutamia kerran naureskellut, että vielä selin keskustelukumppaniinsa. Eikö tyyppi osaa liikkua ja puhua vuorosanojakaan samalla? Vai onko kyseessä jonkun ohjaajan taiteellinen pläjäys. ;D

Niin ja Kartano on nykyään aivan kamalan näköinen. Ei istu meikäläisen makuun ollenkaan tämä Kimin visio.

Vierailija
6764/44652 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs on Amyn äiti, Danin exä?

En nyt muista naisen nimeä. Ollut kiva väriläikkä, vaikkakin tökeröitä tempauksia toisinaan...😐😐😐😆

Vierailija
6765/44652 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt muista naisen nimeä. Ollut kiva väriläikkä, vaikkakin tökeröitä tempauksia toisinaan...😐😐😐😆

Kerry. Mä luulin, että on lähtenyt sarjasta, kun ei ole pitkiin aikoihin näkynyt. Eipä sen poissaoloa ole vissiin mitenkään edes selitetty.

Vierailija
6766/44652 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vähän pakko päästellä höyryjä. 

AARRRGGGHHHH!!! Ai että minä vihaan sinua Laurel Thomas, vanha juoppo! Ja ai että minä vihaan sinun kusipäistä kiusaavaa psykopaattista poikaasi, joka sopisi erinomaisesti Piercen lapseksi. Ja minkä helvetin takia sitä Dottyä pitää KANTAA aivan joka helkkarin paikkaan? Tuon ikäisellä luulisi jo olevan ihan toimivat jalatkin. (älkää pliis, tulko selittämään millään kuvaustuotannollisilla asioilla). Sairasta sakkia lähes koko perhe.

Pyydän anteeksi purkaustani. Emmerdale = serious business. 

Vierailija
6767/44652 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo...tosiaan, missäs ihanan hassu Kerry on?

Entäs Aaron?

Lomilla varmaan.

Vierailija
6768/44652 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sam ja se sormus-juttu tänään :') voi Sam! Mulle tuli kyyneleet silmiin. Sam on ihana. Toivon että Samson pitää sormuksen tallessa.

Vierailija
6769/44652 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs Aaron?

Lomilla varmaan.

Aaron meni Skotlantiin Debbien ja Zakin luo. Tulee kyllä takaisin. Se kai tarvi aikaa ja ympäristönmuutosta unohtaakseen Robertin. Liv jäi kylään mutta ei sitä kyllä ole näytetty. Liv on siis yksin ja sillä on se epilepsiakin...just.

Vierailija
6770/44652 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs Aaron?

Lomilla varmaan.

Aaron meni Skotlantiin Debbien ja Zakin luo. Tulee kyllä takaisin. Se kai tarvi aikaa ja ympäristönmuutosta unohtaakseen Robertin. Liv jäi kylään mutta ei sitä kyllä ole näytetty. Liv on siis yksin ja sillä on se epilepsiakin...just.

Montako Dingleä tarvitaan hoitamaan yhtä autokorjaamoa?

Kolme.

Mikähän mahtaa olla sohvan ja jääkaapin väliä köpöttelevän Zak Dinglen panos tuossa kultakaivoksessa? Debbieltäkin ihan normipäivä jättää äärimmäisen vakavasta terveysongelmasta kärsinyt teinityttö Englantiin. Eikä myöskään haittaa, vaikka tyttö on vähän narkkipiireissäkin ollut osallisena. Velikin vähän overdosetti. No worries, mate!

Haluan samoja aineita, joita sarjan käsikirjoittajatkin vetävät. 

Vierailija
6771/44652 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Cain ei vain tapa tota Malonea? Niin tollasista tyypeistä pääsee. Kai Cain on tappanut ennenkin vai olenko väärässä?

Vierailija
6772/44652 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sam ja se sormus-juttu tänään :') voi Sam! Mulle tuli kyyneleet silmiin. Sam on ihana. Toivon että Samson pitää sormuksen tallessa.

Sama. Ja se ryhmähali bussipysäkillä... vähänks noloo teinille, silti hymyilytti sitä.

Tulis jo ne häät🥂🥂🥂

Vierailija
6773/44652 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AARRRGGGHHHH!!! Ai että minä vihaan sinua Laurel Thomas, vanha juoppo! Ja ai että minä vihaan sinun kusipäistä kiusaavaa psykopaattista poikaasi, joka sopisi erinomaisesti Piercen lapseksi. Ja minkä helvetin takia sitä Dottyä pitää KANTAA aivan joka helkkarin paikkaan? Tuon ikäisellä luulisi jo olevan ihan toimivat jalatkin. (älkää pliis, tulko selittämään millään kuvaustuotannollisilla asioilla). Sairasta sakkia lähes koko perhe.

Hauska purkaus! Hah.

Monessa samaa mieltä, mut Laurel ihan ok minusta. Tosin paljon miehiä riittää yhessä kylässä hänelle... harmi, et Doug lähti, oli oiva heppu puutarhaharrastuksensa ja selkälääkkeidensä kaa... mites Eric? Hieno hahmo, eikö?

Vierailija
6774/44652 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks Cain ei vain tapa tota Malonea? Niin tollasista tyypeistä pääsee. Kai Cain on tappanut ennenkin vai olenko väärässä?

Ei tuosta hirviöstä muuten pääse. Vihjaili jo lapsista ja läheisistä, ei jää yhteen sonnin lahtaamiseen. Jos paljastaa hepun, voi vankilastakin järjestää rikoksiaan. Yäk, pelottava tyyppi. Miten Cainin kävi, kun poliisi pysäytti? Oli toivottavasti huumeista päässyt eroon...

Vierailija
6775/44652 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Sam on luvannut Alicelle, ettei riisu sormusta koskaan. Miksi näen sen vasta ekan kerran nyt?

Vierailija
6776/44652 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs Aaron?

Lomilla varmaan.

Montako Dingleä tarvitaan hoitamaan yhtä autokorjaamoa?

Kolme.

Mikähän mahtaa olla sohvan ja jääkaapin väliä köpöttelevän Zak Dinglen panos tuossa kultakaivoksessa? Debbieltäkin ihan normipäivä jättää äärimmäisen vakavasta terveysongelmasta kärsinyt teinityttö Englantiin. Eikä myöskään haittaa, vaikka tyttö on vähän narkkipiireissäkin ollut osallisena. Velikin vähän overdosetti. No worries, mate!

Haluan samoja aineita, joita sarjan käsikirjoittajatkin vetävät. 

No Zak on jo sen verran vanha äijä, ettei tuossa iässä sinunkaan tarvitse, kuin köpötellä sohvan ja jääkaapin väliä. Debbiestä samaa mieltä. Olisi ollut luonnollisempi ratkaisu käsikirjoittaa Sarah muuttamaan äitinsä mukana kylästä pois.

Vierailija
6777/44652 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6778/44652 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan myy sen sormuksen kanikonttoriin että saa rahat ranskaa varten.

Vierailija
6779/44652 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään niin paljon Lukesta, että voisin sen itse ottaa itselleni!

Ihana!

Vierailija
6780/44652 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purkaus tosiaan :) Muistutan, että kiusaava lapsi ei ole automaattisesti psykopaatti. Lähes jokainen lapsi on joko kiusannut tai ollut myötäilemässä kiusaaja edes kerran elämässään, valitettava fakta. Oikeastihan Arthur on mukava poika, jonka omatunto kolkutti isosti kiusaamisesta, ei siis voi olla psykopaatti.

Nyt vain en tajua Laurelia, miksi tämä vedättää salaisuuden kertomista. Sen ymmärsin et siirsivät reissun yli, mutta nyt ei pidä lupaustaan, huonoa roolimallia näyttää Arthurille :( Salaisuudet tuppaa paisumaan, eli parasta olisi kertoa nyt mahdollisimman nopeasti.

Ketju on lukittu.