Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
6321/44652 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on sosiaali ihmisistä epäilyttävää ettei David soittanut heti. Ei tässä sarjassa muutenkaan logiikkaa näissä asioissa. David oli naimisissa Jacobin äidin kasvatti äidin Alician kanssa ja kun he erosivat niin poika jäi vaan isäpuolelleen. Nyt hänen asioitaan hoitaa isäpuoli ja bio äiti Leyla jolla ei kummallakaan mitään virallista huoltajuutta. huoltajuus on bioisällä mikä on hävinnyt kartalta ja Alicialla kuka on Espanjassa.

Vierailija
6322/44652 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas muuten miellyttävän oloinen mies tuo sossu. Sopisi hyvin sarjaan vakituisempaankin rooliin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6323/44652 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas muuten miellyttävän oloinen mies tuo sossu. Sopisi hyvin sarjaan vakituisempaankin rooliin..

Ajattelin ihan samaa. Symppis. Taitaa vaan olla liian"tavallinen" tähän sarjaan... ellei sit löytyisi luurankoja kaapista, jos jäis pidemmäksi aikaa

Vierailija
6324/44652 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa hengellisyyttä, pappi sanomassa ettei useinkaan pyydä neuvoa Jumalalta... Joka päivähän meidän tulee kysyä, ja Raamattua lukemallahan niitä vastauksia saa, sitä kautta kehittyvän omantunnon kautta. Mutta joo, kyllähän Harriet liberaali-siipeä joka tapauksessa on kun sekstaakin ennen avioliittoa.

Vierailija
6325/44652 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten Briteissä ja tässä sarjassakin näkyy luokkajako. Ei tullut mieleenkään ajatella, et Cara olis jotenkin hienompi kuin muut, koska meillä Suomessa ei olla totuttu ajattelemaan niin että vaatteet ja olemus kertoisi jotain oleellista tai merkittävää. 

6326/44652 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun katsoin Murha paratiisissa, siinä oli yhdessä jaksossa Emmerdalen Andyn näyttelijä, olisi kiva jos Andy tulisi takaisin. Minua viehätti Andyn taipumus sotkeutua ongelmiin ja impulsiivisyys, Andy oli hauska. Oli viihdyttävää että hän tykkäsi myös vanhemmista naisista kuten Bernice jne. Näyttelijä lähti kuulemma koska halusi tehdä jotain muuta elämässään.

Katsoin netistä, Caran näyttelijä on saman ikäinen kuin minä, on hyvin säilynyt /tai tehnyt korjaukset. Näytän tosin itsekin nuoremmalta mitä olen.

N-43

6327/44652 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa hengellisyyttä, pappi sanomassa ettei useinkaan pyydä neuvoa Jumalalta... Joka päivähän meidän tulee kysyä, ja Raamattua lukemallahan niitä vastauksia saa, sitä kautta kehittyvän omantunnon kautta. Mutta joo, kyllähän Harriet liberaali-siipeä joka tapauksessa on kun sekstaakin ennen avioliittoa.

Minusta silmissä välillä tosi paha ja julma ilme, onkohan näyttelijä jokin satanisti tms? Muutoin Harriet on viihdyttävä. 

N-43

Vierailija
6328/44652 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35319 kirjoitti:

Miten ihmeessä sossu voisi ottaa vauvan pois Davidilta, pojan biologiselta isältä?!! Ihme juttu että joutuu pelkäämään oman vauvansa menettämistä, miten voi olla näin edes? Tottakai vauva kuuluu biologisen vanhempansa luokse! Se olisi eri asia jos Maya haluaisi lapsensa takaisin, tai jos David kohtelisi lasta huonosti.

N-43

Fiktiivinen sarja, mutta silti olen pistänyt merkille, että Briteissä bioisän oikeudet ovat vielä surkeemmat kuin Suomessa.

Vierailija
6329/44652 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35319 kirjoitti:

Tuli mieleen kun katsoin Murha paratiisissa, siinä oli yhdessä jaksossa Emmerdalen Andyn näyttelijä, olisi kiva jos Andy tulisi takaisin. Minua viehätti Andyn taipumus sotkeutua ongelmiin ja impulsiivisyys, Andy oli hauska. Oli viihdyttävää että hän tykkäsi myös vanhemmista naisista kuten Bernice jne. Näyttelijä lähti kuulemma koska halusi tehdä jotain muuta elämässään.

Katsoin netistä, Caran näyttelijä on saman ikäinen kuin minä, on hyvin säilynyt /tai tehnyt korjaukset. Näytän tosin itsekin nuoremmalta mitä olen.

N-43

Kelvin lähti, kun halusi lähteä tekemään uraa jenkkeihin. Katselin monet haastattelut asiasta silloin. Vielä vitsailivat, että onnistuuko näyttelijältä amerikan aksentti tarpeeksi hyvin, että pärjää.

Enemmän mä olisin peräänkuuluttajan näytteljän taitoja ja ulkonäköä. Ei lähtenyt ura siellä nousuun ja sitten vielä koronakin.. Keskusteluja on käynyt, että jos tulisi takaisin.

Itse en ole Andy fani. Rasittava nillittäjä sekin. Aina naama nurinpäin.

Vierailija
6330/44652 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten Briteissä ja tässä sarjassakin näkyy luokkajako. Ei tullut mieleenkään ajatella, et Cara olis jotenkin hienompi kuin muut, koska meillä Suomessa ei olla totuttu ajattelemaan niin että vaatteet ja olemus kertoisi jotain oleellista tai merkittävää. 

Puhekieli paljastaa aika nopeaan, että mihin luokkaan tyyppi kuuluu.

Vierailija
6331/44652 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahistaa tuo Aaron, kun se menee ihan tolaltaan jokaisesta vastoinkäymisestä ja tekee aina jotain älytöntä.

Vierailija
6332/44652 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Rebecca kieltää Aaronia tapaamasta Sebiä, koska Seb on kysynyt Robertista? WTF?

Vierailija
6333/44652 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahistaa tuo Aaron, kun se menee ihan tolaltaan jokaisesta vastoinkäymisestä ja tekee aina jotain älytöntä.[/quote

Ja Liv-ressu saa taas huolehtia Aaronista...

Mutta mitä tapahtuikaan Grahamin kädelle?

Miksi Moira-rukka ei opi virheistään?

Ei kai Belle haaveile komeasta eläinlääkäristä?

Vierailija
6334/44652 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Graham lopussa pesi pois kädestään? Oli niin pimeä kuva etten saanut selvää, enkä kerennyt sulkea verhoja.

Vierailija
6335/44652 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Graham lopussa pesi pois kädestään? Oli niin pimeä kuva etten saanut selvää, enkä kerennyt sulkea verhoja.

Minusta näytti vereltä

Vierailija
6336/44652 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta näytti vereltä

Toivottavasi ei tehnyt Ryanille mitään.

Vierailija
6337/44652 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta näytti vereltä

Toivottavasi ei tehnyt Ryanille mitään.

Ei Ryanille, eihän... on tosi symppis ja oiva lisä tullessaan aikanaan mukaan

Vierailija
6338/44652 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että Graham teki Alille jotain. Tai todennäköisesti tuo liittyy johonkin ihan muuhun. Annetaan vaan ymmärtää jotta olisi just Rayanille tehnyt jotain.

Vierailija
6339/44652 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jolle Graham kävi tekemässä jotain, tulee varmasti kostamaan.

Vierailija
6340/44652 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jolle Graham kävi tekemässä jotain, tulee varmasti kostamaan.

Pierce?

Ketju on lukittu.