Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Onpas muuten miellyttävän oloinen mies tuo sossu. Sopisi hyvin sarjaan vakituisempaankin rooliin..
Vierailija kirjoitti:
Onpas muuten miellyttävän oloinen mies tuo sossu. Sopisi hyvin sarjaan vakituisempaankin rooliin..
Ajattelin ihan samaa. Symppis. Taitaa vaan olla liian"tavallinen" tähän sarjaan... ellei sit löytyisi luurankoja kaapista, jos jäis pidemmäksi aikaa
Outoa hengellisyyttä, pappi sanomassa ettei useinkaan pyydä neuvoa Jumalalta... Joka päivähän meidän tulee kysyä, ja Raamattua lukemallahan niitä vastauksia saa, sitä kautta kehittyvän omantunnon kautta. Mutta joo, kyllähän Harriet liberaali-siipeä joka tapauksessa on kun sekstaakin ennen avioliittoa.
Jännä miten Briteissä ja tässä sarjassakin näkyy luokkajako. Ei tullut mieleenkään ajatella, et Cara olis jotenkin hienompi kuin muut, koska meillä Suomessa ei olla totuttu ajattelemaan niin että vaatteet ja olemus kertoisi jotain oleellista tai merkittävää.
Tuli mieleen kun katsoin Murha paratiisissa, siinä oli yhdessä jaksossa Emmerdalen Andyn näyttelijä, olisi kiva jos Andy tulisi takaisin. Minua viehätti Andyn taipumus sotkeutua ongelmiin ja impulsiivisyys, Andy oli hauska. Oli viihdyttävää että hän tykkäsi myös vanhemmista naisista kuten Bernice jne. Näyttelijä lähti kuulemma koska halusi tehdä jotain muuta elämässään.
Katsoin netistä, Caran näyttelijä on saman ikäinen kuin minä, on hyvin säilynyt /tai tehnyt korjaukset. Näytän tosin itsekin nuoremmalta mitä olen.
N-43
Vierailija kirjoitti:
Outoa hengellisyyttä, pappi sanomassa ettei useinkaan pyydä neuvoa Jumalalta... Joka päivähän meidän tulee kysyä, ja Raamattua lukemallahan niitä vastauksia saa, sitä kautta kehittyvän omantunnon kautta. Mutta joo, kyllähän Harriet liberaali-siipeä joka tapauksessa on kun sekstaakin ennen avioliittoa.
Minusta silmissä välillä tosi paha ja julma ilme, onkohan näyttelijä jokin satanisti tms? Muutoin Harriet on viihdyttävä.
N-43
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Miten ihmeessä sossu voisi ottaa vauvan pois Davidilta, pojan biologiselta isältä?!! Ihme juttu että joutuu pelkäämään oman vauvansa menettämistä, miten voi olla näin edes? Tottakai vauva kuuluu biologisen vanhempansa luokse! Se olisi eri asia jos Maya haluaisi lapsensa takaisin, tai jos David kohtelisi lasta huonosti.
N-43
Fiktiivinen sarja, mutta silti olen pistänyt merkille, että Briteissä bioisän oikeudet ovat vielä surkeemmat kuin Suomessa.
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Tuli mieleen kun katsoin Murha paratiisissa, siinä oli yhdessä jaksossa Emmerdalen Andyn näyttelijä, olisi kiva jos Andy tulisi takaisin. Minua viehätti Andyn taipumus sotkeutua ongelmiin ja impulsiivisyys, Andy oli hauska. Oli viihdyttävää että hän tykkäsi myös vanhemmista naisista kuten Bernice jne. Näyttelijä lähti kuulemma koska halusi tehdä jotain muuta elämässään.
Katsoin netistä, Caran näyttelijä on saman ikäinen kuin minä, on hyvin säilynyt /tai tehnyt korjaukset. Näytän tosin itsekin nuoremmalta mitä olen.
N-43
Kelvin lähti, kun halusi lähteä tekemään uraa jenkkeihin. Katselin monet haastattelut asiasta silloin. Vielä vitsailivat, että onnistuuko näyttelijältä amerikan aksentti tarpeeksi hyvin, että pärjää.
Enemmän mä olisin peräänkuuluttajan näytteljän taitoja ja ulkonäköä. Ei lähtenyt ura siellä nousuun ja sitten vielä koronakin.. Keskusteluja on käynyt, että jos tulisi takaisin.
Itse en ole Andy fani. Rasittava nillittäjä sekin. Aina naama nurinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten Briteissä ja tässä sarjassakin näkyy luokkajako. Ei tullut mieleenkään ajatella, et Cara olis jotenkin hienompi kuin muut, koska meillä Suomessa ei olla totuttu ajattelemaan niin että vaatteet ja olemus kertoisi jotain oleellista tai merkittävää.
Puhekieli paljastaa aika nopeaan, että mihin luokkaan tyyppi kuuluu.
Mua ahistaa tuo Aaron, kun se menee ihan tolaltaan jokaisesta vastoinkäymisestä ja tekee aina jotain älytöntä.
Täh? Rebecca kieltää Aaronia tapaamasta Sebiä, koska Seb on kysynyt Robertista? WTF?
Vierailija kirjoitti:
Mua ahistaa tuo Aaron, kun se menee ihan tolaltaan jokaisesta vastoinkäymisestä ja tekee aina jotain älytöntä.[/quote
Ja Liv-ressu saa taas huolehtia Aaronista...
Mutta mitä tapahtuikaan Grahamin kädelle?
Miksi Moira-rukka ei opi virheistään?
Ei kai Belle haaveile komeasta eläinlääkäristä?
Mitä Graham lopussa pesi pois kädestään? Oli niin pimeä kuva etten saanut selvää, enkä kerennyt sulkea verhoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Graham lopussa pesi pois kädestään? Oli niin pimeä kuva etten saanut selvää, enkä kerennyt sulkea verhoja.
Minusta näytti vereltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta näytti vereltä
Toivottavasi ei tehnyt Ryanille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta näytti vereltä
Toivottavasi ei tehnyt Ryanille mitään.
Ei Ryanille, eihän... on tosi symppis ja oiva lisä tullessaan aikanaan mukaan
Veikkaan, että Graham teki Alille jotain. Tai todennäköisesti tuo liittyy johonkin ihan muuhun. Annetaan vaan ymmärtää jotta olisi just Rayanille tehnyt jotain.
Se jolle Graham kävi tekemässä jotain, tulee varmasti kostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Se jolle Graham kävi tekemässä jotain, tulee varmasti kostamaan.
Pierce?
Kai se on sosiaali ihmisistä epäilyttävää ettei David soittanut heti. Ei tässä sarjassa muutenkaan logiikkaa näissä asioissa. David oli naimisissa Jacobin äidin kasvatti äidin Alician kanssa ja kun he erosivat niin poika jäi vaan isäpuolelleen. Nyt hänen asioitaan hoitaa isäpuoli ja bio äiti Leyla jolla ei kummallakaan mitään virallista huoltajuutta. huoltajuus on bioisällä mikä on hävinnyt kartalta ja Alicialla kuka on Espanjassa.