Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
6061/44652 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

memmerdale<strong> kirjoitti:

Ei oikeassakaan maailmassa kukaan ihminen, jolla on asiat hyvin, ala vetämään kamaa.

Tässä sarjassa Sarahilla varmaan vaikuttaa/vaikuttanut elämänlaatuun se että on joutunut ison osan lapsuudestaan viettämään sairaalassa (ja vielä siihen päälle rikollisperhe ja pienempänä joutui olemaan äitinsä kanssa paossa jossain Ranskassa, muistanko oiken?) 

itseasiassa kyllä alkaa. Teen päihdekuntoutujien kanssa töitä. Tavallisin tarina on se, että otin, kun kaveri tarjos. Ei siinä mietitä sekuntiakaan, että olenko mä tarpeeksi epäonnistunut elämässä, että voisin tässä nyt vähän kannabista poltella ja piriä nappailla. Tietenkään noin vähästä ei tule vielä riippuvaiseksi, mutta riippuvaiseksi tulee myös onnelliset ihmiset.

Vierailija
6062/44652 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kauan taas kestää tämä Arthurin ja Archien kuvio. Kauhea kiusaaja tuo papin poika ja kukaan ei muka huomaa mitään.

Ja ihmettelen, ettei Laurel tai Jay kysy mitään Arthurilta. On kuitenkin aina paikalla, kun tapahtuu, ja osaisi vanhempana kertoa tapahtumista. Tai siis tässä tapauksessa toki valehtilisi, mutta eihän vanhemmat sitä tiedä. Kyllä minä olisin ainakin kysynyt vanhemmalta lapseltani, joka oli paikalla kun nuorempi löi toista lasta, että mitä oikein tapahtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6063/44652 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarah on hyvinkin tyyppillinen sairasteini. Epilepsia lapsen vanhempana pitää sanoa, että  Suomessa tuollaisesta käytöksestä varoitellaan hyvissä ajoin. On kokoontumisia, vertaistukiryhmiä yms. Seuraa, huomaa lapsesi käytös. Ole entistä enemmän läsnä.

Lapsi kun on pienestä saakka ollut sairas, erilainen. Sairaalakierrettä yms. 

Sellainen lapsi saattaa saada murrosiässä päähänsä, että hän haluaa nyt elää normaalia elämää. Nyt on hänen vuoronsa. Jos on lääkityksiä, jättää ne syömättä.. Kapinoi. Ikäänkuin se olisi vaan hokkuspokkus sairautta ei enää ole.

Kaikkihan me tiedetään, ettei ne sairaudet kapinoimalla lähde. Vanhemmilta se vaatii säännönmukaisuutta ja kärsivällisyyttä. Olla todellakin läsnä ja pitää huolta lapsesta ehkä aavistuksen verran enemmän, vaikka itsenäistyminenkin olisi jo hyvä aloittaa.

Valitettavasti Sarahin kohdalla äiti on Skotlannissa, isä on karussa ja muu suku on dillejä täynnä. Lisakin meni sitten kuolemaan juurikin tähän saumaan, vaikka hänestä olisi ehkä ollut sitä vakautta Sarahin elämään.

Itseä tässä casessa ärsyttää eniten Charity. Miksi se nykyään vaan huutaa? Asiat voi käsitellä rauhallisestikin keskustelemalla ja kuuntelemalla. Sarah väittää, ettei hän ole enää mikään lapsi. No, käyttäytyisi sitten siten. jne.

Vierailija
6064/44652 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kauan taas kestää tämä Arthurin ja Archien kuvio. Kauhea kiusaaja tuo papin poika ja kukaan ei muka huomaa mitään.

Ja ihmettelen, ettei Laurel tai Jay kysy mitään Arthurilta. On kuitenkin aina paikalla, kun tapahtuu, ja osaisi vanhempana kertoa tapahtumista. Tai siis tässä tapauksessa toki valehtilisi, mutta eihän vanhemmat sitä tiedä. Kyllä minä olisin ainakin kysynyt vanhemmalta lapseltani, joka oli paikalla kun nuorempi löi toista lasta, että mitä oikein tapahtui.

Laittoihan Arthur sopivasti jo Jimmyn syyksi. Eikä sitäkään missään tilanteessa mietitty, että Jimmykö muka... oikeasti? kun mukuloita on laumoja ympärillä ja rapatessa roiskuu.

Vierailija
6065/44652 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Kingien lapset ollenkaan kertoneet mitä tapahtui?

Vierailija
6066/44652 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittoihan Arthur sopivasti jo Jimmyn syyksi. Eikä sitäkään missään tilanteessa mietitty, että Jimmykö muka... oikeasti? kun mukuloita on laumoja ympärillä ja rapatessa roiskuu.

Itsellä on jäänyt vähän pimentoon tuo että kiusaako Arthur Archieta mustasukkaisuuttaan, kun poikaan kiinitetään Arthuria enemmän huomiota pojan tilanteen takia vai siksi että saisi Laurelin ja Jayn eripuraisiksi ja eroamaan?

Onko Arthurin motiivi paljastettu katsojille? Jos on niin mennyt kyllä ohi se.

Vierailija
6067/44652 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä Arthurin motiiveja ole avattu mutta itse veikkaan että Arhcie on helppo kiusaus kohde ja Laurelin ja Jain eroahan Arthur toivoo. Poika on mustasukkainen äidistään.

Vierailija
6068/44652 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän harmittaa tämä kiusaamiskuvio, kun Arthur oli aina ennen jotenkin niin symppis ja kultainen. Ehkä liittyy jotenkin Ashleyn menettämisen tuskaan.

Vierailija
6069/44652 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä näyttelijänalku on tuo Arthuria esittävä pikkupoika!

Vierailija
6070/44652 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
6071/44652 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victorian uusi miestukka estää kyllä uudet väkisinmakuut.

Vierailija
6072/44652 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35319 kirjoitti:

memmerdale kirjoitti:

Archien ja Arthurin juttu. Ei jotenkaan uskottavaa että noinkin pieni poika kuin Archie "tajuaisi" olla hiljaa ja kertomatta aikuiselle kun Arthur on ihan mulggu häntä kohtaan. 

Oon ihan varma että Sarahista tulee päihteiden väärinkäyttäjä, eikä sen sydän kestä sitä ja siten jää pois sarjasta varmaan. 

Wendy on ihan hanurista, mutta niin alkaa olemaan Aaronkin hullunkiilto silmissään. 

Graham(sämpylä) on jotenkin niin symppis kovan kuorensa alla. 

Oon myös ihmetelly, miten Sarah ei osaa arvostaa sydänsiirrettään. Nauttiihan nuoruudesta paremminkin kuin huumeilla, en tiedä mikä ei nuorena olisi hauskaa. Harrasti vaikka jonkin kivan pojan/miehen kanssa. Ei kuitenkaan tuon ääliö kaverin minkä seurassa pyörii. 

Kauhea kiusaamaan toi Arthur. Miten aiemmin noin kivasta pojasta tuli tuollainen. Olihan Ashleyn menetys tietenkin kovaa. Minusta on outoa ettei vanhemmat tajua yhtään mitään.

N-43

Vierailija
6073/44652 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A&A kuvio. Miten ne aikuiset räyhää ympärillä keskenään koko ajan? Ja sitten huudetaan lapsille ja kysytään miksi teit?!

Kun Jimmy kerran näki Archien huitasevan Angelia, niin olisi luullut hänen kuulleen myös sen edeltäneen huutelun ja lällättelyn. Jos ei jokaista sanaa ja tavua, niin edes sen asetelman kuinka uhkaavasti ne isommat oli Archieen nähden rivissä.. Kyllä aikuinen sellaisesta näkymästä olisi voinut paljonkin päätellä, että pienempää kiusataan törkeesti.

Nicola on kyllä niin "huippu" siinä Angelin suojelemisessa. Likka alkaa olemaan äitinsä kopio suusanallisesti ja silti hän ei tee mitään pahaa ikinä, äitinsä mielestä. :D

Arthur tosiaan nimesi jo kerran Jimmyn Archien pahoinpitelijäksi. Siitä alkoi aikuisten vihanpito, eikä lapsilta kyselty enempiä. Ei edes Arthuria tentattu tarkemmin.

Vierailija
6074/44652 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35319 kirjoitti:

Oliko teidän mielestä Andrean keskenmeno Kimin syytä? Kun aiheutti stressiä?

Totuus lienee se ettei voida tietää? Alkuraskauden keskenmenojahan sattuu muutenkin. Mulle on ainakin kerran käynyt niin, mutta enpä lasta olisi halunnutkaan ainakaan silloin. Mun tapauksessa oli niin ettei menkkoja tullut, ja sitten raskaustesti näytti plussaa, mut menkat tuli sitten vähän tai jonkun verran  myöhemmin. 

N-43

Itse luulen, että Andrea teki itse keskenmenon, jotain teki, sai Kimin säälimään itseään.

Maksoi kovan hinnan.

Vierailija
6075/44652 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko Aaron ja tuo Leen veli vaan jo suudella.

Vierailija
6076/44652 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Kingien lapset ollenkaan kertoneet mitä tapahtui?

Nehän oli itse kiusaamisessa mukana.

Vierailija
6077/44652 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tehdään Wendystäkin katsojan kelpoinen ihminen, kun Aaron sitä nyt vaanii. Eihän Wendy sinänsä ole itse tehnyt kummosia, eikä se velikään. Aika erikoista silti, että muutetaan Victorian naapuriin...

Aaron on kyllä aivan idari touhuissaan.

Vierailija
6078/44652 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emiksessä paha EI SAA oikein palkkaansa ikinä ! Vieläkin pitempään pahikset saavat mellastaa kuin Salkkareissa. Esimerkiksi tämä Vicin raiskaaja, Kim ja nyt Artzie ( siis se isoveli ...)

Sit kun he paljastuvat, jotain huutoon ja ihmettelyä ja se on siinä...

Vierailija
6079/44652 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Luke on ihana!

Vierailija
6080/44652 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emiksessä paha EI SAA oikein palkkaansa ikinä ! Vieläkin pitempään pahikset saavat mellastaa kuin Salkkareissa. Esimerkiksi tämä Vicin raiskaaja, Kim ja nyt Artzie ( siis se isoveli ...)

Sit kun he paljastuvat, jotain huutoon ja ihmettelyä ja se on siinä...

Täh?

Raiskari sai palkkansa, hän kuoli tekonsa takia.

Kim juuri istui pitkän tuomion vankilassa.

Arthur varmasti jää jossain vaiheessa kiinni oireilustaan.

Katellaan vissiin vähän eri silmillä tätä ohjelmaa.

Ketju on lukittu.