Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Juu Robneyn antiikki liike oli Davidin puodin paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Emmerdalen taloissa niin huonot portaat, vai miksi kameraa ei koskaan viedä yläkertaan?
Eipä taida olla kulissi taloissa yläkertoja
Emmerdalen kulissa taloissapa on yläkerrat. Niitä vaan ei ole sisustettu. Siellä on tarvittavat määrät huoneita ja petaamattomia sänkyjä per talossa asuva henkilö.
Esim Chasin buduaaria on joskus näytetty ja tosiaan se itse kuvattava huone on maan tasalla kuten kaikki muutkin. Samoin Jaken huonetta usein näytetty ja B&Bn huoneita. Rappusia pitkin ei asukkaita seurata kuitenkaan.
Siellä ne on kulissikylä Yorkshiressä. Olen vieraillut kolmesti. Nää kuvattavat huoneet taas ovat rivissä, jollain näyttelijöiden tekemällä musavideoilla näky se koomisuus, kun dinglejen seinän takana saattoikin olla kauppa tai Victorian kämppä.
Siistiä että olet vieraillut kuvauspaikalla! Mikä on saanut sinut vierailemaan kolmesti? Oletko niin kova fani?
N-43
En itseasiassa ole fanittanut Emmerdalea kovinkaan pitkään, mutta asuin Leedsissä. Sitten näitä kovia emmefaneja (äiti, täti, pappa) tuli kyläilemään, joten kulissikylä oli sopivan matkan päässä turistireissuille.
Valokuva-albumi paljasti, että olenkin käynyt neljästi siellä. Kolme kertaa, kun en itse sarjasta vielä tiennyt itse oikein yhtään mitään. Ja sitten neljännellä kerralla omia tarpeita varten.
Kuvauksia oli vain kerran. Silloin Rodney oli vielä miljonääri. Hänellä oli se antiikkiliike. Oliko se nykyisen Davidin kaupan paikalla?
Olen muuten ihmetellyt tuota että mikähän "rahan kirous" kylässä mahtaa olla nykyään kun kylään jos tulee henkilö tai perhe (yleensä kartanoon) jolla on sitä "sukan vartta" kertynyt mukavasti, niin hiukan aikaa menee mukavasti mutta sitten omaisuus menee ja jos koko perhe ei lähde tai kuole, niin osa jää asumaan vaatimattomasti nöyränä kylään kuten Jimmy nykyään kun Kingien kartanon valta päättyi.
Toki se tuo sarjaan vaihtelua kun nämä "rahan tekijät" vaihtuvat silloin tällöin, mutta olisi kiva jos tässäkin olisi joku pysyvyys, vaikka niin että olisi kaksi tällaista rahakasta perhettä samaan aikaan mukana kilpailemassa kylän "omistuksesta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Emmerdalen taloissa niin huonot portaat, vai miksi kameraa ei koskaan viedä yläkertaan?
Emmerdalen kulissa taloissapa on yläkerrat. Niitä vaan ei ole sisustettu. Siellä on tarvittavat määrät huoneita ja petaamattomia sänkyjä per talossa asuva henkilö.
Esim Chasin buduaaria on joskus näytetty ja tosiaan se itse kuvattava huone on maan tasalla kuten kaikki muutkin. Samoin Jaken huonetta usein näytetty ja B&Bn huoneita. Rappusia pitkin ei asukkaita seurata kuitenkaan.
Siellä ne on kulissikylä Yorkshiressä. Olen vieraillut kolmesti. Nää kuvattavat huoneet taas ovat rivissä, jollain näyttelijöiden tekemällä musavideoilla näky se koomisuus, kun dinglejen seinän takana saattoikin olla kauppa tai Victorian kämppä.
Siistiä että olet vieraillut kuvauspaikalla! Mikä on saanut sinut vierailemaan kolmesti? Oletko niin kova fani?
N-43
En itseasiassa ole fanittanut Emmerdalea kovinkaan pitkään, mutta asuin Leedsissä. Sitten näitä kovia emmefaneja (äiti, täti, pappa) tuli kyläilemään, joten kulissikylä oli sopivan matkan päässä turistireissuille.
Valokuva-albumi paljasti, että olenkin käynyt neljästi siellä. Kolme kertaa, kun en itse sarjasta vielä tiennyt itse oikein yhtään mitään. Ja sitten neljännellä kerralla omia tarpeita varten.
Kuvauksia oli vain kerran. Silloin Rodney oli vielä miljonääri. Hänellä oli se antiikkiliike. Oliko se nykyisen Davidin kaupan paikalla?
Olen muuten ihmetellyt tuota että mikähän "rahan kirous" kylässä mahtaa olla nykyään kun kylään jos tulee henkilö tai perhe (yleensä kartanoon) jolla on sitä "sukan vartta" kertynyt mukavasti, niin hiukan aikaa menee mukavasti mutta sitten omaisuus menee ja jos koko perhe ei lähde tai kuole, niin osa jää asumaan vaatimattomasti nöyränä kylään kuten Jimmy nykyään kun Kingien kartanon valta päättyi.
Toki se tuo sarjaan vaihtelua kun nämä "rahan tekijät" vaihtuvat silloin tällöin, mutta olisi kiva jos tässäkin olisi joku pysyvyys, vaikka niin että olisi kaksi tällaista rahakasta perhettä samaan aikaan mukana kilpailemassa kylän "omistuksesta".
Mä olen jotenkin vaan aina ajatellut tätä Kartonon kirousta. Kuka ikinä sinne uskaltautuukaan muuttamaan, niin rahat menee, mielenterveys, jos ei henki. Se on sinänsä ihan "hauska" piirre. Kirottu Kartano.
Onhan tuo kyläkin monesti voimansa näyttänyt. Se onkin alueena kirottu.
Mitä tapahtui Declanin rakentamalle matkailualueelle? Eikö silläkin ollut joku seikkailupuisto siellä...?
Onko ne olemassa vielä tuolla Kartanon mailla? Vai täysin unohdettuja juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui Declanin rakentamalle matkailualueelle? Eikö silläkin ollut joku seikkailupuisto siellä...?
Onko ne olemassa vielä tuolla Kartanon mailla? Vai täysin unohdettuja juttuja?
Declanin matkailu alue ja samoin jonkun aiempi lomakylä tosiaan homehtuu jossain käyttämättömänä.
Onpa hirveän rasittava tuo Lydian äiti! Samoin Wendy on aivan kauhea.. Mutta Kim oli ihmeen reilu Victoriaa kohtaan kun yritti ajaa Wendyn pois.. miksiköhän. Eihän Kimin tarvitsisi Victorian ongelmista välittää..
Vierailija kirjoitti:
Onpa hirveän rasittava tuo Lydian äiti! Samoin Wendy on aivan kauhea.. Mutta Kim oli ihmeen reilu Victoriaa kohtaan kun yritti ajaa Wendyn pois.. miksiköhän. Eihän Kimin tarvitsisi Victorian ongelmista välittää..
Samaa ajattelin, molemmat tuppautuu ja tuppautuu. Saa nähdä, jääkö Wendy kylään vai tekeekö Aaron hänen elämästä helvettiä. Tuo Agatha on hyväntahtoinen, mutta rasittava.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-43
Jännää. Minkäläistä elämä ja asuminen oli siellä? Asutko vieläkin Britanniassa? Oliko sulla joku kiva työpaikka?
N-43
Poistuiko Bernice taas sarjasta?
Oliko teidän mielestä Andrean keskenmeno Kimin syytä? Kun aiheutti stressiä?
Totuus lienee se ettei voida tietää? Alkuraskauden keskenmenojahan sattuu muutenkin. Mulle on ainakin kerran käynyt niin, mutta enpä lasta olisi halunnutkaan ainakaan silloin. Mun tapauksessa oli niin ettei menkkoja tullut, ja sitten raskaustesti näytti plussaa, mut menkat tuli sitten vähän tai jonkun verran myöhemmin.
N-43
Vierailija kirjoitti:
Poistuiko Bernice taas sarjasta?
kyllä näyttelijä halusi lopettaa
Jos keskemenot johtuisi stressistä tuskin esim sota aikana syntyisi lapsia lainkaan.
Eli mun mielestä Andrean keskenmeno ei ollut Kimin syytä.
Vierailija kirjoitti:
Jos keskemenot johtuisi stressistä tuskin esim sota aikana syntyisi lapsia lainkaan.
Eli mun mielestä Andrean keskenmeno ei ollut Kimin syytä.
Ok. Kimi vain tuntui olevan jotenkin pahoillaan tapahtunenn jälkeen. Liiallinen fyysinen rasitus sensijaan voi kaiketi aiheuttaa joillakin. Varmaan tapauskohtaista.
N-43
Archien ja Arthurin juttu. Ei jotenkaan uskottavaa että noinkin pieni poika kuin Archie "tajuaisi" olla hiljaa ja kertomatta aikuiselle kun Arthur on ihan mulggu häntä kohtaan.
Oon ihan varma että Sarahista tulee päihteiden väärinkäyttäjä, eikä sen sydän kestä sitä ja siten jää pois sarjasta varmaan.
Wendy on ihan hanurista, mutta niin alkaa olemaan Aaronkin hullunkiilto silmissään.
Graham(sämpylä) on jotenkin niin symppis kovan kuorensa alla.
memmerdale kirjoitti:
Archien ja Arthurin juttu. Ei jotenkaan uskottavaa että noinkin pieni poika kuin Archie "tajuaisi" olla hiljaa ja kertomatta aikuiselle kun Arthur on ihan mulggu häntä kohtaan.
Oon ihan varma että Sarahista tulee päihteiden väärinkäyttäjä, eikä sen sydän kestä sitä ja siten jää pois sarjasta varmaan.
Wendy on ihan hanurista, mutta niin alkaa olemaan Aaronkin hullunkiilto silmissään.
Graham(sämpylä) on jotenkin niin symppis kovan kuorensa alla.
Oon myös ihmetelly, miten Sarah ei osaa arvostaa sydänsiirrettään. Nauttiihan nuoruudesta paremminkin kuin huumeilla, en tiedä mikä ei nuorena olisi hauskaa. Harrasti vaikka jonkin kivan pojan/miehen kanssa. Ei kuitenkaan tuon ääliö kaverin minkä seurassa pyörii.
Kauhea kiusaamaan toi Arthur. Miten aiemmin noin kivasta pojasta tuli tuollainen. Olihan Ashleyn menetys tietenkin kovaa. Minusta on outoa ettei vanhemmat tajua yhtään mitään.
N-43
Ei oikeassakaan maailmassa kukaan ihminen, jolla on asiat hyvin, ala vetämään kamaa.
Tässä sarjassa Sarahilla varmaan vaikuttaa/vaikuttanut elämänlaatuun se että on joutunut ison osan lapsuudestaan viettämään sairaalassa (ja vielä siihen päälle rikollisperhe ja pienempänä joutui olemaan äitinsä kanssa paossa jossain Ranskassa, muistanko oiken?)
memmerdale kirjoitti:
Ei oikeassakaan maailmassa kukaan ihminen, jolla on asiat hyvin, ala vetämään kamaa.
Tässä sarjassa Sarahilla varmaan vaikuttaa/vaikuttanut elämänlaatuun se että on joutunut ison osan lapsuudestaan viettämään sairaalassa (ja vielä siihen päälle rikollisperhe ja pienempänä joutui olemaan äitinsä kanssa paossa jossain Ranskassa, muistanko oiken?)
No tuolla meiningillä se joutuu taas sairaalaan, eikö se kiinnosta Sarahia? Nyt se voisi sentään pitää hauskaa ilman huumeita niin kauan kuin elää, vaikkei yhtäpitkään kuin muut ehkä.
N-43
Aika kauan taas kestää tämä Arthurin ja Archien kuvio. Kauhea kiusaaja tuo papin poika ja kukaan ei muka huomaa mitään.
Ihan kiusaajan näköinenkin toi Arthur.