Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Mä hämmästelen joka kerta katsoessani, et miksi Amy näyttää äitiään Kerryä vanhemmalta. Eikä muka löytynyt sarjaan nuorta näyttelijää?
Amyn kasvot on jotenkin tosi ryppyiset.
Alkuperäinen Amy oli parempi.
https://hips.hearstapps.com/hmg-prod.s3.amazonaws.com/images/emmerdale-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä hämmästelen joka kerta katsoessani, et miksi Amy näyttää äitiään Kerryä vanhemmalta. Eikä muka löytynyt sarjaan nuorta näyttelijää?
Alkuperäinen Amy oli parempi.
https://hips.hearstapps.com/hmg-prod.s3.amazonaws.com/images/emmerdale-…
Joo tää on sittemmin näytelly Casualtyssa lääkäriä. Oli ainakin 34. kaudella jota viime vuoden loppupuolella on näytetty töllössä.
Vierailija kirjoitti:
Faith lähti pois kylästä ja tulee ensi viikolla takaisin,siis Britti ajassa tammikuu 2021. Kiva sillä sarjaan on tullut joitain rasittavana hahmoja. Onneksi Kerry jäi pois viime keväänä,oli raskaana sille Daz näyttelijälle.evvk.
Laura Norton (Kerry) ja Mark Jordon (Daz) ovat pariskunta irl, kihloissakin.
Harmi, että Kerry lähtee. Yksi parhaimmista hahmoista, miinus tämä Frankin kuolema. Kuvittelin itseasiassa, että lähtee sen tiimoilta jonnekin.. pidemmälle lomalle vaikkapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supersuosittu hahmo palaa Emmerdale-sarjaan
Klikinsäästö: Hahmon nimeä ei kerrota
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/801283d8-fbb8-46ed-9343-bc87eb5…
Kuiteki joku hikinen Nikhil
Faith jättää sarjan, voi harmi
Pierce palaa kuvioihin, ei apua
Faith tulee takaisin. Siitä tuo linkki kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Kohta taas murhataan emmerdalen kylässä, Grahamin vuoro siirtyä vihreimmille niityille.
Ei ole Wendy poistumassa mihinkään. Valitettavasti.
Kattelin taanoin klippejä ja Emmerdale Deaths top 10 tjsp. Ei tullut mieleenkään, että se klippi sisältäisi myös Suomessa ennen näyttämättömiä kuolemia. Siinä tuli ykskaks eteen tuo Grahamin kuolema. PAH.
Mä tykkään siitä pökkelöstä! Se on komediallinen hahmo tahtomattaan (?).
Tuli yllärinä, kun en ollut mistään lukenut, että näin tulee tapahtumaan. Ja taas lapiolla takaraivoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt ennenkin ja ihmettelen taas: miksi vauvoilla ei ole mitään päässä, vaikka kypärämyssy? Aikuisilla takit päällä eli ei ihan kesä, jotenkin voisiko sen vauvankin pukea asiallisesti?
Kypärämyssyhän on aika pohjoismainen juttu. Eipä niitä muualla maailmalla näe. Moni kyllä ihastelee, että onpa vinkee. Ohut ja lämmin. Etenkin angoravillasta. Sitä ehkä pidetään vielä semmoisena hippien puuhasteluna, vaikkei Suomessa ei ole koskaan noin ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempihan se on, mutta todella pisamainen iholtaan. Se saa ihon aika kirjavaksikin. Pakko olla silleen samaa mieltä, että tällä kertaa pisamat ei tee oikeutta näyttelijälle. Yleensä pisamaisten iho on kauniin kuultava telkkarissa, mutta ei Amylla. Se on off.
Lainaanpa mäkin toisen tekemää listaa. Kiitos hänelle. Mun mielestä näitä on ollut kiva lukea. Lue tai älä. Kuitenkin listasin "muutamia". :)
Nate - Katkera nuorimies, ties mitä kaikkea palturia äitinsä on syöttänyt. Kurjasti tuli sarjaan, mutta nyt asia on ulkona. Annan vielä mahdollisuuden. Kunpa pääsisi katkeruudestaan eroon.
Wendy - Järkyttynyt ja sureva. Ei kultapojastaan voi uskoa mitään pahaa, etenkin kun nyt kuoli.
Moira - Mua on ärsyttänyt, kun Moirasta on tehty luuska. Ennen se oli itsenäinen, voimakas nainen, seksikäs ja kaunis. Millä tahdon voimalla se pyöritti persaukista maatilaa ja perhettä! Ihailtavaa. Ketutti jo se, että petti Johnia Cainin kanssa. Annoin sen anteeksi, kun Cain ja Moira on ollut hyvä pari. Vaikka nää sivussa hyppimiset voisi jättää heidän väliltään nyt kokonaan pois. Kerrankin oppisivat virheistään.
Tracy - Onko tekopyhempää. Sen rikollinen tausta on nähtävästi unohdettu kokonaan.
Kim ilkeä kokoaika, en tykkää - Kimhän on kuin haamu entiseen. Ei toimi enää se ikikiukkunen v*ttuileva kartanon emäntä. Aika on ajanut tuommoisten yli.
Faith Hauska hahmo - tykkään. Puuttuu muiden elämään, mutta hän onkin vanhempaa sorttia Dingleä. Hänen "kuuluu" puuttua. Hänessä on samaa komiikkaa kuin Valissa aikoinaan. Ei tosin yhtä laiska ja prinsessa.
Cain - Vuodet Moiran kanssa on kasvattaneet Cainia huimasti. Hänestä on kuoriutunut reipas perheenisä. Muut pitävät enemmän yllä tätä hullu cain osastoa, se tappaa varmasti. Nykyisestä Cainista tykkään, ennen en.
Paddy - yksi parhaista. Hänellä on hyvä pääharteillaan.
Marlon - Paddyn myötä mun lemppareitani. En mä aina sitä surkumarlonia jaksa ja hänen vinkuvaa nenäänsä, mutta näitä sarjan hyviksiä. Erilainen Dingle, ei nuoruudessakaan halunnut kolttostella, vaan tehdä ruokaa. Parhaimistoa Paddyn kanssa, hauskoja hetkiä ollut paljon.
April Paras lapsi näyttelijä koskaan - !!!!!!
Kerry - kerryssä on paljon ärsyttäviä piirteitä, mutta jostain syystä mä olen aina tykännyt hänestä. Hahmossa on myös huumoria. Hyvä aikuisemmaksi kasvutarina hänelläkin on ollut.
Dan - muistan kun joku spoilas Danin tulon kylään, että siitä alkaa lesboperheen helvetti. Danista pyrki tekemään järjettömän stalkkerin ja väkivaltaisen ihmisen. Vaikka kyseessä olikin mies, joka etsi perhettään, jonka vaimo oli lesbouksissaan vienyt mukanaan. Dan on yksi sarjan tossukka miehistä..
Jimihän on täysin kuohittu samaan kastiin. Kingin veljeksistä oli tossukoin, mutta kyllä Jimiltä toisinaan irtos miespaukkuja. Elämä Nicolan kanssa on pehmentänyt. Mä tykkään tästä perheestä. Olen jopa oppinut tykkäämään Nicolasta. Entinen pitkäaikainen inhokki.
Pollard aivan lemppari. Tykkäsin hänestä kiukkusena huijarinakin, mutta nykyään vielä parempi. Diane on ollut aina mulle joku äitihahmo. Bernice jatkaa lellittynä kakarana olemistaan. Toisinaan tykkään toisinaan en. jne.
Vanhat hahmot ovat mulle selkeesti miellyttävämpi kuin nämä uusimmat. Yllätys. Vanhoihin on tullut kasvettua kiinni, osaa on tuijoteltu ysäriltä saakka. Uusia pitää pureskella enemmän ja miettiä, että annanko tilaa sydämessäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanessa sais lähteä koko sarjasta. Näyttelijätaidoton vinkuja.
Ei taida ainakaan potkuja saada, kun on kimpassa sarjan tuottajan kanssa.
Nyt on briteissä ollut poissa kun sai lapsen tän tuottajan kanssa. Inhottava hahmo. Pysyiskin poissa.
Lempi hahmoni on Cain! Kovis mut samalla myös ihan hyväsydämminen kaveri.
Inhokkeja on nate n****ri ja sit amy, vanessa ja tracy inhottavia. Charity ärsyttävä huutaja. Pilattiin laittamalla yhteen vanessan kanssa. Aiemmin oli lemppari hahmo.
Olin täysin unohtanut, että Amy ja Nate seurustelivat. Ihmettelin, että miksi Amy otti niin kierroksia, kun Cain kertoi Moiran ja Naten suhteesta. Naureskelin itekseni, että mitä hittoa se sille kuuluu ja mitä, että Kylen äitinäkö se noin nyt tuosta suuttu.
Vasta tätä ketjua lukiessani muistu mieleen. Sen verran mieleenjäävä pariskunta. ;)
Mikä tää Wendy on? Tässä on nyt sivutolkulla jauhettu Wendysta, mutta en kyllä muista sarjassa ketään Wendyä, vaikka katson sarjaa miltei päivittäin, vähintään viikoittain. Ja olen seurannut ysäriltä asti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää Wendy on? Tässä on nyt sivutolkulla jauhettu Wendysta, mutta en kyllä muista sarjassa ketään Wendyä, vaikka katson sarjaa miltei päivittäin, vähintään viikoittain. Ja olen seurannut ysäriltä asti.
Se on sen Leen mutsi.
Wendy on siis Viktorian raiskanneen Leen äiti. Viktorian kanssa jutellut mies paljastui Leen veljeksi Lukeksi
Vierailija kirjoitti:
Et ole kovin tarkasti katsonut
Minä tykkään uudesta Amysta. Vähän samaa näköäkin kuin vanhassa ja hyvin uskottavaa että on aikuistunut poissaollessaan. On hänellä koheltavassa äidissä kestämistä.
Vierailija kirjoitti:
Wendy on siis Viktorian raiskanneen Leen äiti. Viktorian kanssa jutellut mies paljastui Leen veljeksi Lukeksi
Vastenmielinen juttu tämän tyhmän Victorian raskaus. Olisi vain ottanut heti sen jälki ehkäisy tabletin. Ja vielä veli tulee. Kökkö juoni, kertoo tuottajien kieroutuneesta persoonista. Ja piti vielä tämä juoni liittyä Robert lähtöön sarjasta, Tämä juuri eniten vihastuttaa,Sugden sukua kohdellaan huonosti vaikka oli 1 merkittävä suku kylässä. Dingelit roistoja. Charity sietämätön nykyään. Ryan ja Naten tuonti sarjaan väärin. Eivät osaa luoda uusia perheitä kuten oli Jamesin ja Emman perhe, Whitetkin ja hyvät tarinat. Dean Andrews on hyvä, tunnettukin näyttelijä mutta Willin juoni nyt alussa tökerö. Sopisi Kimin kartanolle paremmin.
Jamie hahmokin on hyvin ahdistunut.
Vierailija kirjoitti:
Että tuota charitya ja vanessaa on kiusallista katsoa...
Mun fantasia pelehtiä noiden kanssa yhtäaikaa
Faith lähti pois kylästä ja tulee ensi viikolla takaisin,siis Britti ajassa tammikuu 2021. Kiva sillä sarjaan on tullut joitain rasittavana hahmoja. Onneksi Kerry jäi pois viime keväänä,oli raskaana sille Daz näyttelijälle.evvk.