Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään myös Micolasta ja Jimmystä parina. Alkoi ihmetyttää kun näytettiin heidän lapsiaan että asuuko Carl ja Elliot heillä pysyvästi? Elliotin vielä ymmärrän ei Kelly ole äiti tyyppiä. Mutta eikös Carlin äiti hankkinut tämän vartavasten ja sai vaan vahingossa Jimmyn pakastespermaa. Miten poika päätyi pysyvästi Jimmyn hoiviin? Muistaako kukaan?168
Muistelisin näin:
Se Carlin äiti jäi yksin vauvan kanssa, kun aviomies lähti. Ero ja yksinhuoltajuus söi liikaa voimavaroja ja tämä nainen päätti luovuttaa Carlin Jimmylle ja Nicolalle.
Kyllä Jimmy ja Nicola on kolmen lapsen vanhempia ollut pysyvästi jonkin aikaa jo.
Sieltähän on kylässä kasvamassa hyvä joukko samanikäisiä lapsia. Kingien lapset, Arthur ja vielä Bobin kaksoset.
kiitos niinpä se taisi mennäkin pikku carlin tarina. saisivat näyttää vaan useammin lapsia. koska viimeksi esim Dotty olisi vilahtanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvassa on ne henkilöt tässä sarjassa, jotka eivät ole pettäneet.
Turhaa kans haukkua vaan Moiraa, kun Cain ja kaikki muutkin miehet käyvät ihan yhtä innokkaasti vieraissa. Toisaalta Naten ja Moiran kuvio on kyllä väsähtänyt ja huonosti kirjoitettu. Tekisivät Dougista ja Brendasta paikalliset huumeparonit, niin kävis mielenkiintoiseksi.
Olin tosi iloinen, että Megan tajusi, että kaikki meni päin mäntyä sen jälkeen kun saapui Emmerdaleen. Vihdoinkin joku tajusi sen! Olenkin vakuuttunut, että Emmerdale on jonkinlainen vertauskuva kiirastulelle tms. välitilalle.
Teinitytär pitkästä aikaa istui mun kanssa kattomassa Emmerdalea ja tuli Nicolan ja Jimmyn muhinointia. Likka tuumas: "ihanaa, että noilla on vielä noin hyvä suhde. Eihän niillä vaan ole ollut mitään sivujuttuja?"
Niinpä. Itsekin oikeasti vähän hämmästelin, että niiden suhde on saanut olla rauhassa. Vaikka Nicola on tuon tuosta jättämässä Jimmya, sen hönttiyden takia, silti ne vaan porskuttaa. Toivottavasti jatkossakin saavat olla rauhassa.
Muuten samaa mieltä, mut kyllä musta Nicola on höntimpi kuin Jimmy... jälkimmäisellä sentäs sydän paikallaan, Nicola taas on itsekäs ja ahne ja pinnallinen kulissi-ihminen.
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tuo reilu tuo Vicktoria.. tulee kitiseen ettei voi muka auttaa veljeään vaikka Robert on yrittänyt vaan Vicktorian vuoksi kaiken tehdä.. :(
Joo, onpa kiva lähettää oma veli elinkautiseen - ja vain siksi ettei mukamas pysty valehtelemaan. Minä en Vicin sijassa pystyisi tuon jälkeen nukkumaan öitäni...En kestä pian edes katsella dalea jos Victoria on ruudussa. Vic kuvottaa minua tästedes.
Mut luin netistä että Robert haluaa lähteä sarjasta, siksi näin tyhmä juoni. Harmi, Robert on viihdyttävä henkilöhahmo. Tosin en tykännyt kun se tappoi Katien.
Olisi voinut keksiä sellaisen juonen että Aaron(+ vaikka apurina Ross Barton tai joku muu), olisivat pysäyttäneet vankikuljetusauton (kuten Robert ja Aaron tekivät Adamin kohdalla) ja sitten Robert olisi paennut johonkin Eurooppaan (ja Aaron olisi joko mennyt mukaan tai jäänyt kylään Livin kanssa). Tämä olisi tuntunut mukavammalta katsojasta.
N-77
Robert kylläkin aivan itse on aiheuttanut tilanteen, että on saamassa elinkautista. Siinä ei paljon Victorian valehtelut tai totuudet vaikuta. Enpä olisi ikinä keltään rakkaalta lähtenyt pyytämään väärää todistusta oikeudessa. Sehän vasta sairaskuvio oliskin.
Roberthan asian nyt ratkaisi omalla tavallaan. Hän tunnusti, näin ei tarvii kenenkään todistella hänen puolesta. Suoraselkäistä touhua vihdoinkin.
Minusta täytyy olla lojaali pyytämättäkin.
N-77
Minusta taas totuus tekee vapaaksi. Valheella on aina huonot jäljet, ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvassa on ne henkilöt tässä sarjassa, jotka eivät ole pettäneet.
Turhaa kans haukkua vaan Moiraa, kun Cain ja kaikki muutkin miehet käyvät ihan yhtä innokkaasti vieraissa. Toisaalta Naten ja Moiran kuvio on kyllä väsähtänyt ja huonosti kirjoitettu. Tekisivät Dougista ja Brendasta paikalliset huumeparonit, niin kävis mielenkiintoiseksi.
Olin tosi iloinen, että Megan tajusi, että kaikki meni päin mäntyä sen jälkeen kun saapui Emmerdaleen. Vihdoinkin joku tajusi sen! Olenkin vakuuttunut, että Emmerdale on jonkinlainen vertauskuva kiirastulelle tms. välitilalle.
Teinitytär pitkästä aikaa istui mun kanssa kattomassa Emmerdalea ja tuli Nicolan ja Jimmyn muhinointia. Likka tuumas: "ihanaa, että noilla on vielä noin hyvä suhde. Eihän niillä vaan ole ollut mitään sivujuttuja?"
Niinpä. Itsekin oikeasti vähän hämmästelin, että niiden suhde on saanut olla rauhassa. Vaikka Nicola on tuon tuosta jättämässä Jimmya, sen hönttiyden takia, silti ne vaan porskuttaa. Toivottavasti jatkossakin saavat olla rauhassa.
Muuten samaa mieltä, mut kyllä musta Nicola on höntimpi kuin Jimmy... jälkimmäisellä sentäs sydän paikallaan, Nicola taas on itsekäs ja ahne ja pinnallinen kulissi-ihminen.
Eihän tuo hönttiys mun oma mielipide ollut. Yleisestihän Jimmyä pidetään hönttinä, vaikka se on aivan mahtava tyyppi. Jo veljiensä ja isänsä aikana ainoa, jolla oli sydän ja teki sen mukaan päätöksiä. Jimmy on lempparihahmoja.
Nicola joo, osaa olla ulkokultainen, mutta näyttipä taas oikean laitansa tässä Jessie jutussa. (vaikka nähtävästi on taas kääntymässä Jessien puoleen) Kuin myös tehtaanjutuissa... Mikä velvollisuus Laurellilla on Nicolalle kertoa tehtaansisäisiä asioita, vaikka Jain kanssa pussaileekin ja Nicola on bestis?!
Muistan huutaneeni ääneen aikoinaan "EIIIII", kun Jimmy sattui Nicolan tielle päissään ja ajautuivat suht nopeasti auton takaosaan seksiä harrastamaan. Se oli ihan kauhea hetki Emmerdalessa. Hyvä Jimmy pilataan Nicolalla. :D
Eric Pollard on kyllä melkoisen kasvutarinan käynyt Emmerdale vuosiensa aikana. Miten huolehtiva isä ja isoisä hän nykyään onkaan? Myös huolehtii Davidin ex-haaremista hyvinkin isällisesti.
Olen hänestä hahmona aina tykännyt. Pyöritti vaimonsa Deen kanssa ravintolaa silloin aikoinaan ja Marlonin aloitteli heillä apukokkina. Kierohan pollard silloin oli, teki ikäviä temppuja. Jonkun kierotempun myötähän se nuori vaimokin lähti. Sitten ne istui Pollard ja Marlon ravintolan katolla murehtimassa Deen lähtöä. Pollard taisi yrittää itsemurhaa silloin ja Marlon oli hyvä puhumaan jo nuorena poikana.
Sitten se vasta temppuilemaan alkoikin. Rodneyn kanssa niitä antiikkijuttuja. Tuliko sitten se valtuusto homma ja ärsyttävä muija, joka pönkitti Ericin egoa ja temppuja. Siinä vaiheessa seurasin suht huonosti. Ruuhkavuodet.
Val ja Eric olivat ehdoton favorit pariskunta. David tuli ja B&B. Eric rauhottui ja konnuudet jäi.
Mikä tuo Tracyn ja Peten juttu nyt oikeen on. Onko niillä ollu sutinaa vai mistä ne niinku tuntee toisensa. En kyllä muista ainakaan yhtään niiden yhteistä juttua aiemmin. :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Tracyn ja Peten juttu nyt oikeen on. Onko niillä ollu sutinaa vai mistä ne niinku tuntee toisensa. En kyllä muista ainakaan yhtään niiden yhteistä juttua aiemmin. :D
Minusta niille näytti tulevan jokin uusi bondautuminen siitä kun molemmilla isä kuoli epäselvissä olosuhteissa.
Harriet ja hänen katraansa on nykyään sarjan pääosassa Englannissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen miettinyt pääni puhki, että onko niillä joskus ollut jotain sutinaa. Ei sitten vissiin, että tää isän kuolema nyt yhdistää. Siitähän tietty saadaan aasin silta suhteeseen... joka voisi toimiakin.
Tracy on tuossa kaikkien syyttelyssä jo aivan mahdoton. Miten hyökkäsi Dawnin päällekin.
Tracy esittää niin pulmusta ja syyttelee muita, joilla on vähänkään jotain konnuuksia tilillään.. Eikö Tracy nimenomaan itse käyttänyt hyväkseen Sam Dingleä, kun sarjaan tuli. Samilta meni luottotiedot Tracyn takia?
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin että Tracysta ja Petestä tulisi pari.
Mutta Pete lähtee sarjasta. Briteissä on jo lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tuo reilu tuo Vicktoria.. tulee kitiseen ettei voi muka auttaa veljeään vaikka Robert on yrittänyt vaan Vicktorian vuoksi kaiken tehdä.. :(
Joo, onpa kiva lähettää oma veli elinkautiseen - ja vain siksi ettei mukamas pysty valehtelemaan. Minä en Vicin sijassa pystyisi tuon jälkeen nukkumaan öitäni...En kestä pian edes katsella dalea jos Victoria on ruudussa. Vic kuvottaa minua tästedes.
Mut luin netistä että Robert haluaa lähteä sarjasta, siksi näin tyhmä juoni. Harmi, Robert on viihdyttävä henkilöhahmo. Tosin en tykännyt kun se tappoi Katien.
Olisi voinut keksiä sellaisen juonen että Aaron(+ vaikka apurina Ross Barton tai joku muu), olisivat pysäyttäneet vankikuljetusauton (kuten Robert ja Aaron tekivät Adamin kohdalla) ja sitten Robert olisi paennut johonkin Eurooppaan (ja Aaron olisi joko mennyt mukaan tai jäänyt kylään Livin kanssa). Tämä olisi tuntunut mukavammalta katsojasta.
N-77
Robert kylläkin aivan itse on aiheuttanut tilanteen, että on saamassa elinkautista. Siinä ei paljon Victorian valehtelut tai totuudet vaikuta. Enpä olisi ikinä keltään rakkaalta lähtenyt pyytämään väärää todistusta oikeudessa. Sehän vasta sairaskuvio oliskin.
Roberthan asian nyt ratkaisi omalla tavallaan. Hän tunnusti, näin ei tarvii kenenkään todistella hänen puolesta. Suoraselkäistä touhua vihdoinkin.
Samaa mieltä tästä kyllä, mutta kyllä mä mietin sitä, mä olisin pystynyt valehtelemaan oikeudessa ettei oma veli menisi vankilaan tällaisesta asiasta. Robert teki oikein kun kävi sen ällötyksen kimppuun.
Toisaalta mietin sitäkin että mitä kaikkea Robert on näiden vuosien aikana tehnyt ja selvinnyt aina ilman rangaistusta. Nyt on Robertin aika kohdata seuraamukset, ne kun aina tulevat ennemmin tai myöhemmin. Ehkä Robert ajattelee näin itsekin.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen miettinyt pääni puhki, että onko niillä joskus ollut jotain sutinaa. Ei sitten vissiin, että tää isän kuolema nyt yhdistää. Siitähän tietty saadaan aasin silta suhteeseen... joka voisi toimiakin.
Eikös Tracy ollut Finnin hyvä ystävä? Onhan nuo olleet jotenkin löyhästi kavereita, muistelisin?
Vierailija kirjoitti:
Tracy on tuossa kaikkien syyttelyssä jo aivan mahdoton. Miten hyökkäsi Dawnin päällekin.
Tracy esittää niin pulmusta ja syyttelee muita, joilla on vähänkään jotain konnuuksia tilillään.. Eikö Tracy nimenomaan itse käyttänyt hyväkseen Sam Dingleä, kun sarjaan tuli. Samilta meni luottotiedot Tracyn takia?
Kyllä, överiksi meni. Onneksi itsekin huomasi ja katui. Mutta noinhan se joskus menee, kun olet surun keskellä ja kuolluta läheistäsi syytetään ainakin passiivisesti, voi puolustusreaktio olla järjetön.
Aika paljo porukkaa asuu Emmerdalessa. Pikkunen yhen kujan ja parin polun risteys ja kansaa on joka nurkka täynnä!
Vierailija kirjoitti:
Aika paljo porukkaa asuu Emmerdalessa. Pikkunen yhen kujan ja parin polun risteys ja kansaa on joka nurkka täynnä!
Eikä sarjassa näytetä kuin murto-osa kylän asukkaista. Pitää muistaa, että kylässä on se Mallaskauha pubikin, johon nähtävästi myös riittää asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin että Tracysta ja Petestä tulisi pari.
Mutta Pete lähtee sarjasta. Briteissä on jo lähtenyt.
Voi ei!!! Bartonin pojista vähiten olen Petestä tykännyt, mutta nyt siihenkin on päässyt sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sarjassa näytetä kuin murto-osa kylän asukkaista. Pitää muistaa, että kylässä on se Mallaskauha pubikin, johon nähtävästi myös riittää asiakkaita.
Ei se ole kylässä, se on naapurikylässä. Todennäköisesti Robblesfieldissä.
Minusta täytyy olla lojaali pyytämättäkin.
N-77