Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Moirasta on tehty naurettava ja halpa nainen, kuvottavaa.
Harvassa on ne henkilöt tässä sarjassa, jotka eivät ole pettäneet.
Turhaa kans haukkua vaan Moiraa, kun Cain ja kaikki muutkin miehet käyvät ihan yhtä innokkaasti vieraissa. Toisaalta Naten ja Moiran kuvio on kyllä väsähtänyt ja huonosti kirjoitettu. Tekisivät Dougista ja Brendasta paikalliset huumeparonit, niin kävis mielenkiintoiseksi.
Olin tosi iloinen, että Megan tajusi, että kaikki meni päin mäntyä sen jälkeen kun saapui Emmerdaleen. Vihdoinkin joku tajusi sen! Olenkin vakuuttunut, että Emmerdale on jonkinlainen vertauskuva kiirastulelle tms. välitilalle.
Mä en muista kuka on Joen äiti?
Vierailija kirjoitti:
Onpa tuo reilu tuo Vicktoria.. tulee kitiseen ettei voi muka auttaa veljeään vaikka Robert on yrittänyt vaan Vicktorian vuoksi kaiken tehdä.. :(
Joo, onpa kiva lähettää oma veli elinkautiseen - ja vain siksi ettei mukamas pysty valehtelemaan. Minä en Vicin sijassa pystyisi tuon jälkeen nukkumaan öitäni...En kestä pian edes katsella dalea jos Victoria on ruudussa. Vic kuvottaa minua tästedes.
Mut luin netistä että Robert haluaa lähteä sarjasta, siksi näin tyhmä juoni. Harmi, Robert on viihdyttävä henkilöhahmo. Tosin en tykännyt kun se tappoi Katien.
Olisi voinut keksiä sellaisen juonen että Aaron(+ vaikka apurina Ross Barton tai joku muu), olisivat pysäyttäneet vankikuljetusauton (kuten Robert ja Aaron tekivät Adamin kohdalla) ja sitten Robert olisi paennut johonkin Eurooppaan (ja Aaron olisi joko mennyt mukaan tai jäänyt kylään Livin kanssa). Tämä olisi tuntunut mukavammalta katsojasta.
N-77
Vierailija kirjoitti:
Oliko se se aiempi Rachel (ei todellakaan Archien äiti Rachel), joka oli Chris Taten kanssa joskus vuonna yks ja kaks? Joku kirjaston hoitaja tms?
N-77
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se se aiempi Rachel (ei todellakaan Archien äiti Rachel), joka oli Chris Taten kanssa joskus vuonna yks ja kaks? Joku kirjaston hoitaja tms?
N-77
Joo, varmistin netistä, Rachel Hughes. Muistan kun Rachel kuoli, joku pakkomielteinen mies työnsi alas jyrkänteeltä. Huh huh. Ainakin mul on hyvä muisti, tapahtui siis joskus 20 vuotta sitten.
N-77
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tuo reilu tuo Vicktoria.. tulee kitiseen ettei voi muka auttaa veljeään vaikka Robert on yrittänyt vaan Vicktorian vuoksi kaiken tehdä.. :(
Joo, onpa kiva lähettää oma veli elinkautiseen - ja vain siksi ettei mukamas pysty valehtelemaan. Minä en Vicin sijassa pystyisi tuon jälkeen nukkumaan öitäni...En kestä pian edes katsella dalea jos Victoria on ruudussa. Vic kuvottaa minua tästedes.
Mut luin netistä että Robert haluaa lähteä sarjasta, siksi näin tyhmä juoni. Harmi, Robert on viihdyttävä henkilöhahmo. Tosin en tykännyt kun se tappoi Katien.
Olisi voinut keksiä sellaisen juonen että Aaron(+ vaikka apurina Ross Barton tai joku muu), olisivat pysäyttäneet vankikuljetusauton (kuten Robert ja Aaron tekivät Adamin kohdalla) ja sitten Robert olisi paennut johonkin Eurooppaan (ja Aaron olisi joko mennyt mukaan tai jäänyt kylään Livin kanssa). Tämä olisi tuntunut mukavammalta katsojasta.
N-77
Ja tuo kaikki todistaa ettei Victorian itsekkyydellä ole mitään rajaa.
N-77
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-77
Ja tuo kaikki todistaa ettei Victorian itsekkyydellä ole mitään rajaa.
N-77
Omaa veljeään kohtaan pitäisi olla lojaali.
N-77
Alkaa olla jo liian paksua. Moira se vaan poseeraa maatilalla t*ss*t tarosalla kun Nate heiluttaa talikkoaan.
Toivottavasti Aaron alkaa taas loistaa, kun Robert joutuu vankilaan. Oli kymmenen vuotta sitten huikea hahmo, mutta viimeiset vuodet ei ole tehnyt muuta kuin peesaillut taustalla Robertia. En ole muutenkaan ymmärtänyt Robronin suosiota, kemia ihan olematonta. Sehän on ihan vahvistettu tietokin, etteivät Robertin ja Aaronin näyttelijät tykkää tehdä intiimejä kohtauksia yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen valinta tavata asianajan kanssa juuri kahvilassa, jossa kuka tahansa voi kuulla.
Ja sama, kun Moira puhuu Naten kanssa, kulman takana. Ihan hyvinhän Charity olis voinut kuulla :D
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla jo liian paksua. Moira se vaan poseeraa maatilalla t*ss*t tarosalla kun Nate heiluttaa talikkoaan.
Kyllä siinä heiluu joku muukin kuin talikko yhdellä jos toisella...http://www.emmerdale.tartydoris.com/_emmerdale/Natalie_J_Robb/NatalieJR…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, niinkuin lyödä ihmistä lapiolla päähän?
Lee ei ole ihminen, hän on hirviö.
ihmiset ovat usein hirviöitä. Siltikään se ei oikeuta ottamaan oikeutta omiin käsiin. Tai lapiota tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Harvassa on ne henkilöt tässä sarjassa, jotka eivät ole pettäneet.
Turhaa kans haukkua vaan Moiraa, kun Cain ja kaikki muutkin miehet käyvät ihan yhtä innokkaasti vieraissa. Toisaalta Naten ja Moiran kuvio on kyllä väsähtänyt ja huonosti kirjoitettu. Tekisivät Dougista ja Brendasta paikalliset huumeparonit, niin kävis mielenkiintoiseksi.
Olin tosi iloinen, että Megan tajusi, että kaikki meni päin mäntyä sen jälkeen kun saapui Emmerdaleen. Vihdoinkin joku tajusi sen! Olenkin vakuuttunut, että Emmerdale on jonkinlainen vertauskuva kiirastulelle tms. välitilalle.
Teinitytär pitkästä aikaa istui mun kanssa kattomassa Emmerdalea ja tuli Nicolan ja Jimmyn muhinointia. Likka tuumas: "ihanaa, että noilla on vielä noin hyvä suhde. Eihän niillä vaan ole ollut mitään sivujuttuja?"
Niinpä. Itsekin oikeasti vähän hämmästelin, että niiden suhde on saanut olla rauhassa. Vaikka Nicola on tuon tuosta jättämässä Jimmya, sen hönttiyden takia, silti ne vaan porskuttaa. Toivottavasti jatkossakin saavat olla rauhassa.
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-77
Robert kylläkin aivan itse on aiheuttanut tilanteen, että on saamassa elinkautista. Siinä ei paljon Victorian valehtelut tai totuudet vaikuta. Enpä olisi ikinä keltään rakkaalta lähtenyt pyytämään väärää todistusta oikeudessa. Sehän vasta sairaskuvio oliskin.
Roberthan asian nyt ratkaisi omalla tavallaan. Hän tunnusti, näin ei tarvii kenenkään todistella hänen puolesta. Suoraselkäistä touhua vihdoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Aaron alkaa taas loistaa, kun Robert joutuu vankilaan. Oli kymmenen vuotta sitten huikea hahmo, mutta viimeiset vuodet ei ole tehnyt muuta kuin peesaillut taustalla Robertia. En ole muutenkaan ymmärtänyt Robronin suosiota, kemia ihan olematonta. Sehän on ihan vahvistettu tietokin, etteivät Robertin ja Aaronin näyttelijät tykkää tehdä intiimejä kohtauksia yhdessä.
Aaron on valitettavasti jäänyt nyt viime vuosina täysin taustahahmoksi. Mä jostain syystä odotan Aaronin uutta tulemista. Kunhan ei taas ala itseään viiltelemään tms. Ne on jo nähty.
Minä tykkään myös Micolasta ja Jimmystä parina. Alkoi ihmetyttää kun näytettiin heidän lapsiaan että asuuko Carl ja Elliot heillä pysyvästi? Elliotin vielä ymmärrän ei Kelly ole äiti tyyppiä. Mutta eikös Carlin äiti hankkinut tämän vartavasten ja sai vaan vahingossa Jimmyn pakastespermaa. Miten poika päätyi pysyvästi Jimmyn hoiviin? Muistaako kukaan?168
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään myös Micolasta ja Jimmystä parina. Alkoi ihmetyttää kun näytettiin heidän lapsiaan että asuuko Carl ja Elliot heillä pysyvästi? Elliotin vielä ymmärrän ei Kelly ole äiti tyyppiä. Mutta eikös Carlin äiti hankkinut tämän vartavasten ja sai vaan vahingossa Jimmyn pakastespermaa. Miten poika päätyi pysyvästi Jimmyn hoiviin? Muistaako kukaan?168
Joo, yksi Jimmyn lapsista sai alkunsa jostain mokasta keinohedelmöityksessä, yksi taas tuli Kellyn kanssa.
Muistin, se taisi olla nykyisen Grahamin kaima, joka työnsi Rachel Hughesin alas jyrkänteeltä aikoinaan.
Vicin olisi silti pitänyt auttaa veljeään vaikka lapiolla lyöminen kuinka olisi Robertin omaa syytä.
N-77
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, yksi Jimmyn lapsista sai alkunsa jostain mokasta keinohedelmöityksessä, yksi taas tuli Kellyn kanssa.
Muistin, se taisi olla nykyisen Grahamin kaima, joka työnsi Rachel Hughesin alas jyrkänteeltä aikoinaan.
Vicin olisi silti pitänyt auttaa veljeään vaikka lapiolla lyöminen kuinka olisi Robertin omaa syytä.
N-77
Siis, äidillä meni kai jotenkin taloudellisesti(?) huonosti, ja toi pojan Jimmylle?
N-77
Lee ei ole ihminen, hän on hirviö.