Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha Jimmy on nykyään? Kovasti on vanhentunut. Laurel ja Jai eivät ilmeisesti ole pahasti vanhentuneet, eikä Charity ja Chas tai Moira.
Emmewiki sanoo Jimmyn näyttelijän olevan 62 vuotias, että oletetaan Jimmynkin olevan.
Eli niitä hahmoja, joille ei ole syntymäpäivää valittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui Chasin syövälle? Eikö sen pitänyt olla aggressiivista laatua? Kävikö hän sytostaateissa ollenkaan ja onko syöpä nyt vaan yhtäkkiä poissa pelkän rintojenpoiston jälkeen?
Ei ollut aggressiivinen ja kävi hoidoissa, Aaronilla on/oli sitten vähän eri juttu mutta se on unohduksissa ainakin jonkun aikaa.
Ahaa. Kun muistelin että lääkärin kertoessa tuloksista kyseessä oli joku hoitoon huonosti reagoiva pahanlaatuinen tyyppi, sama kuin Faithilla. Miten ne hoidot meni täysin ohi? Ei mitään sivuoireiden kuvausta jaksoissa, ei hiusten menetystä, ei mitään?
Tom ja Bellen kuvio on mielenkiintoinen mutta ahdistava.
Tämä Ella/Joanne/June-kuvio on kyllä aika outo. Joannen hautakiveä kun kuvattiin, olin näkeväni Joannen syntymävuoden 1994. Ella on siis varmasti samanikäinen, eli kolmekymppinen. June kuitenkin oli ihan ikivanha, dementoitunut mummeli, eli hänen on täytynyt saada Joanne tosi vanhana. Toki ymmärrän, että lapsen kuolema ja muistisairaus voivat vanhentaa ihmistä nopeasti tosi paljon ja ties vaikka June olisikin ollut vaikka "vasta" 70-vuotias, mutta itse tälleen 45-vuotiaana kun omat vanhemmat on vielä täysin skarppeja alle seitsemänkymppisiä, niin tuntui vähän hataralta tämä juonikuvio.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha Jimmy on nykyään? Kovasti on vanhentunut. Laurel ja Jai eivät ilmeisesti ole pahasti vanhentuneet, eikä Charity ja Chas tai Moira.
Jokainen vanhenee päivän kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen joutunut jopa jättämään katsomatta jaksoja kun tekee niin pahaa Bellen puolesta. Hyvin uskottavasti näyttelevät roolinsa, täytyy sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen joutunut jopa jättämään katsomatta jaksoja kun tekee niin pahaa Bellen puolesta. Hyvin uskottavasti näyttelevät roolinsa, täytyy sanoa.
Kumma juttu ettei klinikalla ole niin pajloa töitä, että Tom ehtii päiväkausia kiusaamaan Belleä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Ella/Joanne/June-kuvio on kyllä aika outo. Joannen hautakiveä kun kuvattiin, olin näkeväni Joannen syntymävuoden 1994. Ella on siis varmasti samanikäinen, eli kolmekymppinen. June kuitenkin oli ihan ikivanha, dementoitunut mummeli, eli hänen on täytynyt saada Joanne tosi vanhana. Toki ymmärrän, että lapsen kuolema ja muistisairaus voivat vanhentaa ihmistä nopeasti tosi paljon ja ties vaikka June olisikin ollut vaikka "vasta" 70-vuotias, mutta itse tälleen 45-vuotiaana kun omat vanhemmat on vielä täysin skarppeja alle seitsemänkymppisiä, niin tuntui vähän hataralta tämä juonikuvio.
Katselen parhaillaan jaksoa, jossa Ella muistelee lapsuuttaan ja tekoaan.
Junea ei kokonaan näytetty, mutta pisti silmään se vanhemman naisen käsi, joka ojentui lapsiEllaa kohti ja silitti tämän päätä.
Ei ollut June mikään nuori tyttö äidiksi tultuaan päättelin.
mulla on käsitys (kokemustakin), että 70v jakaa.. osa sairastuu nopeestikin ja osa ei.
Ahdistaa heti kun näen Tomin,on kyllä ihan hirveä Belleä kohtaan.
Ja nyt saa karkoitettua Bellen sukulaisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmewiki sanoo Jimmyn näyttelijän olevan 62 vuotias, että oletetaan Jimmynkin olevan.
Eli niitä hahmoja, joille ei ole syntymäpäivää valittu.
Aikoinaan Nicola kuitenkin järjesti Jimmylle juhlat Villapakkaan kun Jimmy täytti 50 vuotta. Nicolahan on syntynyt vuonna 1978.
Ihan hirvittää mitä Bellen ja Tomin suhteessa tulee tapatumaan. Hyvinhän tuo ei tuolla menolla pääty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen parhaillaan jaksoa, jossa Ella muistelee lapsuuttaan ja tekoaan.
Junea ei kokonaan näytetty, mutta pisti silmään se vanhemman naisen käsi, joka ojentui lapsiEllaa kohti ja silitti tämän päätä.
Ei ollut June mikään nuori tyttö äidiksi tultuaan päättelin.
Joo samaa katsoin ja siksi rupesinkin miettimään, että aika vanha äiti sillä Joannella kun oli noin vanhan ihmisen käsi jo silloin kun tyttö oli 10-vuotias.
Tais tulla muuten uusi maailmanennätys kun ei kauaa nokka tuhissu Junen "tappamisen" jälkeen kun saatiin Ethan hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Tais tulla muuten uusi maailmanennätys kun ei kauaa nokka tuhissu Junen "tappamisen" jälkeen kun saatiin Ethan hengiltä.
June kuoli ihan luonnolliesti, Ethan taas onnettomuuden seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kai spoili oli, et Ethan kuolis joulun aikaan. Pieleen meni sekin. Vai muistanko väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui Chasin syövälle? Eikö sen pitänyt olla aggressiivista laatua? Kävikö hän sytostaateissa ollenkaan ja onko syöpä nyt vaan yhtäkkiä poissa pelkän rintojenpoiston jälkeen?
Ei ollut aggressiivinen ja kävi hoidoissa, Aaronilla on/oli sitten vähän eri juttu mutta se on unohduksissa ainakin jonkun aikaa.
Ahaa. Kun muistelin että lääkärin kertoessa tuloksista kyseessä oli joku hoitoon huonosti reagoiva pahanlaatuinen tyyppi, sama kuin Faithilla. Miten ne hoidot meni täysin ohi? Ei mitään sivuoireiden kuvausta jaksoissa, ei hiusten menetystä, ei mitään?
Samaa muistelin, miksi muuten olis poistattanut molemmat rinnat. Ymmärsin että toisessa oli syöpä. Hoidoista ei mitään kerrottu sarjassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
June kuoli ihan luonnolliesti, Ethan taas onnettomuuden seurauksena.
Ei kuollut luoonollisesti vaan käsikirjoittajien sairaan mielikuvituksen tuotteena. Siksi kirjoitin "tappamisen" sitaateissa, Samalla tavalla "tapettiin" Ethan
Vierailija kirjoitti:
Tom: Soittkaa ennen tuloa niin voin kertoa jos sopii tulla.
Eli suomeksi ei koskaan.
Tuokin on suoraan narsistin peli kirjasta, eli läheisistä eristäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tom: Soittkaa ennen tuloa niin voin kertoa jos sopii tulla.
Eli suomeksi ei koskaan.
Tuokin on suoraan narsistin peli kirjasta, eli läheisistä eristäminen.
Korjaus: pelikirjasta
Kuka vaan hahmoista olisi ollut ihana, mutta Cain saa lutusuus pisteitä, kun toimi noin. ;) Cain on niin kuohittu, täysin epätavallista käytöstä hänen luonteelleen. No, joo hän on Kylen tapauksesta oppinut, mutta isilti vähän oksensin suuhuni.
Cain ei nyt muutenkaan koskaan tuomitse ja hauku ensimmäisten joukossa. Se on Nicolan, Leylan ja Aaronin juttuja. Cain katselee ja murjottaa, kuten nytkin. Sitten toimii.